Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#14101
Posted 2005. September 28. - 15:17
#14102
Posted 2005. September 28. - 13:56
Patentszem úgyan így megoldható. 100 pénz a darabja. Van 8-s és 9-s is.kijössz egy hévvel hamarabb mint a többiek, amig bejön a másik hév lecseréljük...oszt kész .......ha beválik adsz a 2-ért 1000 ft-ot mondjuk....ha nem tetszik levesszük, és még mindig vehetsz bármit....
patentszemet nem vállalom....
#14103
Posted 2005. September 28. - 13:54
leteszek róla...
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#14104
Posted 2005. September 28. - 13:45
kijössz egy hévvel hamarabb mint a többiek, amig bejön a másik hév lecseréljük...oszt kész .......ha beválik adsz a 2-ért 1000 ft-ot mondjuk....ha nem tetszik levesszük, és még mindig vehetsz bármit....És mit jelent a "jelképes"?
A gond igazából azzal van, hogy a hétvégére már kellene, és nem sok szabad estém van addig.. Ráadásul mivel még soha nem cseréltem kellene a segítség is rendesen, vagyis mindenképpen vinnem kellene a bicót is, akkor meg már tekerés, amit még nehezebb összehozni..
Lehet, hogy nagyobb esélye van egy pesti boltnak, ahol fel is pakolják és nézhetem is, hogy tanuljak.. Vagy annyira nem bonyolult? (Kellene egy patent szem is, ha már a láncot leveszem..)
patentszemet nem vállalom....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14105
Posted 2005. September 28. - 13:40
És mit jelent a "jelképes"?no problem..
azér mondom, ott az a conti traction, az 2,1 es elég jó mintázata van, asszem 550-570 gramm...kipróbálni jó, el tudod dönteni hogy késõbb milyet szeretnél....
A gond igazából azzal van, hogy a hétvégére már kellene, és nem sok szabad estém van addig.. Ráadásul mivel még soha nem cseréltem kellene a segítség is rendesen, vagyis mindenképpen vinnem kellene a bicót is, akkor meg már tekerés, amit még nehezebb összehozni..
Lehet, hogy nagyobb esélye van egy pesti boltnak, ahol fel is pakolják és nézhetem is, hogy tanuljak.. Vagy annyira nem bonyolult? (Kellene egy patent szem is, ha már a láncot leveszem..)
#14106
Posted 2005. September 28. - 13:35
én 2,35-öst használtam, nem dd-st...aki tud bringázni, annak száraz körülmények közé q.jó gumi....nem, a drautperemesset...
1700 v. 1800 volt darabja
más:
FastFred 2,0 DD-rõl vélemény? tán 440 g és defektvédelmes, jó pénzért persze...
mondjuk én aszfalton kicsit kockásra fékeztem....szal az élettartama nem hiszem hogy túl nagy...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14107
Posted 2005. September 28. - 13:35
#14108
Posted 2005. September 28. - 13:35
volt fast fredem, kopik mint a szél, és a minimum minta miatt alig tapad. (emiatt kopik, hogy legalább ha mintának magassága nincs legalább az anyagösszetétel miatt tapadjon) kb akkora minták vannak rajta, mint egy normál gumin félig elkopva..FastFred 2,0 DD-rõl vélemény? tán 440 g és defektvédelmes, jó pénzért persze...
cc-re biztos jó, ha tele vagy lével, és 2-3 havonta cserélgeted.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#14109
Posted 2005. September 28. - 13:32
no problem..Bigzero: te a kevláros változatot használtad az MM-en?
Tigger: nem problémázni akartam a ballonosságon, csak érdekelt, mivel ez nekem még tök új. Gyári gumikat koptattam csak szét, és kezdõként nem sok a tapsztalat.. Ha nem problémázásnak vetted, akkor nem problémázok tovább..
azér mondom, ott az a conti traction, az 2,1 es elég jó mintázata van, asszem 550-570 gramm...kipróbálni jó, el tudod dönteni hogy késõbb milyet szeretnél....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14110
Posted 2005. September 28. - 13:32
1700 v. 1800 volt darabja
más:
FastFred 2,0 DD-rõl vélemény? tán 440 g és defektvédelmes, jó pénzért persze...
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#14111
Posted 2005. September 28. - 13:29
Ok.....ööö...nem is a külsõ-választási preferenciáidat szándékoztam kritizálni, inkább csak jeleztem, hogy (legalább is számomra) meglepõ módon nem sikerült felütnöm az 1,8-asokat a Mátrában. Hurrá.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14112
Posted 2005. September 28. - 13:27
Tigger: nem problémázni akartam a ballonosságon, csak érdekelt, mivel ez nekem még tök új. Gyári gumikat koptattam csak szét, és kezdõként nem sok a tapsztalat.. Ha nem problémázásnak vetted, akkor nem problémázok tovább..
