ok. Értem. Ja még annyi hogy az a rövidtávú élettertam, komolyabb igénybevétel esetén, az mit jelent?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
Started by
zOrg
, 2002. July 02. 06:48
#1301
Posted 2004. October 02. - 20:16
#1302
Posted 2004. October 02. - 19:45
várj, kifejtem.
nem dirt villa, ez egyértelmû.
ha néha néha szépen beugrassz egy dirtet, semmi baja nemlesz. ne akadj csõrrel ki, ezt semelyik villa nem szokta szeretni.
amugy igen, ugyanakkora mint a dj 13cm-en.
csak a dirtjumper teló neve is inkább fantázianév...
nem a tényleges felhasználási területet takarja. csak valami bevállalós nevet akartak neki adni, oszt ez lett.
viszont a dirtelésrõl elég sokaknak téves gondolatai vannak. nem abból áll, hogy kimegyek a kelenföldi sorra, beugrom ahogy beugrom, örülök, hazamegyek.
hanem keresek asztalos ugratót, és elkezdek rajta 180-at, 360at gyarkorolni. és még elég sok olyan trükk, ami után az érkezés nem olyan pozícióban történik, mint az elugrás.
rövid úton ezt minden bírja, de képzeld el milyen erõ hat egy pl elrontott, ferde érkezésnél egy patentzáras, m-design-fékhidas 13centit mozgó villára. na szal ezt nem bírja ki sokáig.
és a dirtelés meg ezt takarja, nem azt hogy egyszer beugrassz egy sort trükkmentesen valahol.
és ezért is a már profibb dirtesek ált merevvillával nyomják, mert csak így bírják ki anyagilag.(kivéve szponzoráltak+videókban)
na szóval te dirtelni akarsz?
nem dirt villa, ez egyértelmû.
ha néha néha szépen beugrassz egy dirtet, semmi baja nemlesz. ne akadj csõrrel ki, ezt semelyik villa nem szokta szeretni.
amugy igen, ugyanakkora mint a dj 13cm-en.
csak a dirtjumper teló neve is inkább fantázianév...
nem a tényleges felhasználási területet takarja. csak valami bevállalós nevet akartak neki adni, oszt ez lett.
viszont a dirtelésrõl elég sokaknak téves gondolatai vannak. nem abból áll, hogy kimegyek a kelenföldi sorra, beugrom ahogy beugrom, örülök, hazamegyek.
hanem keresek asztalos ugratót, és elkezdek rajta 180-at, 360at gyarkorolni. és még elég sok olyan trükk, ami után az érkezés nem olyan pozícióban történik, mint az elugrás.
rövid úton ezt minden bírja, de képzeld el milyen erõ hat egy pl elrontott, ferde érkezésnél egy patentzáras, m-design-fékhidas 13centit mozgó villára. na szal ezt nem bírja ki sokáig.
és a dirtelés meg ezt takarja, nem azt hogy egyszer beugrassz egy sort trükkmentesen valahol.
és ezért is a már profibb dirtesek ált merevvillával nyomják, mert csak így bírják ki anyagilag.(kivéve szponzoráltak+videókban)
na szóval te dirtelni akarsz?
#1303
Posted 2004. October 02. - 19:25
A marzo dirt jumperek 2003-2004-sek is ekkorák. vagy akkor most hogy van? Nem kötöszködni akarok, csak szeretném megérteni...
#1304
Posted 2004. October 02. - 11:21
midnen alkalmas mindenre. ha tudod kezelni.
de egy ekkora beépítési magasságú villával erõsen gonosz dolog dirtelni. persze bármikor lehet. senki nem gátol meg senkit benne...
de egy ekkora beépítési magasságú villával erõsen gonosz dolog dirtelni. persze bármikor lehet. senki nem gátol meg senkit benne...
#1305
Posted 2004. October 02. - 10:48
#1306
Posted 2004. October 01. - 17:42
hmm...
háth a manuálban az van, hogy csavargatni kell, akkor baj, vidd szervízbe
ha nem akkor ne csavargasd.
háth a manuálban az van, hogy csavargatni kell, akkor baj, vidd szervízbe
ha nem akkor ne csavargasd.
#1307
Posted 2004. October 01. - 15:45
hali
Segítsetek!Van egy 2004-es dj2-esem.Lassú a visszaútja és nem todom állítani a csillapítását.leveszem a kupakokat,bedugom a pálcát és se jobbra se balra nem tudom elfordítani.mit csináljak?
Segítsetek!Van egy 2004-es dj2-esem.Lassú a visszaútja és nem todom állítani a csillapítását.leveszem a kupakokat,bedugom a pálcát és se jobbra se balra nem tudom elfordítani.mit csináljak?
#1308
Posted 2004. October 01. - 08:12
iljics: én arra gondolok, hogy gyártsák a Maxle-t 12-14-es átmérõvel és akkor már a cc-seknek sem kellene szenvedniük és még imbuszt sem kell cipelniük. Agresszív felhasználásra még mindíg a bolt on a legjobb, ebben spec a manitou tényleg jól szakít.
#1309
Posted 2004. September 30. - 21:49
dj1: átütös
dj2: csökkentett verziós dj átütõvel, növelt verziós dj3 patenttal.
dj3: patentzár, csökkentett verziós dj2 patentzáras.
dj2: csökkentett verziós dj átütõvel, növelt verziós dj3 patenttal.
dj3: patentzár, csökkentett verziós dj2 patentzáras.
#1310
Posted 2004. September 30. - 21:22
#1311
Posted 2004. September 30. - 21:20
Érdekes, most hirdeti valaki, hogy Marzo DJ 2-et túl jó áron ad, de nem átütõs.
Most akkor létezik a DJ II nem átütõs formában?
Most akkor létezik a DJ II nem átütõs formában?
#1312
Posted 2004. September 30. - 18:56
#1313
Posted 2004. September 30. - 15:02
Maxle: ennél tool free-bb megoldást tényleg nehéz elképzelni, tényleg leválthatná már a qr-t.
#1314
Posted 2004. September 30. - 14:55
Megvan mi tévesztett meg: a katalógusokban már pro-nak írják, azt aminek csak két kis pöcke van, a manualban meg minden plus, úgyhogy neked van igazad, de mivel unatkozom a munkahelyemen:
1999-2000 -> QR20:
http://fototar.origo...D=279542&SIZE=1
2001-2002 -> QR20 Plus:
http://fototar.origo...D=279543&SIZE=1
2003 -> QR20 Plus/Pro:
http://fototar.origo...D=279548&SIZE=1
2004 -> QR20 Plus/Pro:
http://fototar.origo...D=279551&SIZE=1
2004 -> QR20 Plus/Pro with bolt:
http://fototar.origo...D=279554&SIZE=1
1999-2000 -> QR20:
http://fototar.origo...D=279542&SIZE=1
2001-2002 -> QR20 Plus:
http://fototar.origo...D=279543&SIZE=1
2003 -> QR20 Plus/Pro:
http://fototar.origo...D=279548&SIZE=1
2004 -> QR20 Plus/Pro:
http://fototar.origo...D=279551&SIZE=1
2004 -> QR20 Plus/Pro with bolt:
http://fototar.origo...D=279554&SIZE=1
#1315
Posted 2004. September 30. - 14:48
öcsémnek van igaza endroo-vel (val?) szemben. ugyani az idei és tavalyi befogókat pro-nak, nem plus-nak nevezték.
amikor nem volt lapka, az volt a qr20 simán. és az is elég merev volt. (before '01 sima qr20, '01 -'02 plus, '03-'04 pro)
de ez egy bukott ötlet, ahogyan meg kellett volna oldani: rs mAxle. érdemes utánanézni, mi is az, és ámulni, hogy miylen egyszerû....
amikor nem volt lapka, az volt a qr20 simán. és az is elég merev volt. (before '01 sima qr20, '01 -'02 plus, '03-'04 pro)
de ez egy bukott ötlet, ahogyan meg kellett volna oldani: rs mAxle. érdemes utánanézni, mi is az, és ámulni, hogy miylen egyszerû....
#1316
Posted 2004. September 30. - 14:01
nem bántásképpen, de nekem QR20+-om van, amirõl Te beszélsz az a QR20Pro. És a sima QR20 volt a legelsõ verzió. szerintem.
#1317
Posted 2004. September 30. - 13:39
tamaska: nem bántásképpen, de neked "csak" QR20-ad van és nem +. Mellesleg szvsz a tiéd értelmesebb konstrukció, mint a + de akkor is hülyeség a rendes bolt-on-hoz képest. És hogy miért szar? A Tiédben ha jól emlékszem be kell akasztani a lapkát a teló lábába a +-nál pedig egy kis pecek tartja ugyanazt a lapkát és amikor az letörik akkor dobhatod ki a telót. Mellesleg 2000 tájékán volt az a QR20 amiben még a lapka sem volt csak a tengely tartotta bent a kereket, na az volt egy meredek megoldás.
#1318
Posted 2004. September 30. - 11:04
Sztem az, hogy oldalról mivel szorítod össze, az tökmindegy, nem az tart, hanem az alsó csavarok. Hogy az alja nem egy darabból van kiforgácsolva, hanem egy kis lapocskát fog a csavar, lehet a gyenge láncszem. De éreznem kellene, hogy ez ront a teljesítményen?
#1319
Posted 2004. September 30. - 10:55
#1320
Posted 2004. September 30. - 10:50
[me=tamaskaa]nem advanced user,de[/me]
nekem semmi bajom (egyelõre) a QR20+ -szal. Jó, lehet, ha többet járnék hegyre vagy mittomén, akkor nekemis kijönne a különbség, de így nem érzem, hogy gyenge lenne. A sima tengelynél mindenképpen jobb. Oldási problémám sincs véle, csak egy 4es imbusz kell. Miért nem szeretik akik nem szeretik?
nekem semmi bajom (egyelõre) a QR20+ -szal. Jó, lehet, ha többet járnék hegyre vagy mittomén, akkor nekemis kijönne a különbség, de így nem érzem, hogy gyenge lenne. A sima tengelynél mindenképpen jobb. Oldási problémám sincs véle, csak egy 4es imbusz kell. Miért nem szeretik akik nem szeretik?