Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Started by
ruff
, 2002. October 17. 20:20
#281
Posted 2011. January 15. - 16:26
Jah, de a Keo stoplik már gumisak. Átcsavaroztam a Speedplay stoplikat az én cipõmre, és úgy próbáltam ki, hozzájuk képest a keo stoplik ég és föld sokkal alacsonyabb és az a kevés gumi is nagyon sokat számít. Nekem is nagyon tetszettek sõt tetszenek a Speedplay pedálok, ha úgy tetszik a párom volt a kisérleti nyúl, az övét kipróbáltam, de inkább nem váltottam, hiába a kétoldali dokkolás, nekem a Keo jobban bejött. Aztán biztos vannak akik a Speedplayra vagy egyéb márkára esküsznek szerintük az a jobb.
11:38:11 IM 2012
#282
Posted 2011. January 15. - 15:58
Most jövök rá hogy keverem a szezont a fazonnal
én erre gondoltam
Ebben viszont jó lehet gyalogolni
én erre gondoltam
Ebben viszont jó lehet gyalogolni
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#283
Posted 2011. January 15. - 15:48
1. nagyon nem díjazza a sarat sõt utálja, de nagyon.
A stopliban gyalogolásról leírt tapasztalatok alapján, szerintem nem is nagyon montira van kitalálva...
Ennyi erõvel bedokkolhatnánk a cipõvel a pedálba, kicsavarhatnánk a pedált, és rögtön kész a 0 grammos pedál... vagy nem kell kitekerni a pedált, és akkor kész a 0 grammos bringa. Emellett meg lesz egy 7 kg-s cipõd...
#284
Posted 2011. January 15. - 15:32
ezeket a tulajdonságokat a Look is tudja......menni benne nem túl jó, plusz a stoplin nincs semmi gumiizé ami védené a csavarokat meg magát a stoplit, azon a fém lapon kell csúszni mászni, erre kitalálhattak volna valami jobbat, mert elég hangos és csúszós...
ott sem lehet lépcsõzni normálisan... estem már hanyatt benne én is asszem
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#285
Posted 2011. January 15. - 15:20
#286
Posted 2011. January 15. - 14:30
Ez tokeletesen vilagos volt szamomra eddig is! De ezert is mondtam, hogy ezek a 10-20-30 grammos kulonbsegek nem hogy nekunk, de meg egy profinak se fog szamitani! Szerintem senki nem veszitett meg el szakaszt a pedal rendszere miatt A vasarlasban utolso helyen szerepelt szempontkent a tomege a pedalnak, ez csak egy " plusz " hogy egy 160 grammos parrol beszelhetunk, adodott egy lehetoseg, hogy kedvezo aron hozzajussak, ha ez nem lett volna vettem volna ugyanilyet 210 grammos kiszerelesben es ugyanugy orulnek neki ( remelhetoleg ) Engem foleg az allitasi lehetoseg, es a ket oldali belepes fogott meg
#287
Posted 2011. January 15. - 14:25
Troy, én sem mondtam, hogy meg lehet mondani a különbséget 80 meg 120 g között. De tök mindegy, hogy 220 g a pedál és 80 a stopli, vagy 150 a pedál és 150 a stopli. Természetesen jobban hangzik, hogy x grammal könnyebb a bringa, de ugye nem magától megy.
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#288
Posted 2011. January 15. - 14:24
de egy 80 vagy egy 120 grammos pedál között sem
De ha szõszálhasogatás, akkor felkell vinni a súlyt a hegyre ígyis úgyis, mindegy hogy a bringán, rajtad, vagy a kulacsodban lévõ vízrõl van szó....érted
De ha szõszálhasogatás, akkor felkell vinni a súlyt a hegyre ígyis úgyis, mindegy hogy a bringán, rajtad, vagy a kulacsodban lévõ vízrõl van szó....érted
#289
Posted 2011. January 15. - 14:17
Jezus gyerekek.. Csavarokat ki sem bontottam meg..kb 12 gramm plusz tomeggel lehet szamitani!
Halalosan komolyan gondolom bloke, hogy nincs jelentosege igazabol a stopli tomegenek ( nyilvan eszszeru keretek kozott )! Minden kincsem, fele kiralysagom feltennem arra, hogy egy 80 grammos es egy 120 grammos stoplipar kozott soha a budos eletbe nem tudnad megmondani a kulonbseget
Annyi bizonyos, hogy nem ebben fogok keringozni, meg a belvarosba menni setalni De amikor elmegyek tekerni, akkor igazabol megallni a pirosnal szoktam, annyi idore mig lerakom az egyik labfejem, igazabol nem tulsagosan erdekel a menetteljesitmenye!
0-15 fok kozotti folyamatos float allitasi lehetoseget azert kihangsulyoznam!
Look rendszerben is gondolkodtam, de figyelembe veve azt, hogy lehetosegem nem volt kiprobalni egyik rendszert sem, merlegelnem kellett hosszas utanajaras utan a kozmegelegedest..es a Look rendszerekrol nagyon sok rosszat hallottam a pedallal kapcsolatban, Time i-Clic jott meg szoba, ott a stoplikkal vannak problemak meg a 2ik revizio utan se tokeletes, a Speedplay rendszerekrol viszont szinte csak jokat olvastam, amellett h praktikus is! Hat ennyi a tortenete..majd az eves eldonti, hogy nekem is bejon-e a puding, de feltetelezem, hogy igen
Halalosan komolyan gondolom bloke, hogy nincs jelentosege igazabol a stopli tomegenek ( nyilvan eszszeru keretek kozott )! Minden kincsem, fele kiralysagom feltennem arra, hogy egy 80 grammos es egy 120 grammos stoplipar kozott soha a budos eletbe nem tudnad megmondani a kulonbseget
Annyi bizonyos, hogy nem ebben fogok keringozni, meg a belvarosba menni setalni De amikor elmegyek tekerni, akkor igazabol megallni a pirosnal szoktam, annyi idore mig lerakom az egyik labfejem, igazabol nem tulsagosan erdekel a menetteljesitmenye!
