Tuningoltam egy régi XG-1195-ös sort, 42t-ről 44t-re. 268 gramm így is csak.
WolfTooth GCX 44t a termék, már nem nagyon kapni. (3 éve vettem)
Tuningoltam egy régi XG-1195-ös sort, 42t-ről 44t-re. 268 gramm így is csak.
WolfTooth GCX 44t a termék, már nem nagyon kapni. (3 éve vettem)
Épp ilyen kormányom van
Most szerettem volna hozzá passzoló nyeregcsövet, de sehol nem találtam 31,6-osban, ami 40 centi hosszú. (már késő, rendeltem alu XLC-t. Talán egyszer...)
Azon a PRC nyeregcsövön én ülök - és pont Zsoltitól vettem Az sem nehéz, 188 grammara emlékszem. (de már sok éve mértem)
Kb pont ez: https://www.bike-com...stuetze-p31531/
(úgy látom 31,6 nekik sincs )
szebb lett a design is...
nyeregcso nincs ezzel a designnal?
nincs ezekre vmi sulylimit?
igaz, a pro kormanyom is hasonlo sulyban van.
arn módosította - 2020. szeptember 23. - 14:38
Épp ilyen kormányom van
Most szerettem volna hozzá passzoló nyeregcsövet, de sehol nem találtam 31,6-osban, ami 40 centi hosszú. (már késő, rendeltem alu XLC-t. Talán egyszer...)
Az új PRC HB3.1 kormány. 9 fok hátrahajlás, 720mm. Rajongója lettem az utóbbi években a PRC cuccoknak. Könnyűek, akár a 250-300 EUR ársáv cuccai, de harmadannyiért vagy akár alacsonyabb áron.
Ebból volt/van régi, 2016-os kormányom, 711 mm, az 135 gramm körül van, ma is jól szuperál 4 év merev villás és versenyverhasználás után. Van egy HB3-asom, az 720mm már és 122 gramm volt. A HB 3.1-esen a markolat és a bilincsfelfogatások részét erősítették meg láthatóan. És 5 év garanciát vállal rá a gyártó továbbra is.
PRC ST2 90mm, ~17° stucnival használom (az 92 gramm mindössze, ~12-14 grammal könnyebb, mint az elődje, olyanom is van 1 még).
A high-end Meridákat és Centurion bringákat szerelik ezekkel gyárilag.
zscs módosította - 2020. szeptember 23. - 12:26
arn módosította - 2020. április 02. - 13:07
arn módosította - 2020. április 02. - 12:52
Nagyon tetszenek, de főleg az, hogy végre újra lesz (remélhetőleg) jó és könnyű rugóstagjuk. Csak váljon be a technológia, én szurkolok nekik.
A mostani sid mozgása is már tetszik nekem, az előzőek viszont borzalmasak voltak az elmúlt pár évben. Persze, a tartósságukat nem tudom, maximum tesztbringákban próbáltam csak ezeket rövid ideig. Mindenesetre hosszú évek óta először érzem azt, hogy volt tényleges fejlesztés, nem csak matricát cseréltek a lábakon.
amúgy szép ez a sok mérnöki csoda melyekhez képest a 2005ös fox rl telóm egy faék volt, csak azt a mozgáskultúrát kéne máer elérni
Többé-kevésbé meggyőződéses merevvillásként egyébként szívesen megnézném/elolvasnám/kipróbálnám, mit hoz egy ilyen változás a konyhára, csak erre nem ez a topik való talán (ez magamnak szól). De tekintettel arra, hogy a dual air Rebám (talán 2014-es) kompletten olcsóbb volt, mint ez a patron, nem hiszem, hogy én vagyok a célközönség
De attól még érdekel.
Egyébként ha 2012 (!) vagy utáni Rebája van valakinek, nem olcsón, de tudja upgradelni Charger2-re: https://r2-bike.com/...BA-from-My-2017
https://r2-bike.com/...TO-from-My-2012
Na de a Charger2 (SID) kontra Reba (Motion Control, nem is ertem, hogy maradt benne ez 2021-re is ilyen aron) kulonbsegen kivul meg az sem elhanyagolhato, hogy a SID kapott Debonair kamrat. Eleg best buy volt
Tényleg jó vétel volt, pont akciózták a SID-et, mikor rendeltem.
Egyébként ha 2012 (!) vagy utáni Rebája van valakinek, nem olcsón, de tudja upgradelni Charger2-re: https://r2-bike.com/...BA-from-My-2017
https://r2-bike.com/...TO-from-My-2012
Azért egy régi DualAir egy ilyen Charger2 RLC-vel finom cucc lehet.
Ha érdekel, milyen egy ilyen Charger2 csillapítás, íme, szervizeléséről bővebben itt: https://servicearchi..._a_2020_sid.pdf
ne gondold ám, hogy ennyire kiérezném, hogy finoman mozog! Bár összevetni össze tudom a Fox SC-mel, ami a fully-ban van. Az elég klasszul mocorog.
szerintem egy jó villa a Reba. Már tényleg csak a csillapítás az, ami más a SID esetén, talán már a persenyek is ugyanazok a könnyített perselyek. Régen tudom, eltért egy pár dolog, köztük ez is.
