hát mivel egy rendes belsõ súlyában van így sokat nem várnék tõleJoe tej van, meg latex belsõ is;) Nagyjából a kettõ kiadja egy rendes butyl belsõ tömegét...
Ilyen vészes a defektgátlósága(vagy hogy kell ezt mondani...)?

hát mivel egy rendes belsõ súlyában van így sokat nem várnék tõleJoe tej van, meg latex belsõ is;) Nagyjából a kettõ kiadja egy rendes butyl belsõ tömegét...
Ilyen vészes a defektgátlósága(vagy hogy kell ezt mondani...)?
A sebesség mindent megold.
azért én hozzáadnám valami defektgátló cucc súlyátZsír!
Akkor már van mire gyûjteni a zsét!
a 2,25-ös 430 úgyhogy reális lehet a 400 alatti érték..2.1-es NEM UST-s EVO Rocket Ron-ról tud valaki mért adatot? Light-bikeson találtam 365g-osat, de ilyen 452g-osat is(bár gondolom ez nem az EVO-s 2.1-es)...
bowden vége rögzítve, becsatlakozásnál szintén megtámaszt a bowden külsõ.http://www.light-bik...ounds#more-2139
A fixinél valaki érti a fékkar megoldást?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
Spin Gato: 4545 g
http://www.light-bik...bosch-spin-gato
Izomtéridõninja-geológus!
az a baj hogy az X.o markolatvalto ugyis konnyebb marad mert az full plasztik
RAUH-Welt
B E G R I F F
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
schwalbe kék szövetje tényleg jó.egy felniszalagnak mennyi a súlya kábéra?
ill. tudtok ajánlani valami könnyüt ami jó is?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu