Jelentkezz be Regisztrálj
Vakond futam | Kõbánya | 2012. február 26.
#41
Írta 2011. február 09. - 15:34
egyébként meg:Ovisok, ál-transznemûek és egy politikus a kõbánya-bringaversenyen
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#42
Írta 2011. február 09. - 12:20
A tisztelet az mindenkinek jár!
Amugy meg hogy gyosan gépelek és egyszere 2-3 bilentyüt lenyomok ez van
nem tetszik ne olvasd el.
nem kötelezõ
THX
#43
Írta 2011. február 09. - 12:03
Amit és ahogy írsz (ajánlom figyelmedbe az általános iskolás nyelvtan könyveket) az meg Téged minõsít.
#44
Írta 2011. február 09. - 11:21
mint ha te nem hibáznál ennél nagyobb örömed soha ne legyen.
Kretén egy dolog de majd ha te is v mit elcseszel majd foglak szapulni kiváncsi leszek hogy fog tetszeni;):D:D
Tudok én is ki...ot bunkó leni.
De normális is de ha így fogsz beszologatni akkor majd én is neked nem érdekel ki vagy és ki nem.
Térj már észhez ember ki vagy az agyúristen vagy kinek hiszed magad?
Tsáó
#45
Írta 2011. február 09. - 08:49
Amugy az éremre viszatérve Gabriel! hívd föl a rendezõirodát és ott megmondod melyikcsapatba voltál milyen katergoriába pl vegyes vagy nõi
megkeresik az érmet max utána egy mail azt vagy mehetsz érte vagy postázák nem tudom mi itt a végénél tartunk már:)
Fabian cancellara a közelenség tanácsadója:D;)!
#46
Írta 2011. február 09. - 00:43
#47
Írta 2011. február 08. - 21:26
#48
Írta 2011. február 08. - 15:16
Az érem dolog érdekelne, mert a miénk is bent maradt és már el is felejtettem...
Sárban jó a Conti, de nedves aszfalton nem az igazi. Bár nekem minden cuccom legalább 3-4 éves... Lehet, hogy az újakra ez nem igaz.
Nagy titkokat már nem fogok megtudni a bringázásról. :-)
Gabriel, a közellenség
#49
Írta 2011. február 08. - 14:35
Anyit legalább hanem 30 at is akkár nekem az volt a baj hogy tropára van a térdem és a hosszu lépcsö nem ment
ott vesztetem 6-8 másodpercet
kanyaroknál féktávon tudtam hozzni 10-12 métereket sõt volt pár ember akin 15-20 métert is de amugy volt egy jó tüköm ahol nagyon vizes volt a fal melet pár helyen volt holker azaz egy iv 2-3 centi széls az pont elég volt hogy egyenesen tovább engedjem a bringát és azon forduljak ell de benevolt a pakliba hogy ha elcseszem a mavic cross max kerékszetemtöl bucsuzhatok rendesen nekicsapoma falnak annak akkor viszlát de végül is 2-3 ilyen kanyar után ráéreztem kanyarba ezután igencsak nagyob tempoval mentem bele mint az elötem lévö emberek
amugy én olyan 80% - 85% nál nem tudtam feljebb tornázni a pulzust még a hosszu egyenesekben sem
A célegyen utáni viszaforditoba sokan feküdtek vagy gépészkedtek ot volt kissé sikos nekem is a kanyar ive kb középen kicsit ovatosabban kellet venei de a kigyorsitéson elég sok embert megelöztem azona szakaszon az elsõ körben 3 embert magam mögé utasitotam elég jól betapadta a gumi õk meg kiálva tekertek öreg hiba volt
amugy mindegy milyen külsöd van a lényeg hogy lágy legyen és elégé le legyen engedve mert akkor jobban tapad
és ha lehet ne slic filingü legyen mert a vizet egy jó bütykös gimi igencsak el tudja vezetni nem uszik föl rajta
a lágyság meg a kelö tapadásért kell
amugy a contik is használhatókvízes talajon pl cross covácsi tiszta sár volt minden 2.1 es spedd kindel nyomtam 2-3 éve volt az az esõs idõ és vagy 4 mind egy elég jól vizsgázott meg tavaj is de az csak sár volt;)
Nem semmi 2 mondat fél oldal.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#50
