Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#11681
Írta 2009. január 07. - 19:43

Thez?
("Végre tönkre ment az lx...)
Tudom kifutott, de az újabb nem tetszik, az apróból meg mindig elviszik elõlem... :mad:
Ride everywhere.
.
#11682
Írta 2009. január 07. - 16:36

Gebhardtból mekkora választék van, és milyen áron? (és fõleg, hol?) .
Probike-ban láttam. Egész dobozzal volt nekik. 7-10 körül.
BBB-tippet kösz, megnézem nekik mi van! Mostanra elég ritka méret ami nekem kell.
Race, no Rest!
#11683
Írta 2009. január 07. - 16:15


de feltaláltam magam, megnéztem netyen a váz adatait.
(sõt...lehet az is segített volna, ha azt mondom: Kona Blast Deluxe:))
megnéztem a táblázatot, és egyetlen adatot találtam, ami 68. De az is 68°. Szóval az nem ez a méret/adat lesz.
Találtam egyolyan rövidítést, hogy BBS. Na, az 73. Gondolom az a csapágyház szélesség.
Vagyis biztos, hogy az. Más nem lehet.
Tehát 73 mm-rõl beszélünk.

Izomtéridõninja-geológus!
#11684
Írta 2009. január 07. - 16:00

RAUH-Welt
B E G R I F F
#11685
Írta 2009. január 07. - 15:52

Az a ~70 most 68, vagy 73? Nagyon nem mindegy.
Nincs a közeledben súbler?
Más:
Gebhardton kívül gyárt még más cég lánctányért? 5 csavaros 44 fogú kellene 110-es lyukkörrel. Nem baj ha 10ropi alatt sikerülne szerezni. Ha csak G van, akkor az lesz. Az XT-n elkopott az eredeti 46-os.
Integrált Deore-hoz kapható a trekking verzió 28-as kistányérja? Mennyit kóstál vajon?
Írtam, hogy semmiképpen sem 68.

Vonalzóval mértem meg most, 73-74 közé mutatott(de elég pontatlan sztem). Akkor gondolom 73-as lesz az.

[a' meg mi?

Izomtéridõninja-geológus!
#11686
Írta 2009. január 07. - 15:47

olcso, de jol nez ki, es relative tartos. vannak boltosaim akiknek nem birom eladni a stronglight-ot miota vettek BBB-t, mert azt mondjak feleslegesen tul van arazva...
RAUH-Welt
B E G R I F F
#11687
Írta 2009. január 07. - 15:45

hat van egy par...
Race Face
Shimano
FSA
Middleburn
Stronglight
TA
BBB
KCNC
ez csak par pelda, van meg sok kisebb gyarto
Gebhardtból mekkora választék van, és milyen áron? (és fõleg, hol?) Nemrég kerestem ebike-on, és nem sok mit találtam, ahhoz képest, hogy régen a reklámjaiban volt egy táblázat, hogy milyen lyukkörökhöz hány fogasak vannak, és azon belül is hány típus...
Race Face-t lenne érdemes venni, de az meg olyan árban van, hogy akkor már komplett új hajtómûvet is vehetnék...
#11688
Írta 2009. január 07. - 15:27

Gebhardton kívül gyárt még más cég lánctányért?
hat van egy par...
Race Face
Shimano
FSA
Middleburn
Stronglight
TA
BBB
KCNC
ez csak par pelda, van meg sok kisebb gyarto
RAUH-Welt
B E G R I F F
#11689
Írta 2009. január 07. - 15:05

Nincs a közeledben súbler?
Más:
Gebhardton kívül gyárt még más cég lánctányért? 5 csavaros 44 fogú kellene 110-es lyukkörrel. Nem baj ha 10ropi alatt sikerülne szerezni. Ha csak G van, akkor az lesz. Az XT-n elkopott az eredeti 46-os.
Integrált Deore-hoz kapható a trekking verzió 28-as kistányérja? Mennyit kóstál vajon?
Race, no Rest!
#11690
Írta 2009. január 07. - 14:10


Kaptam hozzá 3 db kis feket mûanyag távtartót. Abból én csak egyet használtam fel, a jobb oldalon. Így remeknek tûnik a láncvonal, és a váltás is jól mûködik.
A középcsapágyház nem pontos mérés szerint ~70mm, de nem 68 semmiképpen.
Ez így jó lesz, vagy tegyek alá?
Meg kaptam hozzá Pg990 sort, és Pc991 láncot. Bódottá'.

ja igen, és integrált tengelyes.
Izomtéridõninja-geológus!
#11691
Írta 2009. január 05. - 12:42

- a lánctányér és a rockring közé minek alátét (két tányéros rendszernél a kicsi és a középsõ lánctányér marad, a rockring a nagy helyére megy - a nagy lánctányér alatt sincs alátét)?félreértettél. a lánctányér és a rockring közé kell alátét, hogy rendesen tudj váltani. a lánctányért talán le tudod szedni, de az integrált kart nem egy nagy mûvelet lekapni. kell hozzá egy záróanya kihajtó, egy 5ös imbusz és erõs tenyér vagy gumikalapács a hajtókar kiütéséhez. visszafele meg fordítva
- a váltást (elöl) mennyiben befolyásolja a rockring? A rockring méretéhez kell pozícionálni az elsõ váltót
- megfelelõ méretû rockringet kell választani (javasolt a középsõ lánctányér méretéhez igazítani, de ajánlatos azt is figyelembe venni, hogy a késõbbiekben nem akar e az ember nagyobb méretû lánctányért felrakni - vagy két rockringet vesz)
#11692
Írta 2009. január 05. - 10:33

#11693
Írta 2009. január 05. - 01:36

félreértettél. a lánctányér és a rockring közé kell alátét, hogy rendesen tudj váltani. a lánctányért talán le tudod szedni, de az integrált kart nem egy nagy mûvelet lekapni. kell hozzá egy záróanya kihajtó, egy 5ös imbusz és erõs tenyér vagy gumikalapács a hajtókar kiütéséhez. visszafele meg fordítvaKöszi,
nem tudom mi vár majd rám. A Lapierren a váltó nem bilincseve van az ülléscsövön, hanem menet van a vázban (oda csavarom a váltót)
A görgöknek is megvan a menet a vázban, gondolom nem lesz problémás.
(az nélkül, hogy megnézzem) lejön a lánctányér aznékül, hogy a hajtókart le keljen venni?
Thx

#11694
Írta 2009. január 05. - 01:24

nem tudom mi vár majd rám. A Lapierren a váltó nem bilincseve van az ülléscsövön, hanem menet van a vázban (oda csavarom a váltót)
A görgöknek is megvan a menet a vázban, gondolom nem lesz problémás.
(az nélkül, hogy megnézzem) lejön a lánctányér aznékül, hogy a hajtókart le keljen venni?
Thx
#11695
Írta 2009. január 05. - 00:55

#11696
Írta 2009. január 05. - 00:25

És valóban, ha ilyen mûanyagot teszel rá, hosszabb lánctányér csavarra lesz szükséged, de ha szerzel valami jó alut, akkor erre nem lesz szükséged!
#11697
Írta 2009. január 05. - 00:21

#11698
Írta 2009. január 05. - 00:01

Nagy tányér le és egy Bashring fel? Mi történik a váltóval, maradhat változatlanul?:chin:
Volt egy pár beakadás terepen a nagytányérba, othon fogóval visszanyomás, lehet lemondanák róla.
#11699
Írta 2009. január 04. - 22:46

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11700
Írta 2009. január 04. - 22:44

RAUH-Welt
B E G R I F F