Jelentkezz be Regisztrálj
Váz építés
#21
Írta 2010. május 22. - 17:58
_____________________________________________
AM rlz
#22
Írta 2010. május 22. - 16:24
Nem sok infót találtam milyen árban mozognak a személyre szabott vázak.
Érdekel súly-strapabirás szempontjából ill, ár szempontjából, mekkora különbségek vannak a muffolt, ill. a hegesztett vázak között.
Hol lehet fellelni az ithoni szakembereket. (A muffolt fázas cikk már törlõdött hozzászólásaiból úgy emlékszem több mester is foglalkozik vele megyarországon, gondolom heggesztett vázakkal még többen) és Ha nem találok róla (vagy eddig nem találtam róla) fórumon honnan tudom, hogy ki a jó szakember ?
Köszönöm elõre is a segítséget.
#23
Írta 2009. május 03. - 12:35
Hallottatok már olyanról, hogy valaki a vázát a fejcsõnél elvágatta, és az alsó illetve a felsõ csövön is hajlíttatott ? Én ilyesmit terveznék egy régi 28as Fecskével. Kérdésem: egyáltalán meg lehet e oldani valahogy, valamilyen formában, vagy felejtsem el ? Vagy amennyiért meg lehet oldani jobban járok ha inkább spórolok még és gyártatok egy vázat úgy ahogy elképzeltem?
Köszi a segítséget!
#24
Írta 2009. április 20. - 09:27
Neked túl sokba kerül;
nekem meg épp van."
#25
Írta 2009. április 16. - 22:19
Vissza az idõben!
Asszem 2002 körül.
Igen, mind2 1 1/8-as fejcsõmérettel rendelkezik (mármint egymással kompatibilis)
Így igen, belemegy.
#26
Írta 2009. április 16. - 22:11
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#27
Írta 2009. április 16. - 19:51
#28
Írta 2008. november 26. - 09:57
Megéri a többlet pénz-egy alu. vázhoz képest?
Elõre is kösz
#29
Írta 2008. szeptember 20. - 22:07
#30
Írta 2008. szeptember 06. - 15:14
Tuti, h megvan a megfelelõ jártasságod egy ilyenhez??
Amúgy újat valszeg vázépítõ embörtõl tudsz szerezni; írj Yasecnek, hátha rendel neked, mikor a saját cókmókját szerzi be...
Használtat meg 2 forrásból lehet szerezni; ezeréves outi, de azokban a cromo csövek átmérõje elég kicsi, vagy korai, mostanra nyugdíjazott karbon gépek, alu muffokkal. Sokkal ritkábbak, de valszeg inkább megfelelnek a célra, és könnyebb sérülésmentesen megszerezni a csatlakozást, mert "csak" a bennük lévõ ipari ragasztót kell feloldani, más kérdés, hogy sok ilyen oldószer minimum engedélyköteles...
#31
Írta 2008. szeptember 06. - 14:10
Valaki, aki vázépítésben jártas, tudna néhány címet adni/linkelni, ahol összekötõ muffokhoz tudok jutni? Igazából megtetszett az eurobikeos favázas, alumuffos gép. Hasonlót szeretnék alkotni.
Eseleg megoldható az is, hogy egy régi muffos vázból kimûtöm a muffokat? Igazából ez baromi nagy meló lenne.
#32
Írta 2008. augusztus 12. - 23:19
a vázam egy 2004-2005ös kona stinky.
#33
Írta 2008. július 29. - 20:32
ezt nézd meg ez mindent elmond
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#34
Írta 2008. július 29. - 20:29
Ez az Empire AP1 váz, a júniusi Dirt-ben van róla cikk. Kb. 620e Ft-ba kerül Fox vagy Marzo taggal.lehet ilyen vázat csinálni?
kéne nekem 1 ilyen váz...
Õk gyártják, illetve még fejlesztik
Ja, és persze lehet ilyen vázat csinálni. Elmész Dunaújvárosba, és secperc alatt öntenek egy ilyet. Vasból.
#35
Írta 2008. július 29. - 17:20
;752234']A súly meg azért lehet elõny, mert az ellenállás nagy része a légellenállás (a súly miatt megnövekedett gördülési ellenállás szerintem minimális), viszont a nehézségi erõ pályairányú komponense - ami gyorsít - nagyobb.
Ez szép és jó lenne, ha síugrást szeretnél véghez vinni kerékpárral..
a DH, az nem egy nyílegyenes akadálymentes legurulásról szól...
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#36
Írta 2008. július 29. - 17:18
Nincs dh-s tapasztalatom, csak végiggondolva a dolgot, egy rugalmas váz szerintem jobban viseli a terheléseket, bár lehet, hogy ez az irányítás rovására megy. A súly meg azért lehet elõny, mert az ellenállás nagy része a légellenállás (a súly miatt megnövekedett gördülési ellenállás szerintem minimális), viszont a nehézségi erõ pályairányú komponense - ami gyorsít - nagyobb. Nyilván ez is ront az irányíthatóságon, meg a fékhatáson, amúgy meg csak kérdeztem:D1 dh váznál szerinted az elöny hogyha nehéz és rugalmas?!:mad:
#37
Írta 2008. július 29. - 17:08
1 dh váznál szerinted az elöny hogyha nehéz és rugalmas?!:mad:;752217']Egy dh váznál nem elõnyös, ha nehéz, és rugalmas?
#38
Írta 2008. július 29. - 17:01
egy repülésirányitó csak kussoljon
ez a váz I tartókból épül fel, tuti nehezebb és rugalmasabb mint egy csõváz
de szépnek szép azt aláirom
Egy dh váznál nem elõnyös, ha nehéz, és rugalmas?
#39
Írta 2008. július 29. - 16:28
na most má nagy ember vagyok!
kapok ezért kockacukrot?
#40
Írta 2008. július 29. - 14:37
ez a váz I tartókból épül fel, tuti nehezebb és rugalmasabb mint egy csõváz
de szépnek szép azt aláirom
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->