Szia! Bár egyszer már elküldted a pdf-et de nem tudom hova mentettem, úgy, hogy küld el mégegyszer.
Köszi
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Hungary:A Center X
Indította
Jorus
, 2001. szeptember 08. 02:38
#61
Írta 2003. április 03. - 07:35
#62
Írta 2003. április 01. - 20:58
#63
Írta 2003. április 01. - 20:05
#64
Írta 2003. április 01. - 19:33
Még amíg mûködött a honlap, leszedtem egy centerx leírást (pdf). Ha érdekel elküldöm.
#65
Írta 2003. április 01. - 19:19
Hi! Az oldal nekem is csak annyi. Amugy mit karsz tudni a róla? hátha tudok segiteni.. -ZS
#66
Írta 2003. április 01. - 11:40
Hali!
Egy rég elfeledett topic:) Na mindegy! Azt szeretném tudni hogy a Hungary:a honlapja csak nekem nem elérhetõ vagy tényleg csak egy kicsi piros négyzet jelenik meg. Ha valaki tud valami "gyógyírt" a problémára szóljon! Esetleg a Bikkmakkon és Testbike-on kívül van még más hely ahol lehet olvasgatni errõl a telóról?
Köszi:Zip
Egy rég elfeledett topic:) Na mindegy! Azt szeretném tudni hogy a Hungary:a honlapja csak nekem nem elérhetõ vagy tényleg csak egy kicsi piros négyzet jelenik meg. Ha valaki tud valami "gyógyírt" a problémára szóljon! Esetleg a Bikkmakkon és Testbike-on kívül van még más hely ahol lehet olvasgatni errõl a telóról?
Köszi:Zip
#67
Írta 2002. november 03. - 17:11
Nekem is van egy fasza 3 hónapos telóm!
Olcsón eladó!
55.000Ft
06 20 424 3883
Olcsón eladó!
55.000Ft
06 20 424 3883
#68
Írta 2002. november 03. - 17:07
Nekem a telóm azóta is faszán mûködik..
Szerintetek most..nagyjából 1év után kéne bele olajat tölteni??
-ZS
Szerintetek most..nagyjából 1év után kéne bele olajat tölteni??
-ZS
#69
Írta 2002. november 03. - 00:59
#70
Írta 2002. november 02. - 23:09
Mielott mindenki ossze vissza fujna a telot, a kovetkezoket irja a könyv:
-jobb szárba ALUL 1.5 bár
-bal szárba FELÜL 1.5-3.5 bár (én 2-t fujtam)
Jelenleg az a legnagyobb problémám, hogy a pumpa letekerésekor valamennyit ereszt, igy nem lehetek nagyon pontos. A jobb also szar elegge nehez hozaferesu.
udv
Bobbex 72kg
-jobb szárba ALUL 1.5 bár
-bal szárba FELÜL 1.5-3.5 bár (én 2-t fujtam)
Jelenleg az a legnagyobb problémám, hogy a pumpa letekerésekor valamennyit ereszt, igy nem lehetek nagyon pontos. A jobb also szar elegge nehez hozaferesu.
udv
Bobbex 72kg
#71
Írta 2002. január 20. - 23:22
Hali! Én vettem rá porvédõt-biztos,ami8 biztos..ilyen feltépözárazhatö SPEEDSTUFF néven futó vmi..igaz kicsit szét kellett vagdalni,hogy rámenjen a villára,de most okés.
A nyomást nemtom neked megmondani,mert azon a hülye pumpán káosz a beosztás..kb 0,55bar 1vonás..én ugy 2-2és fél vonásig fújom..tereptöl függ. Mondjuk én 55kg vagyok.Érzésre fujkáld,aztán ugyis érzed,hogy kemény-e vagy sem.
-NA ennyi. Bye
A nyomást nemtom neked megmondani,mert azon a hülye pumpán káosz a beosztás..kb 0,55bar 1vonás..én ugy 2-2és fél vonásig fújom..tereptöl függ. Mondjuk én 55kg vagyok.Érzésre fujkáld,aztán ugyis érzed,hogy kemény-e vagy sem.
