Jelentkezz be Regisztrálj

Grammmmánia - a végletekig
#3081
Posted 2007. March 21. - 23:55

nade komolyra fordítva a karaktert:
1. okosok szerint 1 gramm a keréken az 3 gramm a vázon...én könnyítettem 1,5 év alatt majd 1 kilót mindkét kerekem, meg is érzõdik, teljesen más érzés, amikor gyorsul/gurul...
2. küllõnek jó lesz a sima dt/sapim/mach 2 mm, azt nem kell félteni. az a rigida felni szerintem kicsit nehéz a 630 grammjával, helyette én valami mavicet vennék, xm 321 discet pl...az 570 gramm, vagy ha erõsebbet akarsz, akkor sun single track, 590 gramm. na ez garantáltan nem fog szétmenni alattad...
3. ha az ár/súly/strapabíróságot nézzük, akkor a ~500 grammos kevláros conti explorer 1500-2000 ft ért és a (nálam) közel 1500 km használat utáni 50-60%os állapotával elég jó vételnek tûnik...bringabutikban pl. egybõl vehetsz belõle 2 párt 6000ért, aztán ha az egyik elkopi, lehet cserélni. jó kis gumma, én szeretem...
4. te mindenképp fullyt akarsz építeni? mert 250bõl (asszem kb. ennyit szánsz rá) vagy egy alapkategóriás fullyt tudnál építeni, vagy egy erõs középkategóriás merevfarút...
#3082
Posted 2007. March 21. - 23:30

Szal a bringa súlyáról különbözõ nézeteket hallok.
CC/Maraton/AM felhasználásra rakok össze egy fullys gépet. Váz alapból tûrhetû súlyú, úgy néz ki levegõs Tora lesz benne (R7 nem mozog elég jól és nem elég merev, hiába könyebb fél kg-val, drágább nem fér a keretbe)... többi alkatrész szinte mindegy; (van aki azt mondja súly nem lényeg, legyen masszív a gép, 1-2 kgn semmi nem múlik, van aki pár grammért is sokat feláldoz, vannak akik azt mondják hogy a keréken érdemes könnyíteni, gyorsulás/tekerhetõségben ez jön vissza legjobban a könnyítési próbálkozások közül) aminél több figyelmet fordítanék a súlyra esetleg az a kerék. Átlag 2,1es gumi lenne rajta... és ne legyen drága, és lehetõleg gyenge se (most azt nem mondom hogy DH-s felni legyen, de AM felhasználást bírja ki!).
Én ár/esztétika alapján Rigida Disc Bull-t néztem ki... Agy B+ Travel disc elsõ B+ Trance hátsó, bár az elvielg mindegy. Küllõk passz, de szintén nem akarok gyengét.
1, Tényleg inkább a keréken érdemes könynteni vagy egybe a biciklin, a kerék nem hoz többet
2, Felninek ez korrekt?
3, Schwalbe Balck Jack vagy... vagy mégnem tudom mi lenne a külsõ, 6K vnaa kettõre, szintén a tartósság is fontos, nem óhajtos defektet javítani mert spóroltam x grammot; ami ár/súly/strapabíróságban jónak számít olyan érdeklene ha tudtok vmit ajánlani.
:prosze:
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#3083
Posted 2007. March 17. - 15:42

Tisoa mérleg is titán?
olyan színe.
milyen váltó ez eredetileg? vagy teljesen házi?
országuti.
http://www.light-bik...illeur-extreme/
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3084
Posted 2007. March 17. - 14:35


milyen váltó ez eredetileg? vagy teljesen házi?
országuti.
#3085
Posted 2007. March 17. - 13:29


"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3086
Posted 2007. March 08. - 17:24

Havonta háromszor megy egy kört vele az ember, közötte meg nézegeti és mutogatja.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3087
Posted 2007. March 08. - 16:55

RAUH-Welt
B E G R I F F
#3088
Posted 2007. March 08. - 16:46

viszont a Storck elmondhatja magáról, hogy világcsúcstartó!
#3089
Posted 2007. March 08. - 16:40

atyaeg
amugy mire jo egy ilyen? nem hiszem el, hogy mikozben megy vele a paraszt, nem arra gondol egyfolytaban, hogy mi fog mindjart eltorni...
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3090
Posted 2007. March 08. - 10:11

#3091
Posted 2007. March 08. - 09:45

#3092
Posted 2007. March 04. - 17:12

#3093
Posted 2007. March 04. - 13:15

#3094
Posted 2007. March 04. - 13:10


RAUH-Welt
B E G R I F F
#3095
Posted 2007. March 04. - 12:20


A sebesség mindent megold.
#3096
Posted 2007. March 04. - 07:59

a tomeget meg ugyis csak te tudod pontosan megmondani
/katalogus adat meg szerintem soha nem volt pontos/
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#3097
vendég_Berger_*
Posted 2007. March 04. - 06:58

#3098
vendég_Berger_*
Posted 2007. March 04. - 06:54

#3099
Posted 2007. March 04. - 00:12

Ez tuti nem az elsô Crossmax, nekem volt olyan
az csak kerámiás felnivel volt, csak fekete és tárcsás nem is volt belôle.
#3100
Posted 2007. March 03. - 21:54

én nem akarok semmit építeni. a tipusra vagyok kiváncsi meg hogy mi a tömege, mivel mostanában nincs lehetõségem lemérni.
miért kéne mindigépíteni valamit amikor már kész van?

amugy 28 küllõs és 1.8mmes küllõk vannak benne..szóval nem dögnehéz ezse.