Jelentkezz be Regisztrálj

Téli tekerés
#141
Posted 2010. October 12. - 10:50

#142
Posted 2010. October 12. - 10:03


#143
Posted 2010. October 12. - 09:37

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#144
Posted 2010. October 12. - 09:18

efelett nalam igy alakul:
15-20 fok - hosszu mez, futogatya (+freeride gatyo). lefele neopren felso.
10-15 fok - hossz mez, neopren felso, futogatya. 10 fok korul egy szelallo dzseki lefele.
a futonacit meg 10 fok kornyeken sem ereztem szuknek, inkabb a neopren felsovel lenne gondom. konnyu beleizzadni (talan 10-12 fok kornyeken nem). lefele meg ugyan jol viseli a szelet, de sok helyen "hideg". munkaba neha szoktam menni polarpulcsiban, ma tesztkeppen egyszal polo + pulcsi komboban elindultam 7 fokban, es meglepoen komfortos volt. ha megallok sem rohad ram, epp annyira huzatos, hogy ne izzadjak le (pedig szimpla pamutpolo volt). lefele fogalmam nincs milyen lenne, de a +1 reteg ugyis elkerulhetetlen. szal kinek mi valt be?
#145
Posted 2010. September 29. - 14:34

Hétvégén pont útba is tudnám ejteni, tudnál ott valami konkrét elérhetõséget/boltot/akármit?
az egész falu egy hatalmas lomi.
bár asszem az udvarokról már kitiltották a boltolást, a helység melletti laktanyán van berendezve piac.
(de ahol látsz nyitott kaput a faluban, bent sok cuccal oda be lehet menni)
#146
Posted 2010. September 29. - 13:00

Vannak akik fûrészelik a lécet, de ha lehet inkább kerülném.
Az hogy túl puha a gyerekléc az max az elsõ 20-30cmnél lehet baj - okozhat ez problémát?! (Törés)
Vagy ha 40es lécet használok ott szerintem nem oszt nem szoroz a merevsége... Gondolom...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#147
Posted 2010. September 29. - 12:46

Ihun egy igényesebb (és még mindig olcsó) megvalósítás, gyakorlatilag végigmutat mindent: link
Egy dolgot nem vágok, általában ilyen pici léceket használnak, de nem tudom honnan szerzik be és minek hívják ezeket.
Persze a páratlan lécek valószínûk olcsóbbak, lécnél ez az elsõdleges szempont.
szerk: ezek 80cmes gyereklécek lennének?
Snow Blade: eXtrem.hu - Kiprbltuk a hkorcsolyt: Trkkzs elnyben, de nincs leolds
Igazándiból 2 db kell a gépre a lábra pedig Big Foot elvágott léc nem jó mert a hátulján nincs felhajlás, gyerekléc pedig túl puha. Itt találsz infókat:http://www.sielok.hu...opic.php?t=6197
Ha érdekel komplett gyári 100.000 körül van talán még tudok is egy kereskedõt akinél van.
#148
Posted 2010. September 29. - 12:10

Egy dolgot nem vágok, általában ilyen pici léceket használnak, de nem tudom honnan szerzik be és minek hívják ezeket.
Persze a páratlan lécek valószínûk olcsóbbak, lécnél ez az elsõdleges szempont.
szerk: ezek 80cmes gyereklécek lennének?
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#150
Posted 2010. September 29. - 11:09

Nem tudom lehet e topikot nyitni neki; de lenne (jó) pár kérdés a snowbke/skibike stb építéséhez.
Egyik elsõ ilyen, hogy hol a fenébe tudok venni akár páratlan, 'vacak' síléceket? (Ha kapok azt olcsón, nem szenvedek hogy készítsek hasonlót.)
Egy link a rengetegbõl...
Devecser és hasonló lomis paradicsomokban halmokban állnak a sílécek. Vakahol már síléc kerítésr is láttam.
#151
Posted 2010. September 29. - 10:46

Egyik elsõ ilyen, hogy hol a fenébe tudok venni akár páratlan, 'vacak' síléceket? (Ha kapok azt olcsón, nem szenvedek hogy készítsek hasonlót.)
Egy link a rengetegbõl...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#152
Posted 2009. October 14. - 01:56

Mindenképpen olyat, amiben van szélálló membrán..
Térdmelegítõbõl több félét is láttam, de tanácstalan vagyok melyiket vegyem (adidas, merida, kelly's, bbb, stb.).
A sebesség mindent megold.
#153
Posted 2009. October 14. - 01:10

