thx nem rossz suly ez....
Jelentkezz be Regisztrálj
Grammánia - a végletek nélkül
#201
Posted 2020. January 20. - 12:23
#202
Posted 2020. January 19. - 09:51
arn kérésére, 2017-es Performance Fox32 villa tengellyel (boost, 29er) és 170 mm-re vágott nyakkal 1412 gramm.
2017, 32, A, FLOAT SC, 29in, P-S, 100, Remote, FIT4, (7pm CP), Matte Blk, Std/Matte Blk Logo, 15QRx110, 1.5 T, 44mm Rake, OE
- zscs likes this
#203
Posted 2020. January 13. - 15:33
és nem lehet leszedni a tömítést? utána elfűrészelni a vasat, majd visszatenni a tömítést
Ezen pont így oldották meg, hogy külön van a tömítés, és már el is van vágva az a gyűrű:
r2-bike.com/EXTRALITE-Headset-Bottom-UltraBottom-51-52-tapered-SHIS-IS51/40
www.extralite.com/Products/UltraTop-Bottom.htm
De egy cane creek tapered kormánycsapágynál már ráragasztják a gumit a fémgyűrűre, balról a második:
Annyira sok jelentősége nincs azon a kisrészen ennek az egy-két mm széles gumigyűrűnek. Mármint ha el van vágva. Meg valamennyire zárt csapágy.
Edited by blash, 2020. January 13. - 15:35.
#204
Posted 2020. January 13. - 11:58
sajnos tömítés, gumiból. Az összes bringánkban ilyen van... Igaz, alapból nem gáz, azért elég ritkán kell levenni egy ilyet villáról
és nem lehet leszedni a tömítést? utána elfűrészelni a vasat, majd visszatenni a tömítést
- Kisherceg likes this
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#205
Posted 2020. January 10. - 23:40
Karbonnal lightos hasznalatnal tuti nem lesz problema.
Ezen a kornyeken en mar lemondtam a nagyon puritan montirol, epp ezert gondolkodtam luxra cserelesen, a ht is necces nehany helyen, annyira lemosta az eso az utobbi evekben a foldet.
#206
Posted 2020. January 10. - 22:02
Chat-en kérdeztem, elég hosszasan várakoztattak a válasszal, azt írták nem tesztelték merev villával így nem ajánlják.
Régen kifejezetten le volt valahol írva, hogy merev villával nem használható (4 éve kb.), ilyet viszont most nem találtam sehol és tiltást nem említettek.
Az Exceed CF SL nem annyira könnyített váz (igaz attól még lehet merevebb és strapabíróbb egy könnyebb, pl az SLX is).
Ha lenne gond azért nem ezzel fogom kezdeni .
Lassan és óvatosan hajtok lefelé, ahogy egyes riderek lefelé mennek teloval ilyen vázzal szerintem nagyobb stressz éri a bringájukat .
Rengetegen kínai vázzal tekernek és kínai merev villával. Tele vannak vele a fórumok, sok-sok éve hajtják ezeket. Valahogy nem várnám, hogy egy Canyon vagy pl. Trek váznak legyen baja ettől. Illetve a gravel bringákat is olyan helyeken nyúzzák (én még régen a Crux CX-et is) ahol van aki fullyval megy le-fel.
Majd beszámolok.
Komolyan ezert nem probaltam ki sose de a karbon nem igazan farad... akkor egy alu giant xtcm volt. Annal ido kerdese lett volna, hogy mikor adja meg magat a fejcso. Canyonnal nem erdeklodtel?
Canyon-t kérdeztem, garanciavesztés, a régi Grand Canyon SL/SLX-nél. Exceed passz, hasonlóra számítok
Edited by karakoram, 2020. January 10. - 22:04.
#207
Posted 2020. January 10. - 20:28
Canyon-t kérdeztem, garanciavesztés, a régi Grand Canyon SL/SLX-nél. Exceed passz, hasonlóra számítok
#208
Posted 2020. January 10. - 20:05
Komolyan ezert nem probaltam ki sose de a karbon nem igazan farad... akkor egy alu giant xtcm volt. Annal ido kerdese lett volna, hogy mikor adja meg magat a fejcso. Canyonnal nem erdeklodtel?
Edited by arn, 2020. January 10. - 20:07.
#209
Posted 2020. January 10. - 15:48
Ejj ez de gonosz volt! Azért nem vettem meg hónapok óta mert ez motoszkált bennem, gondolom ezért is írtad.
Német fórumokon találtam pár hasonlót (meg itthon van zcs), bírnia kell.
majd meselj, hogy birja az exceed regen sokat gondolkodtam ilyen merev villan (meg az cx elott), de sose mertem meglepni.
