Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Please log in to reply
6549 replies to this topic

#3081
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,811 posts
pite, mi lenne, ha írnál egy listát, hogy mit gondoltál, és mi majd egyben megkritizáljuk a bringád;)

nade komolyra fordítva a karaktert:

1. okosok szerint 1 gramm a keréken az 3 gramm a vázon...én könnyítettem 1,5 év alatt majd 1 kilót mindkét kerekem, meg is érzõdik, teljesen más érzés, amikor gyorsul/gurul...
2. küllõnek jó lesz a sima dt/sapim/mach 2 mm, azt nem kell félteni. az a rigida felni szerintem kicsit nehéz a 630 grammjával, helyette én valami mavicet vennék, xm 321 discet pl...az 570 gramm, vagy ha erõsebbet akarsz, akkor sun single track, 590 gramm. na ez garantáltan nem fog szétmenni alattad...
3. ha az ár/súly/strapabíróságot nézzük, akkor a ~500 grammos kevláros conti explorer 1500-2000 ft ért és a (nálam) közel 1500 km használat utáni 50-60%os állapotával elég jó vételnek tûnik...bringabutikban pl. egybõl vehetsz belõle 2 párt 6000ért, aztán ha az egyik elkopi, lehet cserélni. jó kis gumma, én szeretem...

4. te mindenképp fullyt akarsz építeni? mert 250bõl (asszem kb. ennyit szánsz rá) vagy egy alapkategóriás fullyt tudnál építeni, vagy egy erõs középkategóriás merevfarút...

#3082
MC Pite

MC Pite

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,388 posts
Nem tudom a legjobb helyen járok-e, majd megmondjátok.
Szal a bringa súlyáról különbözõ nézeteket hallok.
CC/Maraton/AM felhasználásra rakok össze egy fullys gépet. Váz alapból tûrhetû súlyú, úgy néz ki levegõs Tora lesz benne (R7 nem mozog elég jól és nem elég merev, hiába könyebb fél kg-val, drágább nem fér a keretbe)... többi alkatrész szinte mindegy; (van aki azt mondja súly nem lényeg, legyen masszív a gép, 1-2 kgn semmi nem múlik, van aki pár grammért is sokat feláldoz, vannak akik azt mondják hogy a keréken érdemes könnyíteni, gyorsulás/tekerhetõségben ez jön vissza legjobban a könnyítési próbálkozások közül) aminél több figyelmet fordítanék a súlyra esetleg az a kerék. Átlag 2,1es gumi lenne rajta... és ne legyen drága, és lehetõleg gyenge se (most azt nem mondom hogy DH-s felni legyen, de AM felhasználást bírja ki!).
Én ár/esztétika alapján Rigida Disc Bull-t néztem ki... Agy B+ Travel disc elsõ B+ Trance hátsó, bár az elvielg mindegy. Küllõk passz, de szintén nem akarok gyengét.

1, Tényleg inkább a keréken érdemes könynteni vagy egybe a biciklin, a kerék nem hoz többet
2, Felninek ez korrekt?
3, Schwalbe Balck Jack vagy... vagy mégnem tudom mi lenne a külsõ, 6K vnaa kettõre, szintén a tartósság is fontos, nem óhajtos defektet javítani mert spóroltam x grammot; ami ár/súly/strapabíróságban jónak számít olyan érdeklene ha tudtok vmit ajánlani.

:prosze:

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám


#3083
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,605 posts

a mérleg is titán?
:) olyan színe.
milyen váltó ez eredetileg? vagy teljesen házi?
országuti.

Tiso
http://www.light-bik...illeur-extreme/

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#3084
yobo

yobo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 500 posts
a mérleg is titán?
:) olyan színe.

milyen váltó ez eredetileg? vagy teljesen házi?
országuti.

#3085
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,605 posts
Feltöltött kép

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#3086
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,605 posts
Kb. annyi értelme van mint egy Ferrarinak. Jó és rossz tekintetben is.
Havonta háromszor megy egy kört vele az ember, közötte meg nézegeti és mutogatja.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#3087
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
hat kb ennyit er az egesz. de a sorozatgyartasnak sztem nem sok ertelme van. egyreszt mivel a horribilis arcimke miatt ugyse fognak tomegesen rohanni vennei egyet abban a 26 orszagban ahol arulni fogjak oket, masreszt akinek van ra penze, es egy kis esze is, az inkabb vesz ket hasznalhato de meg mindig uber bringat az arabol.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#3088
retizotyo

retizotyo

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,760 posts
ja, amit nyer a csóka a könnyû súlyon azt elveszíti merevségen, irányíthatóságon stb-stb.
viszont a Storck elmondhatja magáról, hogy világcsúcstartó!



#3089
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts

http://bikemag.hu/content/view/467/10/


atyaeg

amugy mire jo egy ilyen? nem hiszem el, hogy mikozben megy vele a paraszt, nem arra gondol egyfolytaban, hogy mi fog mindjart eltorni...
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#3090
Hotmaat

Hotmaat

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,150 posts
Találtam mérlegeket: ITT
Mondjuk nem mérnek túl sokáig, viszont elég pontosak.

#3091
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5,740 posts
http://bikemag.hu/content/view/467/10/
"In idem flumen bis non descendimus"

#3092
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár
Elnézést kérek. :)


A sebesség mindent megold.

 


#3093
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13,648 posts
Rudy, pöttyök nélkül...:chin:

#3094
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
sapim. e nelkul ;)
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#3095
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár
A rudy napszemüvegek és a sapime küllõk gyári súlyadatai grammra pontosak. :)


A sebesség mindent megold.

 


#3096
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24,199 posts
a yobo kereke nem tarcsas
a tomeget meg ugyis csak te tudod pontosan megmondani
/katalogus adat meg szerintem soha nem volt pontos/

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#3097
vendég_Berger_*

vendég_Berger_*
  • vendég
Feltöltött kép

#3098
vendég_Berger_*

vendég_Berger_*
  • vendég
én egy 2002 körüli crossride-ra tippelek

#3099
SPX

SPX

    vendég

  • fórumtag
  • 41 posts
yobo
Ez tuti nem az elsô Crossmax, nekem volt olyan
az csak kerámiás felnivel volt, csak fekete és tárcsás nem is volt belôle.

#3100
yobo

yobo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 500 posts
enté

én nem akarok semmit építeni. a tipusra vagyok kiváncsi meg hogy mi a tömege, mivel mostanában nincs lehetõségem lemérni.
miért kéne mindigépíteni valamit amikor már kész van? :)

amugy 28 küllõs és 1.8mmes küllõk vannak benne..szóval nem dögnehéz ezse.