Van olyan táblázat is, és jé, a 1130-as lánc vezet benne
Egy km/dollár mutató is jó lenne :-)
Van olyan táblázat is, és jé, a 1130-as lánc vezet benne
Egy km/dollár mutató is jó lenne :-)
Ezek szerint te 40 km/h feletti tempóval mész ki terepre aszfalton 2,25-ös gumival alacsony nyomáson. Oké...
Az a 40km/h sajna csak álom. Azon az enyhén lejtő úton is a legjobb átlagom 32 körül van, így vagyok kb 800. a sorban. 2.15-ös gumival. (outisokat jó lenne tudni kiszűrni )
Ha ezt azon a terepen kéne ismételni, amiről gondolom, hogy más is elfogadja terepnek, az azért felérne egy infarktussal. Lefelé is
A 2017-es 142-es volt még.
Mivel írtad, hogy féket is nézel, meg most lehet hajtást is, tévedek, hogy ez jó ajánlat?
Bevallom annyira nem néztem utána csak 2 másik boltot csekkoltam le.
https://www.chainrea...t/rp-prod189822
Egy úgy új Micro-Spline DT rotor kellene még hozzá de az talán nem csap a földhöz anyagilag.
És ezzel arra is válaszolok, hogy hagynám a régi hajtókart.
Most a hajtás cserével vettem egy új lánckereket (kar maradt), de nem a gyári Shimano lett hanem Wolf Tooth (sima, nem oval). Meglepően nagyon jól fut a lánc, magasak a fogak, csendes is (igaz minden új, ez ilyenkor csalóka lehet). Lánc leesés a Shimanoval sem volt soha.
ez azert arban eleg huzos, de majd szamolgatok az xt 600 eur lenne hajtomuvel. esetleg arra gondoltam, hogy a hatso valto lesz xtr, eladasnal jol johet parasztvakitasnak.
kiszamoltam a multkori logbol, a 9kmh kaptatonal gondolom a 36os kereket hasznaltad, akkor az kb 73as atlagfordulat
A 2017-es 142-es volt még.
Mivel írtad, hogy féket is nézel, meg most lehet hajtást is, tévedek, hogy ez jó ajánlat?
Bevallom annyira nem néztem utána csak 2 másik boltot csekkoltam le.
https://www.chainrea...t/rp-prod189822
Egy úgy új Micro-Spline DT rotor kellene még hozzá de az talán nem csap a földhöz anyagilag.
És ezzel arra is válaszolok, hogy hagynám a régi hajtókart.
Most a hajtás cserével vettem egy új lánckereket (kar maradt), de nem a gyári Shimano lett hanem Wolf Tooth (sima, nem oval). Meglepően nagyon jól fut a lánc, magasak a fogak, csendes is (igaz minden új, ez ilyenkor csalóka lehet). Lánc leesés a Shimanoval sem volt soha.
Jah meg is talaltam
m8000-1 50,4 176 qf
m8000-2 48,8
m8100-1 52mm 172 qf (142/148)
absoluteblack m8000 49mm (ilyenem van). Tehat -3mm lancvonal, +4mm qf.
szamit ennyi? Megerne ennyiert hajtomuvet cserelni?
a 2017es exceed az 142es volt meg?
Edited by arn, 2019. November 20. - 23:37.
Az m8000 es az m8100 lancvonala kozott mekkora az elteres? Vmi par mmre emlekszem... szamithat vhol?
Szerintem követés nélkül nem látni belőle semmit (ezt most nem tudom megnézni) de jelölj be ha gondolod, illetve lehet Premium tagság is kellene (se Wattmérőm, se pedálfordulat): https://www.strava.c...ties/2867880769
de latszik... a sebessegedbol es szintemelkedesedbol itelve szvsz tul alacsony fordulaton tekersz, bar egy fordulatmero tobbet mondana.
Terep?
Ez nyílegyenes aszfalt Gödöllő és Isaszeg között.
Őszintén szólva az 1x-es modern megoldásoknál nekem az a bajom, hogy terepre lehet, hogy frankó, csak ha nem autóval viszed odáig a bringát, megunod, mire a terepre érsz. Már ha nem az erdő szélén laksz.
Ezek szerint te 40 km/h feletti tempóval mész ki terepre aszfalton 2,25-ös gumival alacsony nyomáson. Oké...
Ha mindezt terepen, na az több mint vad!
*OFF* tudom, de be tudnád linkelni azt a szegmenst? Köszi
Terep? Ez nyílegyenes aszfalt Gödöllő és Isaszeg között.
Őszintén szólva az 1x-es modern megoldásoknál nekem az a bajom, hogy terepre lehet, hogy frankó, csak ha nem autóval viszed odáig a bringát, megunod, mire a terepre érsz. Már ha nem az erdő szélén laksz.
van ehhez strava logod? abbol kiderul, izombol tekersz -e a porgetes helyett
vhol 80-90 kozott illene atlagban egy emelkedon, nalam ez tipikusan 70-80 kozott van, igy egyertelmu, hogy szimplan gyenge vagyok a technikahoz a kornyekunkon, kellenenek alacsonyabb fokozatok. vagyis... ha odateszem magam (a legjobb idoimnel), akkor megvan a fordulat, de ritkan tekerek ugy, mert tul magas a pulzus.
Szerintem követés nélkül nem látni belőle semmit (ezt most nem tudom megnézni) de jelölj be ha gondolod, illetve lehet Premium tagság is kellene (se Wattmérőm, se pedálfordulat): https://www.strava.c...ties/2867880769
Edited by karakoram, 2019. November 20. - 11:24.
