Szerintem Speedplay "házi" tuning. Kereskedelemben valószínûleg azért nincs, mert baleset esetén lehetne pereskedni.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Grammmmánia - a végletekig
Started by
ruff
, 2002. October 17. 20:20
#301
Posted 2011. January 15. - 12:52

#302
Posted 2011. January 15. - 12:48

#303
Posted 2011. January 15. - 12:46

És szét lehet szedni? Nekem nagyon tetszik a profi csapatoknak készült Roubaix kiadás, de ez nem kapható. Tuti átalakítanám ilyenre, ha lehetséges.

The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#304
Posted 2011. January 15. - 12:41

A barátnõm ilyet (mármint a márkát neki acéltengelyes van) használ, az országúti topicban már leírtam a menettapsztalatokat de itt van újra néhány:
Bedokkolni elég fura, nyomás közben elõrefelé kell feszíteni a lábfejet hozzá mintha pipiskedni akarnál. (ez csak megszokás kérdése), tökre megemeli a cipõt a stopli (végülis a rendszer 70%a a cipõtalpon van), menni benne nem túl jó, plusz a stoplin nincs semmi gumiizé ami védené a csavarokat meg magát a stoplit, azon a fém lapon kell csúszni mászni, erre kitalálhattak volna valami jobbat, mert elég hangos és csúszós. Drága hozzá a csere stopli. Lehet hozzá kapni stoplivédõt, de az meg még emel vagy 1cm-t a cipõ orrán, még rosszabb lesz benne menni.
Vitathatatlan elõnye a kétoldali dokkolás meg persze marha pici, vonzza a tekinteteket. Összességében a Look rendszert én jobbnak találtam. Így lemérve a rendszert a Keo Karbon sem sokkal több és itt még hiányzik 2×4db csavar is
Bedokkolni elég fura, nyomás közben elõrefelé kell feszíteni a lábfejet hozzá mintha pipiskedni akarnál. (ez csak megszokás kérdése), tökre megemeli a cipõt a stopli (végülis a rendszer 70%a a cipõtalpon van), menni benne nem túl jó, plusz a stoplin nincs semmi gumiizé ami védené a csavarokat meg magát a stoplit, azon a fém lapon kell csúszni mászni, erre kitalálhattak volna valami jobbat, mert elég hangos és csúszós. Drága hozzá a csere stopli. Lehet hozzá kapni stoplivédõt, de az meg még emel vagy 1cm-t a cipõ orrán, még rosszabb lesz benne menni.
Vitathatatlan elõnye a kétoldali dokkolás meg persze marha pici, vonzza a tekinteteket. Összességében a Look rendszert én jobbnak találtam. Így lemérve a rendszert a Keo Karbon sem sokkal több és itt még hiányzik 2×4db csavar is

11:38:11 IM 2012
#305
Posted 2011. January 15. - 12:16

Valoban nincs jelentosege ( sztem ), hogy a stoplival egyutt mennyi a rendszer tomege, a bringa tomegehez nem ad hozza, de hat kivansag szamomra parancs
Azért ugye ezt te sem gondolod komolyan. De tény, hogy így is nagyon könnyû
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#306
Posted 2011. January 15. - 12:14

A mechanikáját nézve pár dolog jön le
1. nagyon nem díjazza a sarat sõt utálja, de nagyon.
2.fix ki és belépési erõ
3.ez elég kicsi
1. nagyon nem díjazza a sarat sõt utálja, de nagyon.
2.fix ki és belépési erõ
3.ez elég kicsi
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#307
Posted 2011. January 15. - 12:10

Gyorsan tekerj vele és írd le a tapasztalataidat mert nagyon kíváncsi lennék.
Az majd csak sajna Februarban vizsgaidoszak utan fog osszejonni...addig csak vizsgazni jarok fel es Pesten a bringa :S De baromi kivancsi vagyok en is, valszeg oriasi elorelepes lesz SPD utan

#308
Posted 2011. January 15. - 12:01

Gyorsan tekerj vele és írd le a tapasztalataidat mert nagyon kíváncsi lennék.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#309
Posted 2011. January 15. - 11:55


Valoban nincs jelentosege ( sztem ), hogy a stoplival egyutt mennyi a rendszer tomege, a bringa tomegehez nem ad hozza, de hat kivansag szamomra parancs

#310
Posted 2011. January 15. - 11:37

Úgy tudom hogy itt a stopéi bele van integrálva a cipõbe kíváncsi lennék rá milyen a valóságban ez a trekking pedál.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#311
Posted 2011. January 15. - 01:13

#312
Posted 2011. January 15. - 00:28

#313
Posted 2011. January 15. - 00:10

#314
Posted 2011. January 08. - 12:43

Itt a hátsókerék annyi, mint abban a montiban a két kerék együtt, tárcsával...Meg aztán pályán hatványozottan számít a merevség

#315
Posted 2011. January 08. - 09:34

az a fék rajta biztos nagyon hatékony....
ezen a képen azért én jó erõsen elgondolkoznék azok helyében, akik ilyesmit építenének(használnának)
:
ezen a képen azért én jó erõsen elgondolkoznék azok helyében, akik ilyesmit építenének(használnának)

#316
Posted 2011. January 08. - 09:14

#317
Posted 2011. January 07. - 22:20

#318
Posted 2011. January 07. - 21:46

az egész gép sem szar...:Azok a görgõk...
plusz az váltóról még nagy képek:
http://fstatic1.mtb-.../IMG_6491.JPG?0
http://fstatic1.mtb-.../IMG_6492.JPG?0
http://fstatic1.mtb-.../IMG_6493.JPG?0
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#319
Posted 2011. January 07. - 21:13

#320
Posted 2011. January 07. - 18:17

Botrányosan olcsók és nehezek lehetnek, nekiállnék még tûreszelõvel vagy az olcsóbb verziót csinálnám meg hajtanék egyet 1.5 -es rézhuzalból

Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!