-NA ennyi. Bye
#72
Írta 2002. január 19. - 02:24
Szia Jorus!
Bocsi, elfelejtettelek felhívni, de ami késik... ,
nos az én volt DH1-gyemmel kapcsolatban egy kis magyarázattal tartozom azt illetõen, hogy azt mondtam: nyílt fürdõs.
Ha teljesen szakszerû akarok lenni, akkor az is nyílt patronos, nem nyílt fürdõs. Ami neked van az meg a zárt patronos.
A különbség az, hogy a tiedben, mint már tudod a patront alkatrészként cserélheted, ha durran.
A nyílt patronosban meg az egész bal szár tele van kb 3dl olajjal, így az nem melegszik úgy és nem durran szét.
Sajna a zárt patron elég gáz, úgyhogy ha tudod cseréld nyíltra.
üdv, lcs
Bocsi, elfelejtettelek felhívni, de ami késik... ,
nos az én volt DH1-gyemmel kapcsolatban egy kis magyarázattal tartozom azt illetõen, hogy azt mondtam: nyílt fürdõs.
Ha teljesen szakszerû akarok lenni, akkor az is nyílt patronos, nem nyílt fürdõs. Ami neked van az meg a zárt patronos.
A különbség az, hogy a tiedben, mint már tudod a patront alkatrészként cserélheted, ha durran.
A nyílt patronosban meg az egész bal szár tele van kb 3dl olajjal, így az nem melegszik úgy és nem durran szét.
Sajna a zárt patron elég gáz, úgyhogy ha tudod cseréld nyíltra.
üdv, lcs
#73
Írta 2002. január 18. - 16:01
Tényleg, LCs! Halom neked nyílt DH 1-esed volt. Én most épp a 3. patront reccsentettem szét. (Azon kívül, amivel vettem, ez a második, ami szétrobbant.) Szented van értelme kibelezni a bal szárat és kicserélni a belét nyílt olajosra?
#74
Írta 2002. január 18. - 15:58
Nedves LCs! ;D
Nem használtam annyi ideig a Center X-et, hogy beegye magát a kosz... De tény, hogy még egyet sem láttam porvédõvel felszerelve. Nekem spec. semmi kifogásom a gumiharmónikák ellen, sõt! ;D
U.I.: aszontad felhívsz valéami ocsó pedál miatt... :
Nem használtam annyi ideig a Center X-et, hogy beegye magát a kosz... De tény, hogy még egyet sem láttam porvédõvel felszerelve. Nekem spec. semmi kifogásom a gumiharmónikák ellen, sõt! ;D
U.I.: aszontad felhívsz valéami ocsó pedál miatt... :
#75
Írta 2002. január 18. - 01:03
Kedves Jorus!
Ez sajna nem így van!
Tulajdonképpen eleve hibának találom az olyan telókon a harmónika elhagyását, amelyek nem nyílt olajfürdõsek. Mert ugye a nyílt fürdõseknél pl.: Boxxer, Foes villák stb. az olaj mindennemû kenést, tisztítás elvégez.
De a nyílt olajpatronosak, pl: Bigone, Alfalfa, Bomberek, Tatanka kenését a perselyekhez gyárilag bevitt zsír végzi, több kevesebb sikerrel.
A Bigone, az alfalfa és a Tatanka azért hajlamos a belassulásra, mert a por beeszi magát a kaparó alá is. És mivel ezek elvileg "versenyalkatrészek" nagyképûen nem raknak rájuk harmónikát, mondván, hogy majd ettõl versenyalkatrészként eladhatóak. Kis kivétel ezalól a Shockworks, mert az legalább olcsó. De egy alfalfáért régebben (2 éve) elkértek 240 ezret is- ugyan már : :
Erre lenne megoldás a zsírzógomb, ami sajna manapság is extra, pl: egyes Manitouk, Tatanka.