0-15 fok kozotti folyamatos float allitasi lehetoseget azert kihangsulyoznam!
Look rendszerben is gondolkodtam, de figyelembe veve azt, hogy lehetosegem nem volt kiprobalni egyik rendszert sem, merlegelnem kellett hosszas utanajaras utan a kozmegelegedest..es a Look rendszerekrol nagyon sok rosszat hallottam a pedallal kapcsolatban, Time i-Clic jott meg szoba, ott a stoplikkal vannak problemak meg a 2ik revizio utan se tokeletes, a Speedplay rendszerekrol viszont szinte csak jokat olvastam, amellett h praktikus is! Hat ennyi a tortenete..majd az eves eldonti, hogy nekem is bejon-e a puding, de feltetelezem, hogy igen
#290
Posted 2011. January 15. - 12:52
Szerintem Speedplay "házi" tuning. Kereskedelemben valószínûleg azért nincs, mert baleset esetén lehetne pereskedni.
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#291
Posted 2011. January 15. - 12:48
#292
Posted 2011. January 15. - 12:46
És szét lehet szedni? Nekem nagyon tetszik a profi csapatoknak készült Roubaix kiadás, de ez nem kapható. Tuti átalakítanám ilyenre, ha lehetséges.
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#293
Posted 2011. January 15. - 12:41
A barátnõm ilyet (mármint a márkát neki acéltengelyes van) használ, az országúti topicban már leírtam a menettapsztalatokat de itt van újra néhány:
Bedokkolni elég fura, nyomás közben elõrefelé kell feszíteni a lábfejet hozzá mintha pipiskedni akarnál. (ez csak megszokás kérdése), tökre megemeli a cipõt a stopli (végülis a rendszer 70%a a cipõtalpon van), menni benne nem túl jó, plusz a stoplin nincs semmi gumiizé ami védené a csavarokat meg magát a stoplit, azon a fém lapon kell csúszni mászni, erre kitalálhattak volna valami jobbat, mert elég hangos és csúszós. Drága hozzá a csere stopli. Lehet hozzá kapni stoplivédõt, de az meg még emel vagy 1cm-t a cipõ orrán, még rosszabb lesz benne menni.
Vitathatatlan elõnye a kétoldali dokkolás meg persze marha pici, vonzza a tekinteteket. Összességében a Look rendszert én jobbnak találtam. Így lemérve a rendszert a Keo Karbon sem sokkal több és itt még hiányzik 2×4db csavar is
Bedokkolni elég fura, nyomás közben elõrefelé kell feszíteni a lábfejet hozzá mintha pipiskedni akarnál. (ez csak megszokás kérdése), tökre megemeli a cipõt a stopli (végülis a rendszer 70%a a cipõtalpon van), menni benne nem túl jó, plusz a stoplin nincs semmi gumiizé ami védené a csavarokat meg magát a stoplit, azon a fém lapon kell csúszni mászni, erre kitalálhattak volna valami jobbat, mert elég hangos és csúszós. Drága hozzá a csere stopli. Lehet hozzá kapni stoplivédõt, de az meg még emel vagy 1cm-t a cipõ orrán, még rosszabb lesz benne menni.
Vitathatatlan elõnye a kétoldali dokkolás meg persze marha pici, vonzza a tekinteteket. Összességében a Look rendszert én jobbnak találtam. Így lemérve a rendszert a Keo Karbon sem sokkal több és itt még hiányzik 2×4db csavar is
11:38:11 IM 2012
#294
Posted 2011. January 15. - 12:16
Valoban nincs jelentosege ( sztem ), hogy a stoplival egyutt mennyi a rendszer tomege, a bringa tomegehez nem ad hozza, de hat kivansag szamomra parancs
Azért ugye ezt te sem gondolod komolyan. De tény, hogy így is nagyon könnyû
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#295
Posted 2011. January 15. - 12:14
A mechanikáját nézve pár dolog jön le
1. nagyon nem díjazza a sarat sõt utálja, de nagyon.
2.fix ki és belépési erõ
3.ez elég kicsi
1. nagyon nem díjazza a sarat sõt utálja, de nagyon.
2.fix ki és belépési erõ
3.ez elég kicsi
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#296
Posted 2011. January 15. - 12:10
Gyorsan tekerj vele és írd le a tapasztalataidat mert nagyon kíváncsi lennék.
Az majd csak sajna Februarban vizsgaidoszak utan fog osszejonni...addig csak vizsgazni jarok fel es Pesten a bringa :S De baromi kivancsi vagyok en is, valszeg oriasi elorelepes lesz SPD utan
#297
Posted 2011. January 15. - 12:01
Gyorsan tekerj vele és írd le a tapasztalataidat mert nagyon kíváncsi lennék.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#298
Posted 2011. January 15. - 11:55
Valoban nincs jelentosege ( sztem ), hogy a stoplival egyutt mennyi a rendszer tomege, a bringa tomegehez nem ad hozza, de hat kivansag szamomra parancs
#299
Posted 2011. January 15. - 11:37
Úgy tudom hogy itt a stopéi bele van integrálva a cipõbe kíváncsi lennék rá milyen a valóságban ez a trekking pedál.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!