Ezt úgy "gyártja" valamelyik tuning cég nem?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Indította
ruff
, 2002. október 17. 20:20
#301
Írta 2011. január 15. - 12:48
#302
Írta 2011. január 15. - 12:46
És szét lehet szedni? Nekem nagyon tetszik a profi csapatoknak készült Roubaix kiadás, de ez nem kapható. Tuti átalakítanám ilyenre, ha lehetséges.
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#303
Írta 2011. január 15. - 12:41
A barátnõm ilyet (mármint a márkát neki acéltengelyes van) használ, az országúti topicban már leírtam a menettapsztalatokat de itt van újra néhány:
Bedokkolni elég fura, nyomás közben elõrefelé kell feszíteni a lábfejet hozzá mintha pipiskedni akarnál. (ez csak megszokás kérdése), tökre megemeli a cipõt a stopli (végülis a rendszer 70%a a cipõtalpon van), menni benne nem túl jó, plusz a stoplin nincs semmi gumiizé ami védené a csavarokat meg magát a stoplit, azon a fém lapon kell csúszni mászni, erre kitalálhattak volna valami jobbat, mert elég hangos és csúszós. Drága hozzá a csere stopli. Lehet hozzá kapni stoplivédõt, de az meg még emel vagy 1cm-t a cipõ orrán, még rosszabb lesz benne menni.
Vitathatatlan elõnye a kétoldali dokkolás meg persze marha pici, vonzza a tekinteteket. Összességében a Look rendszert én jobbnak találtam. Így lemérve a rendszert a Keo Karbon sem sokkal több és itt még hiányzik 2×4db csavar is
Bedokkolni elég fura, nyomás közben elõrefelé kell feszíteni a lábfejet hozzá mintha pipiskedni akarnál. (ez csak megszokás kérdése), tökre megemeli a cipõt a stopli (végülis a rendszer 70%a a cipõtalpon van), menni benne nem túl jó, plusz a stoplin nincs semmi gumiizé ami védené a csavarokat meg magát a stoplit, azon a fém lapon kell csúszni mászni, erre kitalálhattak volna valami jobbat, mert elég hangos és csúszós. Drága hozzá a csere stopli. Lehet hozzá kapni stoplivédõt, de az meg még emel vagy 1cm-t a cipõ orrán, még rosszabb lesz benne menni.
Vitathatatlan elõnye a kétoldali dokkolás meg persze marha pici, vonzza a tekinteteket. Összességében a Look rendszert én jobbnak találtam. Így lemérve a rendszert a Keo Karbon sem sokkal több és itt még hiányzik 2×4db csavar is
11:38:11 IM 2012
#304
Írta 2011. január 15. - 12:16
Valoban nincs jelentosege ( sztem ), hogy a stoplival egyutt mennyi a rendszer tomege, a bringa tomegehez nem ad hozza, de hat kivansag szamomra parancs
Azért ugye ezt te sem gondolod komolyan. De tény, hogy így is nagyon könnyû
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#305
Írta 2011. január 15. - 12:14
A mechanikáját nézve pár dolog jön le
1. nagyon nem díjazza a sarat sõt utálja, de nagyon.
2.fix ki és belépési erõ
3.ez elég kicsi
1. nagyon nem díjazza a sarat sõt utálja, de nagyon.
2.fix ki és belépési erõ
3.ez elég kicsi
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#306
Írta 2011. január 15. - 12:10
Gyorsan tekerj vele és írd le a tapasztalataidat mert nagyon kíváncsi lennék.
Az majd csak sajna Februarban vizsgaidoszak utan fog osszejonni...addig csak vizsgazni jarok fel es Pesten a bringa :S De baromi kivancsi vagyok en is, valszeg oriasi elorelepes lesz SPD utan
#307
Írta 2011. január 15. - 12:01
Gyorsan tekerj vele és írd le a tapasztalataidat mert nagyon kíváncsi lennék.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#308
Írta 2011. január 15. - 11:55
Valoban nincs jelentosege ( sztem ), hogy a stoplival egyutt mennyi a rendszer tomege, a bringa tomegehez nem ad hozza, de hat kivansag szamomra parancs
#309
Írta 2011. január 15. - 11:37
Úgy tudom hogy itt a stopéi bele van integrálva a cipõbe kíváncsi lennék rá milyen a valóságban ez a trekking pedál.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#310
Írta 2011. január 15. - 01:13
#311
Írta 2011. január 15. - 00:28
#312
Írta 2011. január 15. - 00:10
#313
Írta 2011. január 08. - 12:43
Itt a hátsókerék annyi, mint abban a montiban a két kerék együtt, tárcsával...Meg aztán pályán hatványozottan számít a merevség
#314
Írta 2011. január 08. - 09:34
az a fék rajta biztos nagyon hatékony....
ezen a képen azért én jó erõsen elgondolkoznék azok helyében, akik ilyesmit építenének(használnának):
ezen a képen azért én jó erõsen elgondolkoznék azok helyében, akik ilyesmit építenének(használnának):
#315
Írta 2011. január 08. - 09:14
#316
Írta 2011. január 07. - 22:20
#317
Írta 2011. január 07. - 21:46
az egész gép sem szar...:Azok a görgõk...
plusz az váltóról még nagy képek:
http://fstatic1.mtb-.../IMG_6491.JPG?0
http://fstatic1.mtb-.../IMG_6492.JPG?0
http://fstatic1.mtb-.../IMG_6493.JPG?0
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#318
Írta 2011. január 07. - 21:13
#319
Írta 2011. január 07. - 18:17
Botrányosan olcsók és nehezek lehetnek, nekiállnék még tûreszelõvel vagy az olcsóbb verziót csinálnám meg hajtanék egyet 1.5 -es rézhuzalból
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!