Voltam olyan elvetemült, hogy még a télen összenéztem a műszaki rajzukat, az alkatrészlistáikat és a részletes service manual-t, hogy lássam, mit vásárolok valójában. Na ja, bringaiparban alap sajnos, hogy lassan mint vásárló, értsd legalább elméletben azt, amit egy szakképzett szervizes, különben ráfázhat az ember. :-)
(...ír ilyet valaki, aki Red eTap meg XX1 AXS váltást használ - no tessék, "hitelesség"! )
Na de a Charger2 (SID) kontra Reba (Motion Control, nem is ertem, hogy maradt benne ez 2021-re is ilyen aron) kulonbsegen kivul meg az sem elhanyagolhato, hogy a SID kapott Debonair kamrat. Eleg best buy volt
ja reba régebbi lenne (az van a gyári setupban) kb olyan mint a sárga sup fulliban volt (tavalyi) az 1650 gramm volt.
szóval tényleg csak akkor cserélném ha sokkal szebben mozog (nem mitha a reba határait feszegetném csak mégis csak na )
ne gondold ám, hogy ennyire kiérezném, hogy finoman mozog! Bár összevetni össze tudom a Fox SC-mel, ami a fully-ban van. Az elég klasszul mocorog.
szerintem egy jó villa a Reba. Már tényleg csak a csillapítás az, ami más a SID esetén, talán már a persenyek is ugyanazok a könnyített perselyek. Régen tudom, eltért egy pár dolog, köztük ez is.
Voltam olyan elvetemült, hogy még a télen összenéztem a műszaki rajzukat, az alkatrészlistáikat és a részletes service manual-t, hogy lássam, mit vásárolok valójában. Na ja, bringaiparban alap sajnos, hogy lassan mint vásárló, értsd legalább elméletben azt, amit egy szakképzett szervizes, különben ráfázhat az ember. :-)
(...ír ilyet valaki, aki Red eTap meg XX1 AXS váltást használ - no tessék, "hitelesség"! )
zscs módosította - 2020. március 10. - 17:23
elvileg pár hét múlva akár versenyezhetek vele, majd beszámolok!
Rebából 2021-re új van/lesz, R2-bike-on láttam és mintha változtattak volna valamit a lábon. Ha igaz, amit írnak, már most könnyebb, mint a 2020-as SID Ultimate alu verziója (1585 vs. 1600 gramm) és tudtommal 120mm-ig OK ez is.
Gondolom a merevséggel sincsen gond, pláne, ha DT kereked van minimum 350-es aggyal, amire Torque Cap tehető.
2021-es Reba: https://r2-bike.com/...ered-black-2021
2020-as alu SID ultimate: https://r2-bike.com/...T-tapered-black
Durva, hogy a SID Ultimate olcsóbb, mint a Reba...
ja reba régebbi lenne (az van a gyári setupban) kb olyan mint a sárga sup fulliban volt (tavalyi) az 1650 gramm volt.
szóval tényleg csak akkor cserélném ha sokkal szebben mozog (nem mitha a reba határait feszegetném csak mégis csak na )
elvileg pár hét múlva akár versenyezhetek vele, majd beszámolok!
Rebából 2021-re új van/lesz, R2-bike-on láttam és mintha változtattak volna valamit a lábon. Ha igaz, amit írnak, már most könnyebb, mint a 2020-as SID Ultimate alu verziója (1585 vs. 1600 gramm) és tudtommal 120mm-ig OK ez is.
Gondolom a merevséggel sincsen gond, pláne, ha DT kereked van minimum 350-es aggyal, amire Torque Cap tehető.
2021-es Reba: https://r2-bike.com/...ered-black-2021
2020-as alu SID ultimate: https://r2-bike.com/...T-tapered-black
Durva, hogy a SID Ultimate olcsóbb, mint a Reba...
zscs módosította - 2020. március 10. - 10:38
A merevfarú Canyon bringámnál beruháztam egy új villába. Ha épp nem a merev Niner villát használnám, egy SID lesz mostantól benne.
Nem annyira könnyű, mint egy StepCast Fox, pláne nem, mint a régi kevésbé merev vállú SC villák, de az újabb StepCast villához képest csak ~35-40 gramm a diffi. Árban viszont mínusz 500 EUR, és ami szintén fontos volt (nekem), akár otthon szervizelhetem.
Vágatlan nyakkal, tengellyel 1487 gramm.
szép darab , nálam is fel van írva a nyúlnak
kicsit offocska : bár eltérőek az igényeink mozgást tekintve, de ha esetleg lenne egy viszonyításod, mostani rebához azt megköszönném . (a cca 170 gramm nekem nem ér annyit amennyivel drágább, cska ha lényegesen szebben mozog)
ugyanitt ötletek elfogadható tömegú (1700 alatt) és masszivságú teló 120 mm mozgással. -olyan régi foxos feeling- reba helyett.
köszi
A merevfarú Canyon bringámnál beruháztam egy új villába. Ha épp nem a merev Niner villát használnám, egy SID lesz mostantól benne.
Nem annyira könnyű, mint egy StepCast Fox, pláne nem, mint a régi kevésbé merev vállú SC villák, de az újabb StepCast villához képest csak ~35-40 gramm a diffi. Árban viszont mínusz 500 EUR, és ami szintén fontos volt (nekem), akár otthon szervizelhetem.
Vágatlan nyakkal, tengellyel 1487 gramm.