Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#8281
Posted 2010. August 07. - 20:05

#8282
Posted 2010. August 07. - 20:04

#8283
Posted 2010. August 06. - 18:13

[IMG]http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:4V6NXgtwrSrLWM:http://harriscyclery.net/merchant/370/images/large/CK028.jpg&t=1[/IMG]
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8284
Posted 2010. August 06. - 18:06

Igazándiból imbuszfejûre gondoltam csavarboltból, de akkor majd lecsekkolom a helyi bicóbolt készletét.
#8285
Posted 2010. August 06. - 16:51

RAUH-Welt
B E G R I F F
#8286
Posted 2010. August 06. - 16:06

Valaki meg tudja mondani, hogy BB-UN 26 monóhoz milyen átmérõjû és menetemelkedésû csavar kell a hajtómû felfogatásához? Shimano oldalán nem találtam erre vonatkozó infót .
Válaszokat elõre is köszönöm.
#8287
Posted 2010. August 06. - 13:19

Köszi a válaszokat!
Szóval az integráltat mindenki szereti, ez ok. Viszont itt mindegyik hollowtech 2. Vajon a hollow miatt jobb vagy az integráltság és eltérõ csapágyazás miatt? Ha a hollow miatt, akkor mondjuk egy octalinkes hollowtech-es kar (pl FC-M521 Deore) is fényévekkel jobb, mint egy normál négyszöges?
Ha jól emlékszem olasz menetes, 50mm körüli láncvonalat adó, 48 körüli tányérral kellene.
Nem tudom mit agyalsz ennyit, rekuval ugysem fogsz kiállva tekerni 20%-os emelkedõn, tehát annyira szerintem nem számít a merevség, és mivel nem hiszem hogy 10kg-os gép lenne ezért a +/- 10-20 deka sem hiszem hogy észrevehetõ. Simán jó bármelyik négyszögtengelyes, annál legalább könnyen be tudod állítani a kívánt 50-es láncvonalat a megfelelõen kiválasztott monoblokkal.
Ha nem így gondolod és mégis valami könnyü, jó és olcsó kellene akkor én erre szavazok, külsõ tányér kb. 50mm-en van, igaz nem 48-as hanem 50-es:
http://www.chainreac...x?ModelID=43206
...és itt a monoblokk hozzá:
Shimano Tiagra Bottom Bracket Cups 4500/4550 | Buy Online | ChainReactionCycles.com
Összesen 49,47 Font ami kb. 17ezer Ft + kb. 5000 a posta, még akkor is ha nem állsz össze senkivel.
#8288
Posted 2010. August 06. - 12:27

Köszi a válaszokat!
Szóval az integráltat mindenki szereti, ez ok. Viszont itt mindegyik hollowtech 2. Vajon a hollow miatt jobb vagy az integráltság és eltérõ csapágyazás miatt? Ha a hollow miatt, akkor mondjuk egy octalinkes hollowtech-es kar (pl FC-M521 Deore) is fényévekkel jobb, mint egy normál négyszöges?
Az integrál deore nem üregelt.
#8289
Posted 2010. August 06. - 10:29

Én XTR-t használok, s már a második szezonját tapossa, s hibamentes. Nem szedtem még szét, de már gondolkodom rajtam, hogy megnézem, mi a helyzet vele. Az XT-bõl évente 2 fogyott.
Abban már nincs zsír, csak a sár keni

A sebesség mindent megold.
#8290
Posted 2010. August 06. - 10:24

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#8291
Posted 2010. August 06. - 10:23

Szóval az integráltat mindenki szereti, ez ok. Viszont itt mindegyik hollowtech 2. Vajon a hollow miatt jobb vagy az integráltság és eltérõ csapágyazás miatt? Ha a hollow miatt, akkor mondjuk egy octalinkes hollowtech-es kar (pl FC-M521 Deore) is fényévekkel jobb, mint egy normál négyszöges?
#8292
Posted 2010. August 06. - 10:10

Én minden sáros verseny után szétszedem és kitakarítom a csapágyat, így kibír egy szezont.
De lehet venni olyat is ami nem ázik be, csak sokkal többe kerül.
Én XTR-t használok, s már a második szezonját tapossa, s hibamentes. Nem szedtem még szét, de már gondolkodom rajtam, hogy megnézem, mi a helyzet vele. Az XT-bõl évente 2 fogyott.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#8293
Posted 2010. August 06. - 10:01

igen
bal - balmenet
jobb - jobbmenet
köszi
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#8294
Posted 2010. August 06. - 09:56

Ezt a repedéstõl függetlenül írtam. Használj rézzsírt, azt semmi sem "mossa" ki.Igen és párszor már kimosta a sáros trutyi még onnan is ezét váltottam, de mint MÁR ÍRTAM a záróanya el volt repedve ezen nem segített volna semmilyen machináció vagy ha igen kérlek segíts ki.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#8295
Posted 2010. August 06. - 09:30

#8296
Posted 2010. August 06. - 09:28

Ugye a bal pedál a balmenetes?
Én úgy jegyzem meg, hogy amerre pedálozol, arra tekeri rá. Tehát ellentétesen kell letekerni.
#8297
Posted 2010. August 06. - 07:56

#8298
Posted 2010. August 06. - 06:12

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#8299
Posted 2010. August 06. - 00:06

A zsírt próbáltad már? Több millió embernek már bevált!A menetrögzítõ a létezõ leggyengébb tényleg csak arra van hogy ne rohadjon össze a csavar alu-vas szerkezetek esetén.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#8300
Posted 2010. August 05. - 23:46

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers