Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Single Speed - SÖR
Started by
country
, 2002. February 16. 22:14
#1861
Posted 2004. November 17. - 21:22

nah ahogy ígértem:
http://img70.exs.cx/...age=PICT116.jpg
sufni szingulátor roxor.
ma kipróbáltam, tökjó szerintem.
majd tovább lezs fejlesztve mert kicsit hajlik...:/
http://img70.exs.cx/...age=PICT116.jpg
sufni szingulátor roxor.
ma kipróbáltam, tökjó szerintem.
majd tovább lezs fejlesztve mert kicsit hajlik...:/
Autist Team:)
#1862
Posted 2004. November 16. - 21:41

nah ma összedobtam egy sufnituning szingulátort...
holnap tolok képet.
egy baj van vele hogy kicsit vékony anyagból van ezért hajlik kissé...:/
holnap tolok képet.
egy baj van vele hogy kicsit vékony anyagból van ezért hajlik kissé...:/
Autist Team:)
#1863
Posted 2004. November 15. - 23:57

"ez idáig rendben csak ugye a láncfeszítés. mert ha válto akkor az beleng és leugrik a lánc, terelõt meg nem akarok."
pont jó feszes lánc, majd köteleglõvel a visszahajtott, teljesen feszülõ váltó testét odarögzíteni a láncvillához --> nem kopog folyton, nem leng a lánc, stb. cigány megoldás,de a legegyszerûbb, "legolcsóbb" és leggyorsabb.
csak egy váltó kell amit nem sajnálsz.
pont jó feszes lánc, majd köteleglõvel a visszahajtott, teljesen feszülõ váltó testét odarögzíteni a láncvillához --> nem kopog folyton, nem leng a lánc, stb. cigány megoldás,de a legegyszerûbb, "legolcsóbb" és leggyorsabb.
csak egy váltó kell amit nem sajnálsz.
#1864
Posted 2004. November 15. - 23:24

miért görbülne el a váltófül attól, hogy rácsavarozol egy fémdarabot?:confused:
a váltó se tud ugrani,. ha nagyon meg van feszitve, de ez elég kinzás, szal csak olyan váltót használj ilyesmire, amit nem sajnálsz. [/url]
a második megoldást sztem csak te érted...
mmm kapizsgáltam hogy nem tudom elmondani.... ez van
ami meg a váltószemet illeti az elég lezser dolog... bezsírzott váltómál is ellen kell tartanom hogy el ne barmoljam... ez az egy maja van
GAME tempolrary OVER
#1865
Posted 2004. November 15. - 22:45

én is a napokban csinálok szingulátort, majd tolok képet ha kész lesz...
síkon streetre jó áttétel: 32/14 illetve 42/18
majdnem ugyanaz a kettõ, nekem bejön...

síkon streetre jó áttétel: 32/14 illetve 42/18
majdnem ugyanaz a kettõ, nekem bejön...

Autist Team:)
#1866
Posted 2004. November 15. - 22:32

miért görbülne el a váltófül attól, hogy rácsavarozol egy fémdarabot?:confused:
a váltó se tud ugrani,. ha nagyon meg van feszitve, de ez elég kinzás, szal csak olyan váltót használj ilyesmire, amit nem sajnálsz. ::kép:: http://www.bikemag.h...X/Jamis_001.jpg
a második megoldást sztem csak te érted...
a váltó se tud ugrani,. ha nagyon meg van feszitve, de ez elég kinzás, szal csak olyan váltót használj ilyesmire, amit nem sajnálsz. ::kép:: http://www.bikemag.h...X/Jamis_001.jpg
a második megoldást sztem csak te érted...
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1867
Posted 2004. November 15. - 22:23

na já
olvasgattam de nem lettem kintebb a vízbõl
szoval arra gondoltam magamban hogy mi lenne ha a kazis agyra feltennék egy fogaskereket és gyûrûkkel (vagy "csõvel") kihézagolnám... ez idáig rendben csak ugye a láncfeszítés. mert ha válto akkor az beleng és leugrik a lánc, terelõt meg nem akarok. a szimpla kar egyikvégén görgõ másikon meg fixen csavarozva a váltószemhez módszer meg azért nem frankó mert a váltószememet ismerve elgörbül oszt vége...
nem vagyok jártas a témában ezért kérdezek
még van egy furcsa ötletem: lehet kicsit nehéz felfogni, vagy hülyeség:
a fogaskerék mellé két cspágy két oldalról. a csapágyak a kazin fexenek fel valamint egy egy csõdarabban.(a csõ egyik oldalán váll másikon saeger fogja) a csöveket két fl közi össze melyek egymásra kb 45 os szöget zárnak be. az egyik fül fixen a másik egy oválfurattal fog egy egy váltógörgõt (mint a láncvezetõ)..... szoval erre gondoltam.. de ez csak olyan mc mester dolog...
x
olvasgattam de nem lettem kintebb a vízbõl
szoval arra gondoltam magamban hogy mi lenne ha a kazis agyra feltennék egy fogaskereket és gyûrûkkel (vagy "csõvel") kihézagolnám... ez idáig rendben csak ugye a láncfeszítés. mert ha válto akkor az beleng és leugrik a lánc, terelõt meg nem akarok. a szimpla kar egyikvégén görgõ másikon meg fixen csavarozva a váltószemhez módszer meg azért nem frankó mert a váltószememet ismerve elgörbül oszt vége...
nem vagyok jártas a témában ezért kérdezek
még van egy furcsa ötletem: lehet kicsit nehéz felfogni, vagy hülyeség:
a fogaskerék mellé két cspágy két oldalról. a csapágyak a kazin fexenek fel valamint egy egy csõdarabban.(a csõ egyik oldalán váll másikon saeger fogja) a csöveket két fl közi össze melyek egymásra kb 45 os szöget zárnak be. az egyik fül fixen a másik egy oválfurattal fog egy egy váltógörgõt (mint a láncvezetõ)..... szoval erre gondoltam.. de ez csak olyan mc mester dolog...
x
GAME tempolrary OVER
#1868
Posted 2004. November 15. - 22:03

nos a láncfeszítésnek csak a fantáziád szab határt. régi váltó, szingulátor vagy mi, ha visszaolvasol 1-2 oldalt látsz okosságokat.
áttétel: én ha városba megyek akkor (elöl adott a 38as tányér..) akkár ált. 38*17, ha pedig déhá nyeregcsõállás akkor 38*19. ha nagyon akarok süvíteni a 2,3as gumikkal, akkor 38*15, de az már kb 30 körüli speedet jelent, amit sokáig nem bírok ;D (nekem van váltóm)
de ha 3 tányér áll rendelkezésedre, akkor ajánlom a 2:1 arányt, ami állítólag a terep SS re ideális. mondjuk 32:16
lefelé szvsz felejtõs, de síkon meg mászás közben jó lehet. 38:19 is ilyen arányú és jó, ülve is kényelmes, pedig nem cc kereket hajt.
áttétel: én ha városba megyek akkor (elöl adott a 38as tányér..) akkár ált. 38*17, ha pedig déhá nyeregcsõállás akkor 38*19. ha nagyon akarok süvíteni a 2,3as gumikkal, akkor 38*15, de az már kb 30 körüli speedet jelent, amit sokáig nem bírok ;D (nekem van váltóm)
de ha 3 tányér áll rendelkezésedre, akkor ajánlom a 2:1 arányt, ami állítólag a terep SS re ideális. mondjuk 32:16
lefelé szvsz felejtõs, de síkon meg mászás közben jó lehet. 38:19 is ilyen arányú és jó, ülve is kényelmes, pedig nem cc kereket hajt.
#1869
Posted 2004. November 15. - 21:53