#14113
Posted 2005. September 28. - 13:23
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#14114
Posted 2005. September 28. - 13:14
figyu én is ismerek (látásból) egy srácot aki egy full merev õsöreg bca-val, valami szutyok szétkopott gumival nyomja és jobban megy felfelé is lefelé is mint az ismerõseim nagyrésze...Ezen a ballonosságon én is sokat hezitáltam...
A MM-on végül is 1,8-as FireXCPro-val mentem 4,0 bar-85 kg összeállításban, de nem sikerült felütni, pedig néha igen elnéztem az optimális nyomvonalat.
Mondjuk, voltak lefelék ahol kilómétereken keresztül nem tudtam leereszkedni a nyeregbe; ez egy ballonosabb és kevésbé felfújt gumikkal lehet hogy kényelmesebb lett volna...
Az 1,95-ös Dy-No-Myte is jól szerepelt nálam, viszont volt 2,1-es Contim oldalfal és (a mintát leszámítva futófelület) nélkül; na ez igencsak kaki volt...
u.i.: a Mátrára visszatérve: haversrác mesélte, hogy (asszem a rövidtávon) volt aki slick/cross-félterep gumival küldte, ami megint nem lehetett valami nagy méret. Persze, lehet hogy a srác sem volt több 50 kg-nál...
én mindenesetre a ballonos gumikat szeretem, abból is azt aminek rendes mintázata van...pedig ráadásul még fullyt is használok...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14115
Posted 2005. September 28. - 13:00
A MM-on végül is 1,8-as FireXCPro-val mentem 4,0 bar-85 kg összeállításban, de nem sikerült felütni, pedig néha igen elnéztem az optimális nyomvonalat.
Mondjuk, voltak lefelék ahol kilómétereken keresztül nem tudtam leereszkedni a nyeregbe; ez egy ballonosabb és kevésbé felfújt gumikkal lehet hogy kényelmesebb lett volna...
Az 1,95-ös Dy-No-Myte is jól szerepelt nálam, viszont volt 2,1-es Contim oldalfal és (a mintát leszámítva futófelület) nélkül; na ez igencsak kaki volt...
u.i.: a Mátrára visszatérve: haversrác mesélte, hogy (asszem a rövidtávon) volt aki slick/cross-félterep gumival küldte, ami megint nem lehetett valami nagy méret. Persze, lehet hogy a srác sem volt több 50 kg-nál...
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#14116
Posted 2005. September 28. - 12:30
lehet hogy 2 km/h val lassabban mész, mint egy 4 barra fújt virslivel, viszont rengeteget csillapít, nem akadsz fel kövön gyökéren, nem pattog el, én még nem tudtam felütni terepen....szóval kinek mi a fontos....Jól gondolom, hogy a ballonos az komfortosabb, de egyben lassító tényezõ is a szélessége miatt?
2.2-2.3? Honnan tudom, hogy mi megy rá a felnire és mi fér még a váz, fék közé? Vagy az szabvány?
felnire fölfér, én a csirke cc felnin simán használom a 2,4-es gumit....és 2,2 ig belefér a vázak nagy részébe gond nélkül....konákba simán a 2,4-es is ....kellizt nem tudom, de 2,2 biztos simán belemegy abba is
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14117
Posted 2005. September 28. - 12:04
Sajna most 6700 körül látok csak.. Hol vetted?adrenalin pro-t csak ajánlani tudom, nekemis itt javasolták, vettem is és iszonyat jó minden szempontból és 4700 volt darabja..
#14118
Posted 2005. September 28. - 12:03
Jól gondolom, hogy a ballonos az komfortosabb, de egyben lassító tényezõ is a szélessége miatt?a szélesebb, ballonossabb gumikat szeretem
az adr. pro papíron 2.0 igazából meg kb 2,2-2,3
2.2-2.3? Honnan tudom, hogy mi megy rá a felnire és mi fér még a váz, fék közé? Vagy az szabvány?
#14119
Posted 2005. September 28. - 12:02
#14120
Posted 2005. September 28. - 11:51
a szélesebb, ballonossabb gumikat szeretemLehet, hogy kérdeztem már, de miért is nem használsz már 2.1-est?
(Hmm, az Adrenalin Pro, az 2.0?)
az adr. pro papíron 2.0 igazából meg kb 2,2-2,3
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való