Néztem a strava linket még amit küldtél a hsz-em után csak nem akartam reagálni mert mindenki dicsérte milyen erős vagyok mivel lehet nem nézték meg a postodat rendesen
![]()
![]()
![]()
Kemény nagyon, már azonnal az elején a 745 váltás is arra utal, hogy talán nem szokványos verseny. Tuti használtam volna az 50-et, meg feltettem volna egy 30-as tányért is
![]()
Én nem pörgetek ennyire az biztos, lehet meg kellene tanulnom.
van ehhez strava logod? abbol kiderul, izombol tekersz -e a porgetes helyett
vhol 80-90 kozott illene atlagban egy emelkedon, nalam ez tipikusan 70-80 kozott van, igy egyertelmu, hogy szimplan gyenge vagyok a technikahoz a kornyekunkon, kellenenek alacsonyabb fokozatok. vagyis... ha odateszem magam (a legjobb idoimnel), akkor megvan a fordulat, de ritkan tekerek ugy, mert tul magas a pulzus.
zscs: en ilyen szintemelkedest kb fel percig tudok
Edited by arn, 2019. November 20. - 11:21.
Arn, akkor íme, alább egy másik statisztika. Példa versenyterhelésre.
41 km és ~2000 méter szint - szóval bőven volt benne meredek. Két laposabb lefelében használtam a 10-12t áttételt mindössze és csak pár percet. Ismétlem, versenyen, szóval intenzív igénybevétel és a 10-12T még ott is alig kellett.
(Megjegyzem, itt Karakoram is hasznáta volna a 42t-50t-t bőven, ezt garantálom.)
Ezek után továbbra sem értem, akinek "kevés" a 30T x 10T meg 32T x 10T síkra. Mikor tekeri ki bárki is azt!? 32T x 10T áttétel @ 95 rpm-en 38-39 km/h.
Off, verseny ez volt, szerepelek a videón.
Néztem a strava linket még amit küldtél a hsz-em után csak nem akartam reagálni mert mindenki dicsérte milyen erős vagyok mivel lehet nem nézték meg a postodat rendesen
Kemény nagyon, már azonnal az elején a 745 váltás is arra utal, hogy talán nem szokványos verseny. Tuti használtam volna az 50-et, meg feltettem volna egy 30-as tányért is
Én nem pörgetek ennyire az biztos, lehet meg kellene tanulnom.
Edited by karakoram, 2019. November 20. - 10:48.
Nekem a 44/14 fogyott el, és kezdtem áttérni a 44/12-re, időnként megcsípve a 44/11-et, 26"-os montin. Így voltam kb fele olyan lassú, mint a KOM-ot tartó arc
![]()
Mondjuk nyáron még kb 80rpm-el tekertem, jövőre jó lenne ugyanezt 90-el megismételni
Ha mindezt terepen, na az több mint vad!
*OFF* tudom, de be tudnád linkelni azt a szegmenst? Köszi
Ezek után továbbra sem értem, akinek "kevés" a 30T x 10T meg 32T x 10T síkra. Mikor tekeri ki bárki is azt!? 32T x 10T áttétel @ 95 rpm-en 38-39 km/h.
Nekem a 44/14 fogyott el, és kezdtem áttérni a 44/12-re, időnként megcsípve a 44/11-et, 26"-os montin. Így voltam kb fele olyan lassú, mint a KOM-ot tartó arc
Mondjuk nyáron még kb 80rpm-el tekertem, jövőre jó lenne ugyanezt 90-el megismételni
Tig, nem mindegy milyen áttétellel tolod?
![]()
![]()
bocs, nagyon adta magát.
úgy módosítanám, hogy tök mindegy mit nézegetek itthon ...bár az utóbbi 3 hétben időm lenne mint a tenger .
Nem értelek. Szinte mindenkinek van 10-42-es sora a teljes ársávot lefedve, véleményem szerint is az a legjobb, évekig használtam 32-es lánckerékkel.
Én pont azt írtam, hogy jó nekem a 10 és a 11 is de nem használom, használom a többi fogaskereket és csak tekerek
![]()
![]()
Akinek meg kevés az tegyen fel 34-est előre és hajtsa
nyilván haladva a korral 12-esben gondoltam.
ZCS : de neked pörgős a lábad, a magamfajta hobbista meg nem pörget...és így közel a 40hez már nem nagyon változik a vezérlő elektronika
Edited by Bikertigger, 2019. November 19. - 21:22.
Lényegében sosem használtam a 10T-t a 10-42-es soron.. sokkal jobban örültem volna helyette egy 50T-nek.
30-32 km/h felett úgysem szoktam menni versenyen sem a sík részeken.
Idén váltottam elől 30-as tányérra, még azzal sem maradtam le egy enyhén lejtős, aszfaltos részen a többiektől.
Arn, akkor íme, alább egy másik statisztika. Példa versenyterhelésre.
41 km és ~2000 méter szint - szóval bőven volt benne meredek. Két laposabb lefelében használtam a 10-12t áttételt mindössze és csak pár percet. Ismétlem, versenyen, szóval intenzív igénybevétel és a 10-12T még ott is alig kellett.
(Megjegyzem, itt Karakoram is hasznáta volna a 42t-50t-t bőven, ezt garantálom.)
Ezek után továbbra sem értem, akinek "kevés" a 30T x 10T meg 32T x 10T síkra. Mikor tekeri ki bárki is azt!? 32T x 10T áttétel @ 95 rpm-en 38-39 km/h.
Jó ez az AXS, íme a bizonyíték, mennyire kell egy 10T. Vagy mennyire nem...
Verseny log: https://www.strava.c...ties/2707507799
Statisztika: (32T-s tányér volt elől, nem 34T)
Off, verseny ez volt, szerepelek a videón.
Edited by zscs, 2019. November 19. - 19:27.