hi men
szoval azon törpölök hogy remekelek egy single speedet... a kérdés hogy mekkora áttétel okos alföldi városba és hogy hogy feszítem a láncot... nem akarok drasztikusan berhelni mert ez az egy lovam van és csak a váltót akarom kímélni...
ja amúgy jragebee vagyok
szoval azon törpölök hogy remekelek egy single speedet... a kérdés hogy mekkora áttétel okos alföldi városba és hogy hogy feszítem a láncot... nem akarok drasztikusan berhelni mert ez az egy lovam van és csak a váltót akarom kímélni...
ja amúgy jragebee vagyok
GAME tempolrary OVER
#1870
Posted 2004. November 04. - 23:59

kár... :'(
Viszont közben megtudtam hogy az X-factorban van külön is 14-es 1200ft-ért.
szal megoldódott
azért köszi..
Viszont közben megtudtam hogy az X-factorban van külön is 14-es 1200ft-ért.
szal megoldódott
azért köszi..

#1871
Posted 2004. November 04. - 23:47

#1872
Posted 2004. November 01. - 23:30

#1873
Posted 2004. November 01. - 23:27

Nekem van egy öreg 7-es LX sorom...azon kell lennie ilyesminek. Ha gondolod viheted és szétkaphatod.
#1874
Posted 2004. October 31. - 23:04

Mostanában én is rákattantam a single speedre.
Gondoltam kipróbálom.
És így maradt annyira megtetszett...
OFF:
nincs valakinek egy felesleges 14-es fogaskereke?(kazettás sorra)
köszi
ON
Gondoltam kipróbálom.
És így maradt annyira megtetszett...

OFF:
nincs valakinek egy felesleges 14-es fogaskereke?(kazettás sorra)
köszi
ON
#1875
Posted 2004. October 31. - 01:36

van akinek divat, van, akinek bicózási forma. Mi ezzel a gond?
Boxoló cipõt is hordtak eddig-gondolom a boxolók 8)- most meg egy csomó pina lohasztja a "harci kedvet" ortopéd csukában... brrrr....
Boxoló cipõt is hordtak eddig-gondolom a boxolók 8)- most meg egy csomó pina lohasztja a "harci kedvet" ortopéd csukában... brrrr....

#1876
Posted 2004. October 30. - 17:59

Húúú látom kezd vitává átmenni a kérdésem.Én kérek elnézést mert rosszul fejeztem ki magam.A divat szót helyettesítem akkor:Mostanában lett sokkal több egysebességes bicikli és ennek az okára voltam kíváncsi
#1877
Posted 2004. October 29. - 18:21

Mohus, nem emlékszem hogy neked írtam volna 8)
hanem egy korábbi beszólásra
okés, bocsánat...csak az apukás szöveget én írtam, ezért hittem, hogy nekem szántad...
#1878
Posted 2004. October 29. - 13:06

#1879
Posted 2004. October 29. - 13:01

sziasztok!
tudom hogy nem illik ide hirdetést tenni, de mégis megteszem.van egy Surly Singleatorom amit eladnék vagy cserélnék.megtaláljátok a piactéren!
bocs...!üdv mindenkinek!
vivat SS!
Madve!
Nekem kéne a Singleatorod, most már tényleg...
A gond csak ott van, hogy én csak december 18-án utazom haza, persze nem várhatom el tõled, hogy addig tartsd...
#1880
Posted 2004. October 28. - 23:20

Hát ledivatoztam én bárhol is az SS-t?...vagy tettem erre utalást? Az apukás pótkerekes beszólást nem sértésnek szántam(sajnos a neten a smiley-nál még nincs jobb emóció kifejezõ eszköz). De jó magyar szokás szerint fel lehet kapni rajta a vizet, mert az ugye jó... :
A kérdésre válaszolva 2004.09.09 óta van meg az egysebességes bicóm....most már visszaülhetek a padba?

A kérdésre válaszolva 2004.09.09 óta van meg az egysebességes bicóm....most már visszaülhetek a padba?