Úgyhogy a tökéletes minõség elérése érdekében vegyetek Boxxert ;D, soha semmi nem fog úgy mozogni, mint egy nyílt fürdõs villa, vagy gumiharmónikát vagy neoprémet.
üdv, lcs
Ez sajna nem így van!
Tulajdonképpen eleve hibának találom az olyan telókon a harmónika elhagyását, amelyek nem nyílt olajfürdõsek. Mert ugye a nyílt fürdõseknél pl.: Boxxer, Foes villák stb. az olaj mindennemû kenést, tisztítás elvégez.
De a nyílt olajpatronosak, pl: Bigone, Alfalfa, Bomberek, Tatanka kenését a perselyekhez gyárilag bevitt zsír végzi, több kevesebb sikerrel.
A Bigone, az alfalfa és a Tatanka azért hajlamos a belassulásra, mert a por beeszi magát a kaparó alá is. És mivel ezek elvileg "versenyalkatrészek" nagyképûen nem raknak rájuk harmónikát, mondván, hogy majd ettõl versenyalkatrészként eladhatóak. Kis kivétel ezalól a Shockworks, mert az legalább olcsó. De egy alfalfáért régebben (2 éve) elkértek 240 ezret is- ugyan már : :
Erre lenne megoldás a zsírzógomb, ami sajna manapság is extra, pl: egyes Manitouk, Tatanka.
Úgyhogy a tökéletes minõség elérése érdekében vegyetek Boxxert ;D, soha semmi nem fog úgy mozogni, mint egy nyílt fürdõs villa, vagy gumiharmónikát vagy neoprémet.
üdv, lcs
#76
Írta 2002. január 17. - 16:40
Nekem még a 70-es volt. A nyomást nem mértem...mindig érzésre fújtam. És nem használtam semmiféle harmonikát. Elvileg azokon a telókon, amiken nincs védve a becsúszószár, olyan precíz a perselyek tömítése, hogy nincs szükség külön porvédõre.
#77
Írta 2002. január 17. - 13:17
Hali!
Milyen nyomáson használjátok a telót?
Vettetek-e valamilyen becsúszószár-védõ borítást, mint más telókon a gumiharmónika? Szerintetek kell-e ilyen?
Nekem már kicsit újabb X-em van, ebben már elfér a 2,1-es Conti Traction is, és még van hely felette.
BB
Milyen nyomáson használjátok a telót?
Vettetek-e valamilyen becsúszószár-védõ borítást, mint más telókon a gumiharmónika? Szerintetek kell-e ilyen?
Nekem már kicsit újabb X-em van, ebben már elfér a 2,1-es Conti Traction is, és még van hely felette.
BB
#78
Írta 2002. január 14. - 09:34
Úgy láccik ezek az XLII-esek ilyen szorulósak... ;D Cserko fejcsapiját 3-an 2 órán át csépeltük, hogy ne akarja már elrágni a villa nyakát... Hívj fel egy pár üzletet, szentem bármelyik nagyobb bótban lehet kapni, nem hallottam, hogy hiánycikk lenne. Ám azért nézd meg azt a csapit, mert az XLII-es zárt csapágyas, szal, ha nem tört el a csapágytest, akkor valami más lehet a gáz. (Pölö az alsó csésze elferdült... ;D Ugye, Cserko...?! ;D
#79
Írta 2002. január 13. - 23:14
1 hónapos...de az új szimeringek most jónak tûnnek.
Ja,újabb kérdés bár ez totál nem idevág: FSA Orbit XL2 kormánycsapágyba szerinted lehet kapni csapágyegységet? mert az enyém széttört..mérmint vhogy szétesett és most szorul mint az állat..
Ja,újabb kérdés bár ez totál nem idevág: FSA Orbit XL2 kormánycsapágyba szerinted lehet kapni csapágyegységet? mert az enyém széttört..mérmint vhogy szétesett és most szorul mint az állat..