40-ig? 44/14-et hajtok 40-nél.Tigger: nagytányér kónusz olyan 40-ig biztosít kellemes pedálfordulatot.....kétlem hogy síkon sokat mennél 40 fölött fullyval
Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#6481
Posted 2011. April 25. - 22:37
A sebesség mindent megold.
#6482
Posted 2011. April 25. - 22:35
#6483
Posted 2011. April 25. - 22:14
köszi
ja végleges verzióban majd gyáriban igen
kisérletezni barkács lesz majd sztem
hm gondoltam ilyen egy tányérosra is csak 33-as tányérral de azért ahoz még combosodni kell. majd jövõre
38asból kapsz valami olcsó aliviot vagy acerát (azt hiszem van a nagykerben is), 26osból meg van acél lx kb 1500ft-ért. Kísérletezni jó lesz.
A sebesség mindent megold.
#6484
Posted 2011. April 25. - 22:04
kösziGondolom a gyári hajtómûvek közül válogatsz. Egyértelmûen 38/26 36-os sorral (akár 12-36-tal is). A három tányér neked felesleges és csak gyorsabban tönkreteszed vele a hajtásod. (Halkan megjegyzem, hogy neked elég lenne egy 34-es elsõ lánckerék egy 11-36-os sorral).
ja végleges verzióban majd gyáriban igen
kisérletezni barkács lesz majd sztem
hm gondoltam ilyen egy tányérosra is csak 33-as tányérral de azért ahoz még combosodni kell. majd jövõre
én 26-36 elõl, 34-es sor hátul.....szokok át a pörgetésre hajtáskímélésileg. Jobban is bírom, hogy nem combos áttételekkel megyek, nem rugdosom a pedált, megy szépen a körív.
Eddig elégedett vagyok. nagyobb tányér csak akkor hiányozna ha aszfalton ereszkednék, de montival csak a buzik jönnek lefelé aszfalton.
meg aki nem az erdõszélen lakik (bár amúgy mióta megvan a dawg, ha tudom hogy kb full aszfaltost kört fogok menni akkor sem a krosszbicóért nyúlok. ne kérdezd miért
nekem min 10 km meg 150 m szint hogy az erdõbe érjek (értelmszereûen haza is annyi
így közel a 40 hez
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6485
Posted 2011. April 25. - 20:11
Eddig elégedett vagyok. nagyobb tányér csak akkor hiányozna ha aszfalton ereszkednék, de montival csak a buzik jönnek lefelé aszfalton.
#6486
Posted 2011. April 25. - 19:31
inkább csak hangos gondolkodás Urak .
eccer majd hajtást cserélek a dawgon -10-es viszonylatban- . aránylag kis áttételtartományt használok, hátul kb 14-esnél kisebbet sose, elõl meg a kicsit szinte soha, túl pörög nincs hozzá tüdõm.
amik lehetnének
38/26 34-es végû sorral, 40/28 36-os sorral, illetve 42/32/24 -es egy 12-28-as sorral. akkor tán jobban használnám a kicsit elõl. fenti paramétereket meg eyzéb tecnhikai kérdéseket figyelembe véve melyik lenne vajh a legjobb? (el tudok osztani 2 számot, van is belõle táblázatom de a számok meg a gyakorlat ugye)
köszi
Gondolom a gyári hajtómûvek közül válogatsz. Egyértelmûen 38/26 36-os sorral (akár 12-36-tal is). A három tányér neked felesleges és csak gyorsabban tönkreteszed vele a hajtásod. (Halkan megjegyzem, hogy neked elég lenne egy 34-es elsõ lánckerék egy 11-36-os sorral).
A sebesség mindent megold.
#6487
Posted 2011. April 25. - 18:55
eccer majd hajtást cserélek a dawgon -10-es viszonylatban- . aránylag kis áttételtartományt használok, hátul kb 14-esnél kisebbet sose, elõl meg a kicsit szinte soha, túl pörög nincs hozzá tüdõm.
amik lehetnének
38/26 34-es végû sorral, 40/28 36-os sorral, illetve 42/32/24 -es egy 12-28-as sorral. akkor tán jobban használnám a kicsit elõl. fenti paramétereket meg eyzéb tecnhikai kérdéseket figyelembe véve melyik lenne vajh a legjobb? (el tudok osztani 2 számot, van is belõle táblázatom de a számok meg a gyakorlat ugye
köszi
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6488
Posted 2011. April 25. - 17:03
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#6489
Posted 2011. April 25. - 17:00
Totál nem vagyok hozzáértõ, de lenne egy kérdésem. Szóval van egy hagyományos Hauser márkájú mountain bike kerékpárom. Egy pár napja megszûnt az a jellegzetes kattogás miközben tolom, és gondolom, hogy emiatt a pedálok is forognak. Ha pedig visszafelé tekerek, akkor pedig olyan mintha a lánc le akarna esni. Mi lehet a hiba forrása? Ha az általam leírtak alapján egyáltalán meg lehet mondani. Köszi szépen!
#6490
Posted 2011. April 24. - 23:22
Hollowtech 2-es lx hajtómûvem tájékáról cincogó,enyhe recsegõ hangot hallok tekeréskor,nem kell hozzá nagy terhelés.A vázat néztem,elvileg nem repedt.
Nagy vizes,folyós sáros akciók után mindig szétszedtem,kitörölgettem és plusz zsírt raktam a a két csapágyat összekötõ mûanyag csõbe.Van benne közel 10000 kilcsi.Ilyesmi hangot adott anno az octalinkes deore középrész is.Azokból vmelyik csak simán kattogott,vmelyik meg is kotyogósodott...
Lehet,hogy ez a mostani is haldoklik?Tapasztalatok bárkinek?
szerintem hallgas zenét menet közben, és akkor nem kell ilyesmivel idegesíteni magadat
#6491
Posted 2011. April 24. - 21:58
#6492
Posted 2011. April 24. - 21:54
#6493
Posted 2011. April 24. - 21:23
Nagy vizes,folyós sáros akciók után mindig szétszedtem,kitörölgettem és plusz zsírt raktam a a két csapágyat összekötõ mûanyag csõbe.Van benne közel 10000 kilcsi.Ilyesmi hangot adott anno az octalinkes deore középrész is.Azokból vmelyik csak simán kattogott,vmelyik meg is kotyogósodott...
Lehet,hogy ez a mostani is haldoklik?Tapasztalatok bárkinek?
#6494
Posted 2011. April 23. - 10:54
Valaki próbált már olyat, hogy két különbözõ láncot (~hg50-hg70, vagy esetleg shimano-sram azonos szintû láncot) összepárosított és úgy használta majd X km múlva megnézte láncnyúlásmérõvel? Úgy gondolom, hogy mondjuk a lánc fele shimano a másik sram? Vagy elõfordulhatnak olyan apró geometriai eltérések, amik ezt nem engedik meg, és mondjuk a váltás lánc egyik felén jól megy a másik feléhez viszont más beállításra lenne szükség?
Csak egy kósza gondolat, ha hülyeséget kérdeztem akkor bocsi
#6495
Posted 2011. April 23. - 06:11
Ezt egy darab lánccal nyomtad végig ? Milyen lánc volt ez ?
A középtányér nagyon szép !
A lánctányér az 3 láncott vitt el, egyszer csak 1500 km körül (egy olcsó kmc), aztán 5 ezret, meg most 9200-at
#6496
Posted 2011. April 22. - 22:58
Ezt egy darab lánccal nyomtad végig ? Milyen lánc volt ez ?A lánc (9200 km) és a lánctányér (15000 km) és a váltógörgõ nagyon durván nézett ki - a lánc olyan volt, mintha szét akarna esni-, de a 2300 Ft-os fogsor (9200 km) az nem volt olyan vészes, mint gondoltam. Ezen meg is lepõdtem kicsit.
A középtányér nagyon szép !
#6497
Posted 2011. April 22. - 22:39
#6498
Posted 2011. April 22. - 22:28
#6499
Posted 2011. April 22. - 22:24
#6500
Posted 2011. April 22. - 22:13

Sign In
Create Account

Back to top







