Anyagi szempontból komolyat gurítanának ha meg tudnák csinálni.
Persze ehhez nagyon kellenek a gyártók is a vázak miatt, igaz ahogy látom a Fazua mögé is beálltak, akkor egy Shimano mögé...
Innen már csak egy "kis lépés", hogy ehhez a rendszerhez motort csatlakoztassanak. Sokaknak az lesz a Kánaán (arn? ).
A Shimanoban bevétel-profit és fejlesztés kilátásokban még az elektromos rendszereik vezeték nélküli kiadása is benne van-lehet.
Itt azt nem tudom (a Sram Eagle AXS esetében sem), hogy bizonyos szempontból hova fog fejlődni, mitől fog majd a technika a szokásos módon lefelé csúszni. A Shimano sem csúsztatja le a Di2-t meg a Sram az eTap-ot annyira ahogy a többit szokta). Ez (illetve az elektromosak) most gyakorlatilag tökéletesen vált és tulajdonképpen nem kell tölteni annyira keveset fogyaszt. Ha ezt tartósan tudja akkor szuper. Nagyon koszos mindenem, nem takarítom, úgy dolgozik mintha új lenne (a láncot meg a sort tisztítom). Tudhat majd könnyebb lenni, még kevesebbet fogyasztani, és kisebb is lehet. A váltó precizitását csak nem fogják rontani, mert ha mondjuk GX (NX) szintre a jelenlegi XO1 AXS lekerül senki nem veszi majd az újabbakat. És GX sorral használom nem a 100 000-es XX1 szivárványossal.
Persze lehet rosszul látom és majd jót nevetek a hülyeségemen.
Edited by karakoram, 2019. November 15. - 23:03.