és 1 babakék mûanyagos schwalbe mennyit nyom? :chin:
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Indította
ruff
, 2002. október 17. 20:20
#881
Írta 2009. április 06. - 09:52
#882
Írta 2009. április 05. - 14:40
A schwalbe öntapadós 6,5g/kerék, nálam 2 havonta kell cserélni a gumicserék miatt.
A sebesség mindent megold.
#883
Írta 2009. április 05. - 13:30
Tényleg szép ez a bringa!!!grutulálok!
(esetleg hátul is lehetne egy régebbi szép Dura Ace,könnyebb,kisebb,talán jobb ide…)
(kcnc kerékgyorszárak is ha majd úgy alakul,különben véleményem szerint tökéletes)
Felniszalag témában,szerintem is jó megoldás a flyweight,csak belsõ nélkül kérdéses talán a beszerzése,és nálam sürû gumi cserék miatt lehet,szeret kiszálasodni,és felhajtodni,de kis odafigyelésel nincs gond,soha nem kaptam defektet miatta,és csak 10-12gr/db,a komolyabb vastagabb öntapadós szerintem is a legjobb,de az egy kerékre általában olyan 30gr körüli,a vékonyabbak 20gr…
Szerintem,nekem ami legjobban megfelelt az ilyen szálerösített õntapados szigszalag szerüség,mtb használom 6baron sem volt gondom slickel és csak egyszer tekertem be,magasabb nyomáson nem probáltam még,de esetleg tekerheted kétszer is,elönye hogy igazán olcsó,könnyen beszerezhetõ,igényeid szerint alakitható,tartós,õntapadós,nyomnélkül leszedhetõ,és nincs 5gr!!!
Esetleg amivel még jó tapasztalatom van ha ilyen nem gyári belsõ nélküli rendszert használsz az a notubes yellow band,vagy frm white tape,az is egy merevebb,keményebb szigszalag szerû,és nincs 5gr az sem…
Talán még a veloplug ami ilyen tömegû,de macerásabb,drágább,nehezebb,beszerezni is,és ha nem jó méret,vagy a felnin érdekes kiképzésû,méretû a küllölyuk,akkor szeret kiesni…
szerintem,röviden:)
(esetleg hátul is lehetne egy régebbi szép Dura Ace,könnyebb,kisebb,talán jobb ide…)
(kcnc kerékgyorszárak is ha majd úgy alakul,különben véleményem szerint tökéletes)
Felniszalag témában,szerintem is jó megoldás a flyweight,csak belsõ nélkül kérdéses talán a beszerzése,és nálam sürû gumi cserék miatt lehet,szeret kiszálasodni,és felhajtodni,de kis odafigyelésel nincs gond,soha nem kaptam defektet miatta,és csak 10-12gr/db,a komolyabb vastagabb öntapadós szerintem is a legjobb,de az egy kerékre általában olyan 30gr körüli,a vékonyabbak 20gr…
Szerintem,nekem ami legjobban megfelelt az ilyen szálerösített õntapados szigszalag szerüség,mtb használom 6baron sem volt gondom slickel és csak egyszer tekertem be,magasabb nyomáson nem probáltam még,de esetleg tekerheted kétszer is,elönye hogy igazán olcsó,könnyen beszerezhetõ,igényeid szerint alakitható,tartós,õntapadós,nyomnélkül leszedhetõ,és nincs 5gr!!!
Esetleg amivel még jó tapasztalatom van ha ilyen nem gyári belsõ nélküli rendszert használsz az a notubes yellow band,vagy frm white tape,az is egy merevebb,keményebb szigszalag szerû,és nincs 5gr az sem…
Talán még a veloplug ami ilyen tömegû,de macerásabb,drágább,nehezebb,beszerezni is,és ha nem jó méret,vagy a felnin érdekes kiképzésû,méretû a küllölyuk,akkor szeret kiesni…
szerintem,röviden:)
#884
Írta 2009. április 05. - 13:17
schwalbe kek szovet felniszalagja eleg jo, es nem nehez
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#885
Írta 2009. április 05. - 13:07
Az jó ami a maxxis flyweight belsõhözjár, meg még az öntapadós szövet cuccok is könnyûek. Én mentem már szigetelõszalaggal is Csak akkor nem kell nagy nyomás a belsõbe, max 2.2 bar...
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala
#886
Írta 2009. április 05. - 12:50
egy felniszalagnak mennyi a súlya kábéra? ill. tudtok ajánlani valami könnyüt ami jó is?
#887
Írta 2009. április 01. - 11:28
igen. M mint metrikus, 4 mint 4mm. a menetes resz atmeroje. a fejnek semmi koze hozza, ne keverd bele. szal ha 5os imbusz megy bele, az meg nem jelenti azt hogy a csavar M5
http://en.wikipedia....ic_screw_thread
http://en.wikipedia....ic_screw_thread
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#888
Írta 2009. április 01. - 08:34
Nem tudom volt-e már szó róla, de le tudná nekem írni valaki a csavarok méretezését? Szeretnék pár csavart lecserélni a bringán, de nem tudom melyik a helyes méret. Bocs ha amatõr a kérdés. Pl az M4-5-6 ban a számok mi jelölnek? A csavarmenet átmérõje?
#889
Írta 2009. március 30. - 17:54
keress egy eloxálót, es arany lesz
kösz a tippet.nekem is eszembe jutott,utána a logot meg kézzel ráfestem.he-he
#890
Írta 2009. március 30. - 07:31
#891
Írta 2009. március 29. - 22:36
#892
Írta 2009. március 29. - 21:15
milyen agyakra van fûzve?
az elsõ frm-fl,a hátsó Coda Competition (DT240) Ilyet szeretnék elõre is,csak sajnos sehol nem találok.
#893
Írta 2009. március 29. - 20:31
#894
Írta 2009. március 29. - 19:37
#895
Írta 2009. március 29. - 19:18
:clap: gyönyörû a cannondale!
esetleg elöl is jobban mutatna egy fekete oldalfalú felnivel
A hátsó felni új,az elsõ használt,azért nem egyforma.Egyébként mind a kettõ sun ufo 28 lyukas.Majd ha lekopik a festék a hátsóról egyforma lesz.
#896
Írta 2009. március 29. - 17:46
ÁÁÁ gyönyörû ez a Cannondale,1x tudtam volna ilyen villa váz kombót szerezni de már megbántam h. nem vettem meg.
www.sintesibikes.com
#897
Írta 2009. március 29. - 17:18
:clap: gyönyörû a cannondale!
esetleg elöl is jobban mutatna egy fekete oldalfalú felnivel
esetleg elöl is jobban mutatna egy fekete oldalfalú felnivel
#898
Írta 2009. március 29. - 13:07
#899
Írta 2009. március 29. - 13:00
uj, dobozban, de csak akkor jo neked ha mashol nem talalsz, ez ugyanis Londonban van.
szoval nezz korbe eloszor, es ha mashol nincs akkor keress meg
ja, es nem L, hanem X9SL, csomagolasa szerint 255gramm.
szoval nezz korbe eloszor, es ha mashol nincs akkor keress meg
ja, es nem L, hanem X9SL, csomagolasa szerint 255gramm.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F