Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Started by
ruff
, 2002. October 17. 20:20
#3121
Posted 2007. February 26. - 18:14
#3122
Posted 2007. February 26. - 18:14
elvileg a sramnak 402 grammos a legnehezebb kazettája.
véleményem szerint még ráugrott a macska, amikor mérted http://weightweenies...?type=cassettes
ott nézd meg, hogy mennyi az annyi.
hátsó kerék:
ha nem vagy grammániás, akkor átlagosnak is lehet mondani a tömegét...
bár a hozzám hasonlók szívrohamot kapnának, ha egy ilyen súlyú kereket kellene hajtani...
nehéz agy, nehéz felni, de legalább olcsóból megúsztad.
véleményem szerint még ráugrott a macska, amikor mérted http://weightweenies...?type=cassettes
ott nézd meg, hogy mennyi az annyi.
hátsó kerék:
ha nem vagy grammániás, akkor átlagosnak is lehet mondani a tömegét...
bár a hozzám hasonlók szívrohamot kapnának, ha egy ilyen súlyú kereket kellene hajtani...
nehéz agy, nehéz felni, de legalább olcsóból megúsztad.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3123
Posted 2007. February 26. - 18:12
ja, igazából pontosan 867 gramm /gyári adat meg asszem 865/majdnem minden gyártó csal egy picit mikor a súlyt megadja...
xt h.mû is 900g alatt van papíron, közben pedig fölötte (ez értelmes lett, no mind1 jó az..)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3124
Posted 2007. February 26. - 18:09
majdnem minden gyártó csal egy picit mikor a súlyt megadja...
xt h.mû is 900g alatt van papíron, közben pedig fölötte (ez értelmes lett, no mind1 jó az..)
xt h.mû is 900g alatt van papíron, közben pedig fölötte (ez értelmes lett, no mind1 jó az..)
#3125
Posted 2007. February 26. - 17:55
Hello!
Kész van a hátsókerekem: WTB Dual Duty XC felni, Bike Positive 2.0-1.7-2.0 küllõk, aluküllõanyák, Bike Positive Sphere agy: 1099g gyorszárral és felniszalaggal Kérdés: Jó súlyban van? CC-re meddig fog engem szolgálni?
A másik: megjött a Sram 5.0 9- es 11-34 fogaskeréksorom: nagyon meglepõdtem, mivel a mérlegen 460g- ot mutatott, mivel valahol olvastam, hogy 350g körül van... Más alkatrészeknél is számítsak ilyen "átvágásokra"?
Üdv, pelikán János
Kész van a hátsókerekem: WTB Dual Duty XC felni, Bike Positive 2.0-1.7-2.0 küllõk, aluküllõanyák, Bike Positive Sphere agy: 1099g gyorszárral és felniszalaggal Kérdés: Jó súlyban van? CC-re meddig fog engem szolgálni?
A másik: megjött a Sram 5.0 9- es 11-34 fogaskeréksorom: nagyon meglepõdtem, mivel a mérlegen 460g- ot mutatott, mivel valahol olvastam, hogy 350g körül van... Más alkatrészeknél is számítsak ilyen "átvágásokra"?
Üdv, pelikán János
#3126
Posted 2007. February 24. - 06:59
Csak azt nem értem hogy a sárvédõt miért nem fúrkálta ki... :chin:
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3127
Posted 2007. February 24. - 01:17
ezzz...nagyon durva:D vajon valami okoska kifurkálta(bár ezt nem hinném) vagy valami szerzõdést csináltak a colombussal? beb**na:D:D
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#3128
Posted 2007. February 24. - 01:12
Ez az igazi grammániás bringa
Még a láncvédõ is "könnyített"...
.
És a hajtómû is!
" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius
#3129
Posted 2007. February 24. - 00:59
Ez az igazi grammániás bringa
Még a láncvédõ is "könnyített"...
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Nyáron fotóztam olaszban.
Még a láncvédõ is "könnyített"...
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Nyáron fotóztam olaszban.
#3130
Posted 2007. February 22. - 21:33
#3131
Posted 2007. February 22. - 21:11
Tény, hogy minden nagyon-nagyon ...könnyû
Szerintem az XC felhasználást bíró bicó hatvanpár kilós rájderrel kb. 7-7.5kg körül van. Ami ez alatt van, az már nagyon pengeélen táncol, és szerintem ugyanannyira nem teljesítményorientált, mint a nehéz vasak, mert akár egy verseny alatt nagyobb eséllyel amortizálódik, jobban csavarodik stb.
Ez csak vélemény, nem próbáltam se 5, se 7 kilós bringát.
Szerintem az XC felhasználást bíró bicó hatvanpár kilós rájderrel kb. 7-7.5kg körül van. Ami ez alatt van, az már nagyon pengeélen táncol, és szerintem ugyanannyira nem teljesítményorientált, mint a nehéz vasak, mert akár egy verseny alatt nagyobb eséllyel amortizálódik, jobban csavarodik stb.
Ez csak vélemény, nem próbáltam se 5, se 7 kilós bringát.
#3132
Posted 2007. February 22. - 16:45
776g a SID villa benne!!!:scared:
Érdemes végignyálazni az alkatészlistát.
Érdemes végignyálazni az alkatészlistát.
#3133
Posted 2007. February 22. - 15:50
az eddigi legkönnyebb? melyik a legjobb autó a világon?
itt jó eséllyel objektív képet kapsz hol tartanak most:
Light-Bikes
A "listavezetõ" súlya? Egy kicsivel 5 fölött.
hehe, úgy néz herr Wittmann talált még valahol 800gr-ot...
itt jó eséllyel objektív képet kapsz hol tartanak most:
Light-Bikes
A "listavezetõ" súlya? Egy kicsivel 5 fölött.
hehe, úgy néz herr Wittmann talált még valahol 800gr-ot...
#3134
Posted 2007. February 22. - 15:50
#3135
Posted 2007. February 22. - 15:42
nem tudom mennyire tartozik ide a kérdés...eddigi legkönnyebb XC monti milyen súlyban van?10 kiló alatt kb?az enyim 11-12 körül lesz ez elég jó?köszi a válaszokat elõre is
CJ
CJ
#3136
Posted 2007. February 22. - 01:24
na es ezert veszek en hegesztett felnit. akar meg mavicot is...
de a bonty bevalt. ez lesz a kovetkezo is.
de a bonty bevalt. ez lesz a kovetkezo is.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3137
Posted 2007. February 22. - 01:21
Hû, és tényleg. Az alsó a keményebb, ott még az illesztés is jól láthatóan pontatlan.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#3138
Posted 2007. February 22. - 01:17
rossz széria....? de nézz meg bármilyen Mavicot..a rossz illesztés mestere a cég
#3139
Posted 2007. February 22. - 01:13
ott a pont
http://light-bike.co...php?pic_id=1544
milyen szepen szet van nyilva az illesztesnel mind a ketto...
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F