Szeretnék venni egy térdmelegítõt (~6e) és egy nadrágot (~6-8e).
Térdmelegítõbõl több félét is láttam, de tanácstalan vagyok melyiket vegyem (adidas, merida, kelly's, bbb, stb.).
Nadrághoz lövésem sincs, elég lenne egy tartós bélés nélküli is.
---
Nekem is a Balu által ajánlott sárvédõim vannak (jók), de télire (saras, latyakos utakon) biztos, hogy a hagyományosak az igaziak.
---
(Régi téma) Szöges gumiknak tavaly olvastam utána és a legtöbb helyen a Nokian gumikat ajánlották mivel nem egyszerû acél, hanem kopásálló karbid (carbid) "szegek" vannak benne.
#154
Posted 2009. October 13. - 19:25

Szerintem csak a hagyományos, pálcás sárvédõnek van igazán értelme õsz,tél viszonylatban.
kb ott a pont
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#155
Posted 2009. October 13. - 19:22

Köszönöm a hozzászólásokat, a Balu-félék valóban jónak néznek ki, fõleg hogy a hátsó az visszanyúlik kicsit az üléscsõ felé is és ott is fogja a dzsuvát, ezt eddig csak ezen a verzión láttam.
Az áruk valóban borsos de meggondolandó: lehet hogy jobb erre költeni mint gyógyszerre megázás/megfázás után.

Stellaz: bocsi, nem fogalmaztam teljesen egyértelmûen, a hagyományos alatt nem a pálcásat értettem, hanem a mûanyagból készült és a kerék ívét végig követõ, a V-féknél fémlappal-, és az elsõ váltónál felpattintással rögzíthetõ típusra gondoltam. Ezt sajnos eredeti formában sehogyan sem tudnám használni, több sebbõl vérzik.
Üdv
#156
Posted 2009. October 13. - 07:11

Sziasztok!
Sajnos újra aktuális lett ez a topic
Az lenne a "szezonnyitó" kérdésem felétek, hogy a nyeregszárra szerelhetõ sárvédõk mennyire hatásosak?
Erre a "fazonra" gondolok:
http://www.bringabut...arlas/142/5712/
Próbáltam feltenni "hagyományos" mûanyag sárvédõt, de elnyomja a V-féket + beledarál a kerék + beleakad az elsõváltó... más baj nincs is vele
Üdv & szebb idõt
Szerintem csak a hagyományos, pálcás sárvédõnek van igazán értelme õsz,tél viszonylatban.
A fentebb írt problémákat 2 dolog okozhatja együttesen:
1, túl vastag és bütykös a gumi - vegyél valami keskenyebbet, kevésébé rücskös ballonosat
2, rosszul van felszerelve - rendesen vágd, állítsd méretre a pálcákat
Ha jól van felszerelve, akkor nagyyon sokat véd, többek közt a csapágyházat is, ami télen azért számít
#157
Posted 2009. October 12. - 23:22

hogy mögötte feldobálta a saras szmötyit a fejem tetejére.
A másik bringára vettem egy ilyent:
SKS Shockblade Manitou 26" elsõ
SKS X-Blade 26" hátsó A hátsó elég jól állítható.
Ezek elég jók az össztelósra is, igaz az ára is megvan.
Amikor vettem a gépet akkor volt nálam annyi amibe néhány kiegészítõ bele fért.
El kellene menni valamelyik bringa boltba és fel kellene próbálni rá,
hogy melyik fér el rajta. Ha meg rövid a gyári akkor a vége alá
fel lehet ragasztani autó belsõ darabból egy formára vágott kiegészítõt,
hogy biztosan megfogja a sarat.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
#158
Posted 2009. October 12. - 20:30

Sajnos újra aktuális lett ez a topic

Az lenne a "szezonnyitó" kérdésem felétek, hogy a nyeregszárra szerelhetõ sárvédõk mennyire hatásosak?
Erre a "fazonra" gondolok:
http://www.bringabut...arlas/142/5712/
Próbáltam feltenni "hagyományos" mûanyag sárvédõt, de elnyomja a V-féket + beledarál a kerék + beleakad az elsõváltó... más baj nincs is vele

Üdv & szebb idõt
#159
Posted 2009. January 16. - 22:15

#160
Posted 2009. January 16. - 22:11

A középsõ és külsõ bütykökbe is lehet csavarokat tenni.Persze, de alapvetõen úgyis oldalra csúsznál el, nem?
Így viszont csak módjával lehet csapatni, mert pont kanyarban elõfordulhat, hogy végül semmi sincs, ami megfogna. Persze, csak elmélet, amíg ilyen jég van, addig én egyszerûen nem bringázom
Olyan sokkal nem lesz nehezebb.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..