Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#3101
Írta 2007. február 28. - 18:34
Más...
yobo gépéhez: mi a gond a 8.88 kg-mal? Nem rossz súly, de rengeteg helyen van még átlagos súlyú cucc, amin lehetne spórolgatni bõven... Pl. nyeregcsõ, stucni, e-h váltó (elsõ fõleg!), de amúgy zsír gép lehet ez így is!
#3102
Írta 2007. február 28. - 15:32
Mindet te mérted vagy katalógusadatok?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3103
Írta 2007. február 28. - 15:22
hm..ez lehet? nem hiszem el..valami hüye számokat irtam?? vagy kihagytam valamit?
Bar Ends: ----- 0
Bar Tape: Schwalbe 16
Bottle Cage: tioga 24
Bottom Bracket: 0
Brake Levers: sram 7.0 69
Rear Brakes: sram 9.0 148
Front Brakes: sram 9.0 148
Cables: ------ 122
Cassette: sram 990 240
Chain: KMC X9 SL 245
Crankset: Extralite E-Bones W 0
--Arms: Extralite E-Bones W w/crank bolt and bottom bracket 530
--Ring bolts: ExtraBolt1 16
--Outer Ring: stronglight 44 74
--Middle Ring: stronglight 32 55
--Inner Ring: stronglight 22 40
Derlr (Front) Sram x gen 189
Derlr (Rear) SRAM X.9 255
Fork: Manitou Skareb Super 2004 1580
Frame: ORBEA Lanza 1400
Grips: noname 10
Handlebar: TITEC? titanium 148
Headset: FSA 98
Headset Cap/Bolt: 0
Pedals: Ritchey 330
Quick Releases: American Classic 100
Seat Binder: ?? 9
Seat: Peregrine titan 237
Seatpost: PRO 255
Shifters: SRAM X.0 171
Stem: Easton EA50 175
Tire (Front) SCHWALBE Fast Fred 352
Tire (Rear): SCHWALBE Fast Fred 338
Tubes: Duro 200
Wheelset (Front): AmClassic 58g+DTrevo+Matrix Mt. Titan 588
Wheelset (Rear): AmClassic+DTrevo+Matrix Mt. Titan 720
Wheelset: 0
TOTALS:
grams: 8882
pounds:
talán csak a fékkart írtad el egy 100 grammal, meg a nyeregcsõbilincsnek kicsit kevés az a 9 g, hacsak nem valami extra karbon cucc.
#3104
Írta 2007. február 28. - 14:37
A sebesség mindent megold.
#3105
Írta 2007. február 28. - 13:24
Ha nem magyarországon élnénk, akkor azt mondanám, hogy XTR, vagy Juicy közül válassz. De mivel ismerem a hazai alkatrész viszonyokat, sztem az XTR a nyerõ...brutál fékerõ, minimális súly...és minden mütyûr van hozzá...
Ja nekem is az van:D
Most nem az uzlet rontasa vegett, (mivel azt tudjuk, hogy a shimanohoz kozod van), de nekunk avidhoz a P*****eban tavaly mindenfele mutyurunk volt!
Amugy meg annyit az XTRrol, hogy amikor anno 2003ban a 3. uj szettet kaptam 2 honapon belul, mert meg a "nagy" Varganya sem tudta megmekkelni...inkabb eladtam. Szerintem pfujjjjjj
Aviddal semmi gondom nem volt... nem is tudom miert adtam el es vettem hope-ot...ami megint csak egy problema forrasa lett....
http://soloszabi.blogspot.com
#3106
Írta 2007. február 28. - 09:04
Véleményeket szeretnék kérni azoktól, akiknek van konkrét jó/rossz tapasztalatuk a nagyon könnyû tárcsafékekrõl. Nem tudom, milyet vegyek, hallani ezt is, azt is... A "választék": XTR 07, Avid Juicy Ultimate 07, vagy Magura Marta. A tárcsák nem annyira érdekesek, az már van 2db XTR otthon. A tavalyi XTR fékrõl sok rosszat hallottam, az új vajon problémamentesebb?...
Ha nem magyarországon élnénk, akkor azt mondanám, hogy XTR, vagy Juicy közül válassz. De mivel ismerem a hazai alkatrész viszonyokat, sztem az XTR a nyerõ...brutál fékerõ, minimális súly...és minden mütyûr van hozzá...
Ja nekem is az van:D
#3107
Írta 2007. február 28. - 08:40
nagyon annak tûnik a felnikbõl ítélve
a gumikon, vázon, telón még lehetne spórolni
össze is raktad már? képet mutass!
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3108
Írta 2007. február 28. - 03:02
Bar Ends: ----- 0
Bar Tape: Schwalbe 16
Bottle Cage: tioga 24
Bottom Bracket: 0
Brake Levers: sram 7.0 69
Rear Brakes: sram 9.0 148
Front Brakes: sram 9.0 148
Cables: ------ 122
Cassette: sram 990 240
Chain: KMC X9 SL 245
Crankset: Extralite E-Bones W 0
--Arms: Extralite E-Bones W w/crank bolt and bottom bracket 530
--Ring bolts: ExtraBolt1 16
--Outer Ring: stronglight 44 74
--Middle Ring: stronglight 32 55
--Inner Ring: stronglight 22 40
Derlr (Front) Sram x gen 189
Derlr (Rear) SRAM X.9 255
Fork: Manitou Skareb Super 2004 1580
Frame: ORBEA Lanza 1400
Grips: noname 10
Handlebar: TITEC? titanium 148
Headset: FSA 98
Headset Cap/Bolt: 0
Pedals: Ritchey 330
Quick Releases: American Classic 100
Seat Binder: ?? 9
Seat: Peregrine titan 237
Seatpost: PRO 255
Shifters: SRAM X.0 171
Stem: Easton EA50 175
Tire (Front) SCHWALBE Fast Fred 352
Tire (Rear): SCHWALBE Fast Fred 338
Tubes: Duro 200
Wheelset (Front): AmClassic 58g+DTrevo+Matrix Mt. Titan 588
Wheelset (Rear): AmClassic+DTrevo+Matrix Mt. Titan 720
Wheelset: 0
TOTALS:
grams: 8882
pounds:
#3109
Írta 2007. február 27. - 14:23
#3110
Írta 2007. február 27. - 13:55
#3111
Írta 2007. február 27. - 13:50
#3112
Írta 2007. február 26. - 19:57
#3113
Írta 2007. február 26. - 19:57
#3114
Írta 2007. február 26. - 19:55
A gyári meg asszem 460 körül, ha tényleg ennyi lenne az számomra nem lenne olyan nagyon rossz.
De ha vki már lemérte ezen felni súlyát, megoszthatná velem, mert nagyon kiváncsi vagyok a tényleges adatra :-)
468 gramm weight weenies szerint
http://weightweenies...s.php?type=rims
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3115
Írta 2007. február 26. - 19:53
#3116
Írta 2007. február 26. - 19:51
Hello!
Kész van a hátsókerekem: WTB Dual Duty XC felni, Bike Positive 2.0-1.7-2.0 küllõk, aluküllõanyák, Bike Positive Sphere agy: 1099g gyorszárral és felniszalaggal Kérdés: Jó súlyban van? CC-re meddig fog engem szolgálni?
A másik: megjött a Sram 5.0 9- es 11-34 fogaskeréksorom: nagyon meglepõdtem, mivel a mérlegen 460g- ot mutatott, mivel valahol olvastam, hogy 350g körül van... Más alkatrészeknél is számítsak ilyen "átvágásokra"?
Üdv, pelikán János
Hali, ProBikeGear!
A WTB Dual Duty XC felnit külön nem mérted le súlyra? mert engem ennek a súlya érdekelne, eddig ahány oldal, annyi adatot találtam.
Az biztos, hogy az ebike-on megadott 500 valamennyi az hibás! A gyári meg asszem 460 körül, ha tényleg ennyi lenne az számomra nem lenne olyan nagyon rossz.
De ha vki már lemérte ezen felni súlyát, megoszthatná velem, mert nagyon kiváncsi vagyok a tényleges adatra :-)
---------
2003 GT Zaskar Race & Full XT
#3117
Írta 2007. február 26. - 18:48
Nem értem miért nem lehet hiteles adatot szolgáltatni,5g difi még elmenne de 15-ezt nem vártam volna Mavic-éktól.
#3118
Írta 2007. február 26. - 18:18
viszont még nem jöttem rá az "szvsz" pontos jelentésére..
#3119
Írta 2007. február 26. - 18:18
Akkor nem tudom hol az istenbe olvastam 920g-ot...
az szerény véleményem szerint az lx lehet, nem az xt...:chin:
na így már érted?
#3120
Írta 2007. február 26. - 18:16
ahhoz közelebb van
DaveRider:
lassú vagy!
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu