Hello,meg tippelné nekem vki,hogy egy 7-8 éves STEINBACK OSZTRÁK OUTI 27.2MM BEFOGÁSU 42CM KARBON KORMÁNYA HÁNY GRAMM LEHET?
Jelentkezz be Regisztrálj
Grammánia - a végletek nélkül
#301
Posted 2017. November 28. - 19:44
#302
Posted 2017. November 25. - 15:28
#303
Posted 2017. November 25. - 11:47
XT-vel, a különbség ezzel is jól látszik.
- dzsonhee likes this
#304
Posted 2017. November 24. - 21:36
Hogy erted, hogy kisebb? A shimanonak sem nagy a kontaktfelulete.
Ennek még kisebb, jóval karcsúbb az egész. Valahova el kellett tűnjön 84g az XT-hez képest
Zsolt csinálhat egy képet összehasonlítva a Shimanoval, az enyém már nincs meg.
#305
Posted 2017. November 24. - 21:29
#306
Posted 2017. November 24. - 21:17
Es az xpedo milyen? eleg jokat olvasni rola... ha most vennek pedalt, lehet ez lenne az xtr helyett, nem olcso, de grammban merve meg mindig az egyik legolcsobb fejlesztes.
Néhány hónapja van fent az acéltengelyes változat (258g).
Eddig meg vagyok elégedve vele. Pár kört kellett menjek míg megszoktam a Shimanohoz képest jóval kisebb méretét.
Nekem valamiért a saját stoplijával akadtak gondjaim a ki- és belépésnél ezért egy Shimano stoplival használom.
Edited by dzsonhee, 2017. November 24. - 21:20.
#307
Posted 2017. November 24. - 21:03
#308
Posted 2017. November 24. - 20:04
No még 1 érdekesség. 214 grammos XPedo pedál.
Egy mérlegelés erejéig volt nálam egy Fox Kabolt is, Boost, 15x110mm, 36 gramm.
- dzsonhee likes this
#309
Posted 2017. November 21. - 20:56
14 grammos Ritchey markolat:
21 grammos Topeak Shuttle carbon:
#310
Posted 2017. November 21. - 10:10
a sulynal inkabb a belso szerkezeten sporoltak - rovidebb minden benne, mint a hagyomanyos villaknal. a villaszar nagy resze "ures". ettol a lockout bugtol eltekintve nagyon jo villanak tunik.
Edited by arn, 2017. November 21. - 10:10.
#311
Posted 2017. November 21. - 10:06
logikus amit írsz, mégis, tavaly a másik német magazin nagyon szép Nm-értékeket mért hozzá. Sajnos a netes verzióból hiányoznak ezek az adatok. Kár. https://www.mountain...y.1607162.2.htm
#312
Posted 2017. November 21. - 00:22
Nem csak az XC villáknál merev a RS. Ha a német tesztben megnézitek a következő oldalon az All-Mountain villákat, ott is egy nagy lépéssel merevebb csavarodás és fékmerevségben is a RockShox villa. Úgy látszik valamit nagyon kitaláltak Roksokszék.
A Fox SC-n nem csodálkozom, több száz gramm hiányzik belőle a többi villához képest. Mi a ráktól lenne merev ? A papír falvastagságaitól ?
Edited by marton, 2017. November 21. - 00:26.
#313
Posted 2017. November 20. - 22:36
Ez lesz a tied?
Itt is nagyon szerették, jóval merevebbnek mérték/érezték, mint a Fox SC-t:
http://www.bike-maga...age4.html#start
Ejha, eddig csak jókat olvastam a Fox SC-ről és a tavalyi teszteken még úgy rémlik, vert minden XC-villát merevségben! Mi történhetett?
A SID az Exceeddel jött gyárilag, csak szervizeltetni vittem és gondoltam ha már kiszerelem, lemérem.
#314
Posted 2017. November 20. - 22:14
2017-es Rock Shox SID RL 29er (...és 27.5+ is egyben), remote lockout karral (OneLoc típus), bowdennel, átütőtengellyel. 15x110mm BOOST verzió. 17.5 cm-es nyakkal, benne a rózsával, CaneCreek kormánycsapágy csészével 1688 gramm.
Ez lesz a tied?
Itt is nagyon szerették, jóval merevebbnek mérték/érezték, mint a Fox SC-t:
http://www.bike-maga...age4.html#start
#315
Posted 2017. November 20. - 22:07
2017-es Rock Shox SID RL 29er (...és 27.5+ is egyben), remote lockout karral (OneLoc típus), bowdennel, átütőtengellyel. 15x110mm BOOST verzió. 17.5 cm-es nyakkal, benne a rózsával, CaneCreek kormánycsapágy csészével 1688 gramm.
#316
Posted 2017. November 16. - 09:16
Lánccserélgetéssel nem szórakozok már, 0.75-nél szelektív kuka és fel az új. Amit most neki adtam egy cimborámnak 10-42t X01-est, az 5. új lánc sem ugrott rajta. A váltásteljesítmény az alsó 3 fokozaton romlott minimálisan, ennyi változást vettem észre.
Kenés Squirt lube. Lehet, valamit ez is számít. Láncok 2200-2900 közt érik el a 0.75-öt (kivéve a Shimano lánc, ami már jó, ha 1000 km-t kibír 0.75-ig - de az más téma).
KMC láncokat használok, középkategóriát, EL típusok.
Viszonylag sokat KOM-ozok, plusz idén 8 versenyen jártam. Ezek egyike sem garancia a hosszú élettartamra (sőt), de mégis, egész jól bírja nálam minden a kiképzést.
Edited by zscs, 2017. November 16. - 09:18.
#317
Posted 2017. November 16. - 00:32
...... Kopó alkatrészekből egy XX1 sor az, ami gáz, többi még elviselhető. De egy kis odafigyeléssel még az XX1 sor 10-12e km-t elmegy úgy, hogy nem ugrik rajta az új lánc.
Zsolti ! Ezt fejtsük már ki kicsit bővebben ! Hogy lehet egy sorra úgy vigyázni, hogy ne ugorjon rajta a lánc ?
Én még ott tartok, hogy a láncot rendszeresen cserélgeti vetésforgóban a dolgozó és akkor elég szép futásteljesítményt el lehet érni.
De ha van más módszer, dobd már be a közösbe !
Danke !
#318
Posted 2017. November 14. - 10:59
A minőségi cuccokat 1x kell megvásárolnod, több bicajon is jó szolgálatot tehet aztán. Kopó alkatrészekből egy XX1 sor az, ami gáz, többi még elviselhető. De egy kis odafigyeléssel még az XX1 sor 10-12e km-t elmegy úgy, hogy nem ugrik rajta az új lánc.
Az alkatrész-vásárlásoknál az én módszerem a kivárásos stratégia. Volt, amire 1.5 évet vártam, mire leakciózták és akkor vettem meg. Írtam már erről, rengeteg mindenhez féláron jutottam.
Egyébként nekem van egy grammozós Excel-táblázatom, s mivel mindent lemérek, szépen és tételesen ott van, mi mennyi. Ha valamit cserélni tervezek, akkor van 2 külön oszlop-pár, alkatrész neve+gramm adattal és ott tudok tervezgetni. Ha érdekel, megosztok egy screenshotot.
en is pontosan igy csinalom csak melleje irom az arat is (ill euro/gramm), es ilyenkor vetem el ezeket a dolgokat.
jobban szeretem inkabb cserelgetni parevente a bringat, mint megvenni rakolteni egy csomot. eddig meg mindig megbantam, amikor sokat koltottem ra.
#319
Posted 2017. November 14. - 08:44
Amit linkeltel scottot... hat en tartanek par alkatresztol azert nekem a 10kg alatti tokkal vonoval suly volt a lelektani hatar, innentol ahogy szamolgattam, le lehetne vinni 9kg kore, de nem er meg annyit, hogy egy csomot rakoltsek, es a kopoalkatreszek is sokkal dragabbak lennenek. Ez egy kozepkategorias xts bringa, ha nagyon faragni akarnam, inkabb vennek egy jobb felszereltsegut kiindulasi alapnak.
Inkabb az alapjan csokkentem a sulyt, ami funkcionalisan is hoz vmit - pl az 1x11, vagy a karbon kormany az alu helyett. De most a 100gal konnyebb nyeregcso max akkor erdekelne, ha pl kenyelmesebb. Sulycsokkentesnel az meg mindig kizaro ok, ha vmi funkcionalitasaban kevesebb, mint a regi.
A minőségi cuccokat 1x kell megvásárolnod, több bicajon is jó szolgálatot tehet aztán. Kopó alkatrészekből egy XX1 sor az, ami gáz, többi még elviselhető. De egy kis odafigyeléssel még az XX1 sor 10-12e km-t elmegy úgy, hogy nem ugrik rajta az új lánc.
Az alkatrész-vásárlásoknál az én módszerem a kivárásos stratégia. Volt, amire 1.5 évet vártam, mire leakciózták és akkor vettem meg. Írtam már erről, rengeteg mindenhez féláron jutottam.
Egyébként nekem van egy grammozós Excel-táblázatom, s mivel mindent lemérek, szépen és tételesen ott van, mi mennyi. Ha valamit cserélni tervezek, akkor van 2 külön oszlop-pár, alkatrész neve+gramm adattal és ott tudok tervezgetni. Ha érdekel, megosztok egy screenshotot.
#320
Posted 2017. November 13. - 22:51
Nagyon jó, hogy ennyi kis gyártó megjelent a piacon a karbon termékeivel, de egy normális teszt nélkül csak tapogatózom a sötétben, hogy melyiket vegyem meg. Az ISO 4210-es matrica és a 95 kg súlylimit magában nem győz meg (bár nem tudom az ISO milyen terheléses tesztet követel).
A Darimo például azt írja, hogy 125g körül gyárt egyéni igények szerint súlyhatár nélküli kormányt és nyeregcsövet. Ha kiállná a VR3 tesztet rendelném is...
- zscs likes this