Írta 2011. február 08. - 12:54
figyu hiába elenség lehet egyszer a 24 óráson nálunk lesz csapatba egy vegyes csapatot egyszer már össze kéne hozni;)
hátha ott is dobogósok lenénk idén nem lesz licensem azl mehetünk akkár hobbiba is:D
#52
Írta 2011. február 08. - 12:12
ott vesztetem 6-8 másodpercet
kanyaroknál féktávon tudtam hozzni 10-12 métereket sõt volt pár ember akin 15-20 métert is de amugy volt egy jó tüköm ahol nagyon vizes volt a fal melet pár helyen volt holker azaz egy iv 2-3 centi széls az pont elég volt hogy egyenesen tovább engedjem a bringát és azon forduljak ell de benevolt a pakliba hogy ha elcseszem a mavic cross max kerékszetemtöl bucsuzhatok rendesen nekicsapoma falnak annak akkor viszlát de végül is 2-3 ilyen kanyar után ráéreztem kanyarba ezután igencsak nagyob tempoval mentem bele mint az elötem lévö emberek
amugy én olyan 80% - 85% nál nem tudtam feljebb tornázni a pulzust még a hosszu egyenesekben sem
A célegyen utáni viszaforditoba sokan feküdtek vagy gépészkedtek ot volt kissé sikos nekem is a kanyar ive kb középen kicsit ovatosabban kellet venei de a kigyorsitéson elég sok embert megelöztem azona szakaszon az elsõ körben 3 embert magam mögé utasitotam elég jól betapadta a gumi õk meg kiálva tekertek öreg hiba volt
amugy mindegy milyen külsöd van a lényeg hogy lágy legyen és elégé le legyen engedve mert akkor jobban tapad
és ha lehet ne slic filingü legyen mert a vizet egy jó bütykös gimi igencsak el tudja vezetni nem uszik föl rajta
a lágyság meg a kelö tapadásért kell
amugy a contik is használhatókvízes talajon pl cross covácsi tiszta sár volt minden 2.1 es spedd kindel nyomtam 2-3 éve volt az az esõs idõ és vagy 4 mind egy elég jól vizsgázott meg tavaj is de az csak sár volt;)
#53
Írta 2011. február 08. - 08:58
Egy maratonon 60-80%-ban az erõnlét a döntõ. Itt hiába mentem végig 95-100%-os pulzuson, hiába voltam 7 km/h-val gyorsabb a hosszú egyenesekben, mint az elsõ bálozó csapattagunk, csak 5 másodpercet vertem rá.
Volt, hogy utolértem valakit és kanyar után akartam elõzni. Óvatosan bevettem a kanyart... és megcsúsztam. Megfogtam, de már 20 méterrel le is maradtam. A gumik itt szerintem körönként 15-20 másodperc difit jelentettek.
#54
Írta 2011. február 08. - 08:46
öreg hiba volt na mind 1
#55
Írta 2011. február 07. - 22:35
(Lásd aláírásomban a képeket az aszfaltos géprõl.)
Azért a Dh külsõ sem volt annyira relatív alacsony nyomáson (mint ahogy elsõre gondoltuk).
Jó rajtpozíció és technikai érzék után a gumin múlott a dolog... legalábbis erõnlét és egyéb tényezõk itt még nem nagyon limitáltak szerintem senkit, inkább a csúszások/esések száma...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#56
Írta 2011. február 07. - 18:11
Peti koléga nem tudom mivel ment valami treking gépel
a 3 ik versenyzönk meg DH kerékpáral 2,6" os vuleta külsökel de kicsuszot vele vagy a gumi nem volt ideális lehet tul kemény öszetételü volt vagy szimplán tul volt fujva
végülis itt az volt a lényeg minél alacsonyab nyomásu gumivaltudjálmeni USt elönyben és a lehetö legnagyobb tapadást kicsikarni belöle ugy hogy a gumi ne legyen tul puha kelöen tudjál gyorsitani
és végüli is ez volt a tegnapi nap a lényeg
#57
Írta 2011. február 07. - 18:02
#58
Írta 2011. február 07. - 14:10
"Minél Elõbb Maradsz Le - Annál Több Idõd Marad a Felzárkózásra. Én mindig a maximumot hozom ki magamból, a többi csak a szurkolókon múlik."