Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Váz építés
Started by
Major
, 2001. November 23. 17:36
#81
Posted 2005. November 24. - 14:50
najo ez itt nagyon off.
teleszkop topik pl
oda valaszolok ha megertem mit irtal.
teleszkop topik pl
oda valaszolok ha megertem mit irtal.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#82
Posted 2005. November 24. - 14:41
-nemtudom mért nem jön ki.-lecsavaroztam az összes csavart róla fentrõl, azt a középsõ hosszút is kiszedtem, a nagyokat meg nemtudom, mert az a középsõ izé amihez a stucni van erõsítve feljebb szélesebb. -remélem ebbõl valami érthetõ volt:)
Lehet hogy délután vihetem (tolhatom) gyalog a szerelõhöz:(ami nem a szomszédban van... ha a teleszkópnyakat kicserélik az mennybe kerülhet kb?
(már rég át akartam cserélni a mozo-ra, azt külön vettem hozzá, mert nagyon tetszett:)
Lehet hogy délután vihetem (tolhatom) gyalog a szerelõhöz:(ami nem a szomszédban van... ha a teleszkópnyakat kicserélik az mennybe kerülhet kb?
(már rég át akartam cserélni a mozo-ra, azt külön vettem hozzá, mert nagyon tetszett:)
#83
Posted 2005. November 24. - 14:29
csak masik villa.
ha mindenfele ganyolast nem vesszuk
miert nem jon ki a villa
biztos, hogy jo a dupla vallas mozo?
(ilyenkor amikor esik kel az ember)
ha mindenfele ganyolast nem vesszuk
miert nem jon ki a villa
biztos, hogy jo a dupla vallas mozo?
(ilyenkor amikor esik kel az ember)
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#84
Posted 2005. November 24. - 14:26
Sziasztok!
Lehet hogy off leszek, bocsi. szal leesett a hó.... erre elõvettem a montimat, mert nem akarom az országútim szétrozsdásítani, meg elszállni vele a jégen.
-szal a montinak rossz az elsõ villája, de nem tudtam kiszedni belõle, pedig már mindent kicsavaroztam rajta amit lehet.- ki akartam cserélni egy duplavállas Mozo telóra. Annak meg szélesebb a nyaka mint a váz nyakának az átmérõje.
szerintetek mit csináljak?
Köszi: Andi
Lehet hogy off leszek, bocsi. szal leesett a hó.... erre elõvettem a montimat, mert nem akarom az országútim szétrozsdásítani, meg elszállni vele a jégen.
-szal a montinak rossz az elsõ villája, de nem tudtam kiszedni belõle, pedig már mindent kicsavaroztam rajta amit lehet.- ki akartam cserélni egy duplavállas Mozo telóra. Annak meg szélesebb a nyaka mint a váz nyakának az átmérõje.
szerintetek mit csináljak?
Köszi: Andi
#85
Posted 2005. November 23. - 16:25
ja gondolom mert a nyeregcsõ szöge nem az igazi de oda se neki egy próbának ez is jó volt a lényeg h birja a dolgot na meg a tapasztalat gyûjtése volt a cél gondolom
#86
Posted 2005. November 22. - 21:47
Szóval ha sima ívhegesztéssel nekiugrok egy adag vascsõnek, leszámítva az emberi tényezõt, esélyem van ara, hogy használható dolgot kapok (nem ég át az anyag, ?
Hogy oldottad meg, hogy pl a monoblokk és a fejcsõ merõleges legyen? Csak szemre belõtted?
Hogy oldottad meg, hogy pl a monoblokk és a fejcsõ merõleges legyen? Csak szemre belõtted?
__...:::///Campona Bike Park\\\:::...___
#87
Posted 2005. November 21. - 15:43
#88
Posted 2005. November 20. - 19:57
az anyag kb 3000Ft volt. nemnagyonspéci, de megfelel. megugye elsõ próbálkozás. 560 MPa szakítószilárdság. mást nem tudok róla mert a vasboltosok sem tudtak. ötvözõ anyagok fel voltak még sorolva, de már nem emlékszem, és gyakorlatilag nem is lényeg. hja, meg "elsõ osztályú". nagyon szarból nem érdemes próbálkozni, de ha nincs egy két tizedmm-nél nagyobb eltérés a falvastagságban az már szinte jó is. próbálkozni. legalább lehessen használni is.
bevontelektródás kézi ívhegesztés. ív szinte mindíg kell. ez az ahol az a "pálca" is kell még az ív mellé.
egyébként nagyon szopó ezzel. ha lehet inkább AVI. igaz ezzel fasza kemény varatokat lehet csinálni, meg.
bevontelektródás kézi ívhegesztés. ív szinte mindíg kell. ez az ahol az a "pálca" is kell még az ív mellé.
egyébként nagyon szopó ezzel. ha lehet inkább AVI. igaz ezzel fasza kemény varatokat lehet csinálni, meg.
