Jelentkezz be Regisztrálj

Grammmmánia - a végletekig
#4601
Posted 2005. December 19. - 00:29

Majd nézz be ide: http://pix.bikemag.h...s/designcenter/
Teszem fel a szép dolgokat.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4602
Posted 2005. December 19. - 00:25

#4603
Posted 2005. December 19. - 00:22

Munkába járni tényleg jó lehet, nem túl nehéz cipelni a lépcsõn. Minden szerkezetnek megvan a leggyengébb pontja. Ha ebbõl bármit ráteszel egy erõs, masszív gépre, akkor az is csak addig bírja, mint a cucc amit rátettél. Tehát egy rekordsúlyú alkatrészekbõ összeépített gép simán bírja addig mintha annak bármelyik elemét beszerelnéd egy erõs gépbe. Ide jön még a merevségelmélet is.
#4604
Posted 2005. December 19. - 00:14

ez engem is érdekelne.
#4605
Posted 2005. December 19. - 00:12

#4606
Posted 2005. December 19. - 00:02

Tibi ezt nem is neked találták ki! ;-)
Ezzel én is egyet értek:) Szerintem ezekre a bicókra külön zsokékat tenyésztenek ki.:chin:

#4607
Posted 2005. December 19. - 00:02

#4608
Posted 2005. December 18. - 23:58

"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#4609
Posted 2005. December 18. - 23:47

#4610
Posted 2005. December 18. - 23:32

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4611
Posted 2005. December 18. - 18:13

nem merem nézni, félek azzal is ártok neki!
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#4612
Posted 2005. December 18. - 15:30

Nezegettem ezt a bringat:
http://www.light-bik...ting.asp?id=451
Erdemes megnezni a telot. Hogyan csinalnak ilyen konnyu telot? OK, hogy karbon a belseje, de a becsuszok nem azok.
Jáj. Erre hány kilós berepülõpilóta ülhet rá max?

Az a hajtókar vajh mit bírhat?
#4613
Posted 2005. December 16. - 23:14

#4614
Posted 2005. December 16. - 22:51

http://www.light-bik...ting.asp?id=451
Erdemes megnezni a telot. Hogyan csinalnak ilyen konnyu telot? OK, hogy karbon a belseje, de a becsuszok nem azok.
Merida CX500
#4615
Posted 2005. December 15. - 12:37

Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül)

#4616
Posted 2005. December 14. - 23:52

a zsirzás az ok. az természetes...akár 8-10 évig i mennek foyamatos használatban azzal nincs gond.
nekem kifeyezetten a kazettadob felepitesevel van gondom a shimanonál.
szóval csak a hátsó agyait nem szeretem.
#4617
Posted 2005. December 14. - 23:26

De nekem is volt Shimano agyam, es nem volt vele bajom. Bar az biztos hogy nem tettem bele tobb ezer km -et.

I`m as fast as nobody!
#4618
Posted 2005. December 14. - 23:17

tegyel fel kepet akkor.
2002es kerek volt, tehát te 2002ben vetted es adtad el.?
en meg iden vehettem volna piszok olcson Rolf Sputnyik hátso kereket...de annak meg az ipari csapágyai kotyogtak..es kicsereles után (a gyárit nem lehetett kapni, csak "szemre" kicsereltek a Nellában) is kotyogott.
amug ynem tom..lehet a DHs felhasználás (pl. Vole) alatt nem derülnek ki dolgok...
csak a a sok km-en a CCs agyaknál. persze ez csak hipotézis.
#4619
Posted 2005. December 14. - 23:03


Mindent tonkre lehet tenni, te is tudod

I`m as fast as nobody!
#4620
Posted 2005. December 14. - 23:01


az elsõ agyban lógtak a csapágyak, a hátsó agy meg szalajtott a racsni.
kb 2002 magasságában.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.