#210
Posted 2020. January 10. - 15:09
Vagy átfűrészeled. A Crazy Biker'sben ajánlották ezt, mikor bevittem oda villát, hogy le kéne szedni a rászorult alsócsészét. Tökjó ötlet volt.
Tudom, ma már nem jellemző, de az átfűrészelés például golyókosaras kormánycsapágyaknál sem működik. Ipar csapágyasaknál igen, de személy szerint én inkább felütöm meg le a kerek gyűrűt, jobban szeretem azt a megoldást. Ettől függetlenül még tömítés is van az enyémen is.
#211
Posted 2020. January 10. - 13:17
sajnos tömítés, gumiból. Az összes bringánkban ilyen van... Igaz, alapból nem gáz, azért elég ritkán kell levenni egy ilyet villáról
jap, így már értem. szerencsére sosem láttam ilyet.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#212
Posted 2020. January 10. - 12:13
a színes rész is fém vagy az valami tömítés? sosem láttam ilyet.
a fűrészelés (nálam) mindig gond nélkül működött... milyen problémákra gondolsz?
sajnos tömítés, gumiból. Az összes bringánkban ilyen van... Igaz, alapból nem gáz, azért elég ritkán kell levenni egy ilyet villáról
#213
Posted 2020. January 10. - 12:08
Niner boost RDO villa minden szerelékkel, tengellyel, vágatlan nyakkal (715 gramm):
OFF: van tipp kinél rakassam be Budapesten (ezt nem akarom én reszelni itthon és ráütni az alsó csészét, stb, Speedway kilőve festés miatt)?
majd meselj, hogy birja az exceed regen sokat gondolkodtam ilyen merev villan (meg az cx elott), de sose mertem meglepni.
Edited by arn, 2020. January 10. - 12:10.
- karakoram likes this
#214
Posted 2020. January 10. - 12:05
Régi trükk és működik, csak kár, hogy a legtöbb gyártó Cane Creek, vagy hasonló kiképzésű alkatrészt használ. Sajnos a fűrészelés érthető okokból kifolyólag inkább okoz problémát. :/
a színes rész is fém vagy az valami tömítés? sosem láttam ilyet.
a fűrészelés (nálam) mindig gond nélkül működött... milyen problémákra gondolsz?
Edited by Kisherceg, 2020. January 10. - 12:06.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#215
Posted 2020. January 10. - 10:52
Vagy átfűrészeled. A Crazy Biker'sben ajánlották ezt, mikor bevittem oda villát, hogy le kéne szedni a rászorult alsócsészét. Tökjó ötlet volt.
Régi trükk és működik, csak kár, hogy a legtöbb gyártó Cane Creek, vagy hasonló kiképzésű alkatrészt használ. Sajnos a fűrészelés érthető okokból kifolyólag inkább okoz problémát. :/
#216
Posted 2020. January 10. - 00:04
Az alsó gyűrűből én külön vettem olyat, ami hasított, így nem kell szenvedni sem felrakásnál, sem leszedésnél. Némelyik csapágyhoz eleve olyat adnak, kár, hogy nem mindhez.
Vagy átfűrészeled. A Crazy Biker'sben ajánlották ezt, mikor bevittem oda villát, hogy le kéne szedni a rászorult alsócsészét. Tökjó ötlet volt.
#217
Posted 2020. January 09. - 11:36
Valami adatát kerestem a vázamnak nemrég, és én is meglepődve tapasztaltam, hogy kész bringaként boostos első, 142-es hátsó kerékkel adták...
#218
Posted 2020. January 09. - 11:05
Köszi, pü-ben más is a Probike-ot ajánlotta, hívom is őket mindjárt.
Elől 15x110-es boost-os a kerekem és a jelenlegi Fox villám is az. Hátul sima 142-es. Volt talán 2 ilyen fura év a Canyon merev mtb érában. Kevert kerékszettet kis levelezés után simán tudtam rendelni.
#219
Posted 2020. January 09. - 09:29
Niner boost RDO villa minden szerelékkel, tengellyel, vágatlan nyakkal (715 gramm):
OFF: van tipp kinél rakassam be Budapesten (ezt nem akarom én reszelni itthon és ráütni az alsó csészét, stb, Speedway kilőve festés miatt)?
Jó kis villa, hajrá! (boltból pl Probike)
De a newmen kereked nem sima 142/100? vagy ehhez lesz külön kerék szett is?
Edited by Mars, 2020. January 09. - 09:29.
#220
Posted 2020. January 09. - 09:25
nájsz! Biztos a vasaktól ilyen nehéz, amiket benne hagytál
Az alsó gyűrűből én külön vettem olyat, ami hasított, így nem kell szenvedni sem felrakásnál, sem leszedésnél. Némelyik csapágyhoz eleve olyat adnak, kár, hogy nem mindhez.