Too many times your body can't take
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
#89
Posted 2005. November 19. - 18:04
télleg Zsirosmacska azt szeretném megtudni h mennyibe volt neked az anyag meg h sima mezei acél-e amit a vasboltban veszel fillérekért meg hogy milyen cuccal csináltad (gondolok itt lángra vagy ívre) amugy tényleg nagyon király kis gép durván néz ki
#90
Posted 2005. November 18. - 21:11
huhh ez nagyon zsír kis váz lett a súly meg kit érdekel lefele visz a lendület gratulálok csak igy továbbb
#91
Posted 2005. September 18. - 21:52
na, van most már menettapasztalat is: fasza.
ha csinálok másikat is az is hasonló lesz. már a geo, de formára meg vmi teljesen más...
ha csinálok másikat is az is hasonló lesz. már a geo, de formára meg vmi teljesen más...
Too many times your body can't take
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
#92
Posted 2005. September 06. - 14:02
Szerintem sürgõsen menj és írd át a bringádat a userbeállításoknál:D Egyébként mi is a neve?
#93
Posted 2005. September 06. - 12:06
szép,de hogy mozog a hátsókerék!?
nem teljesen világos hogy mozdul be a hátulja
csõ átmérõk hogy alakultak!?
nem volt gáz a vékony-vastag találkozásánál!?!?
forgáspont az alsócsövön, ahol a fogaskerék metszi. így mozog a hátulja.
"átmérõk":
zártszelvény mindenhol 40x40x2; 30x20x2; 20x20x2.
volt gáz a vékony-vastag találkozásánál, de sikerült megoldani.
Too many times your body can't take
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
#94
Posted 2005. September 05. - 23:03
baaaaazzzeg nem vagy kispályás
és még nem is ronda. egyéni elképzelés az bitos
és még nem is ronda. egyéni elképzelés az bitos
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#95
Posted 2005. September 05. - 22:34
ja, acél. ebbõl kifolyóan a súlya vmi 8 kg lehet, de mégsem zavaró, mert elég mélyen vannak a dolgok. ha megnézitek látszik hogy a hátsó háromszög alig nyúlik a fogaskerék fölé.
tapasztalatok: magassan túlszárnyal minden várakozást. a hátulja még ezzel a fostalicska levegõs taggal is... hátszóval kisimúlnak a dolgok. nagyon. és még stabil is. aszfalton lefele súlypontáthelyzéssel is olyanokat lehet kanyarodni, hogy besz*arás. mint ha síelnél, totál az az érzés. meg még nagyon fordulékony a fejcsõszögnek köszönhetõen, de nem ment a stabilitás rovására. vmi ilyen hibára számítottam esetleg, de nincs. kerekek egynyomon, forgáspont tengelye is pontos. hátszóval jó lett. sablon nélkül, rajz nélkül.
tapasztalatok: magassan túlszárnyal minden várakozást. a hátulja még ezzel a fostalicska levegõs taggal is... hátszóval kisimúlnak a dolgok. nagyon. és még stabil is. aszfalton lefele súlypontáthelyzéssel is olyanokat lehet kanyarodni, hogy besz*arás. mint ha síelnél, totál az az érzés. meg még nagyon fordulékony a fejcsõszögnek köszönhetõen, de nem ment a stabilitás rovására. vmi ilyen hibára számítottam esetleg, de nincs. kerekek egynyomon, forgáspont tengelye is pontos. hátszóval jó lett. sablon nélkül, rajz nélkül.
Too many times your body can't take
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
#96
Posted 2005. September 05. - 22:29
szép,de hogy mozog a hátsókerék!?
nem teljesen világos hogy mozdul be a hátulja
érdekes lett
ha vannak tapasztalatok oszd meg mihamarabb,kíváncsi vagyok
hüha akor azt mondod eléggé jó lett.
örülök neki
csõ átmérõk hogy alakultak!?
nem volt gáz a vékony-vastag találkozásánál!?!?
nem teljesen világos hogy mozdul be a hátulja
érdekes lett
ha vannak tapasztalatok oszd meg mihamarabb,kíváncsi vagyok
hüha akor azt mondod eléggé jó lett.
örülök neki
csõ átmérõk hogy alakultak!?
nem volt gáz a vékony-vastag találkozásánál!?!?
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#97
Posted 2005. September 05. - 22:28
Mennyit öltél bele? Mennyi gyakorlás van mögötte? Mennyi idõ volt megcsinálni? Milyen anyagból van(gondolom alu, de milyen)?
#98
Posted 2005. September 05. - 22:27
110 cm tengelytáv, középcsapágyház 37 cm magassan, fejcsõszöget nem tom, de pont jó.
Too many times your body can't take
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
#99
Posted 2005. September 05. - 22:26
#100
Posted 2005. September 05. - 22:25
libegõ alatt kicsit jobban siettem mint szoktam és elszállt az elsõ fékbõl az egyik betétrõl a ferrodol. a felsõ részen. ráparáztam. nagyon jól mozog a hátulja. nemtommennyit. kb 180-200
Too many times your body can't take
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...