Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
#601
Posted 2005. May 19. - 22:23
meg mozgásra sem volt jó,mert tul puha,levegõt fujhatok rá de igy meg nem olyan álom érzékeny
ugyhogy most futás emg edzés(92,2kg->85kgköré) igy fogytam is és még mindig puha
meg most végképp nem jön rám a dainese
szóval a villámra van most 3vevõ,nagyon jó áron szinte csak a póstaköltséget veszteném rajta.
igy tudnék venne egy z150et vagy 05ös z1rf 1-2 bár az egy az acél becsúszón kívül ugyan az mint a z150,vagy ha véletlen nem marzó akor sherman
de az meg alacsony lesz a vázba...
ez most a dolog
de ha a cserélnék sürõbbre olajat akor pici levegõvel meg kis tultöltésel álom mozgás maradna...
meg pénzem is
szóval ezért enyire sürgõs az olaj kérdés
mert ha jó lesz igy akor nem adom el
tecccik érteni
Jar-jar szólt..
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#602
Posted 2005. May 19. - 22:12
jaj valaki mondja meg nekem hogy 05ös drop off meniy olaj kell száranként?!
nagyon köszöném
z150 vs sherman vs idei z1 fr 1-2
most a nagy dilema...
hogy lehetne a hscv szelepet itthon elkészíteni!?
aztán lehet marad a drop off
Márió, nyugalom.
Tisztázzuk, van e pénzed, ha igen mire?
Akkor mit akarsz csinálni és egyébként is vedd a Z1fr1-est.
#603
Posted 2005. May 19. - 22:10
nagyon köszöném
z150 vs sherman vs idei z1 fr 1-2
most a nagy dilema...
hogy lehetne a hscv szelepet itthon elkészíteni!?
aztán lehet marad a drop off
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#604
Posted 2005. May 19. - 20:49
endroo: oké, hogy egy család vagyunk vaze, de olvass mielõtt válaszolsz valamék'õnknek
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#605
Posted 2005. May 19. - 20:26
Üdv Mindenkinek! Néhány tapasztalatlan kérdés:
Most készülök agresszívebb XC-re telót venni (80kg-val). Manitou v. Marzocchi között filózok és ahogy nézelõdtem a neten, a Marzokat strapabíróbbnak tartják. Vagy ez hülyeség?
Valamint volt pár megjegyzés a fórumon, hogy az ecc, eta és egyéb lockouthoz kapcsolódó csodák hamar beszarnak. Szerintetek érdemesebb inkább lockout nélküli cuccot, jóval olcsóbban megvenni? Pedig jó lenne on/off gomb...
Köszi minden választ, Bada
idei Black Platinum IT, vagy a tavalyi platinumot ajánlomén 90mm-re letolva XC-re a Te súlyodhoz, ha a RockShoxot kizárod (amit nem értek mert a legjobb/legolcsóbb)
#606
Posted 2005. May 19. - 16:21
#607
Posted 2005. May 19. - 16:20
Kala: nem az SSV elvét írtad le?
RAUH-Welt
B E G R I F F
#608
Posted 2005. May 19. - 15:50
Hali!
A Z2 BAM-ban ezek szerint SSV-vel mûködött, mivel tud többet a drága HSCV?
Egy úszó "kupakkal" több.Azon a kupakon van 1,a rendes szeleplyuknál kisebb átmérõjû lyuk
és nagy ráhatásnál a kupak rányomódik a rendes szelepre,és a kisebb lyuk határozza meg az olaj áramlási sebességét,lelassul a villa
akár házilag is Lkészíthetõ,ha fontosak neked az ilyenek
#609
Posted 2005. May 19. - 14:53
#610
Posted 2005. May 19. - 13:53
#611
Posted 2005. May 19. - 13:49
Most készülök agresszívebb XC-re telót venni (80kg-val). Manitou v. Marzocchi között filózok és ahogy nézelõdtem a neten, a Marzokat strapabíróbbnak tartják. Vagy ez hülyeség?
Valamint volt pár megjegyzés a fórumon, hogy az ecc, eta és egyéb lockouthoz kapcsolódó csodák hamar beszarnak. Szerintetek érdemesebb inkább lockout nélküli cuccot, jóval olcsóbban megvenni? Pedig jó lenne on/off gomb...
Köszi minden választ, Bada
#612
Posted 2005. May 19. - 13:48
mellesleg ott kell könnyíteni, ahol - minõség/teljesítmény romlás nélkül - lehet.
Pont ezért szoktak a problémák lenni...
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#613
Posted 2005. May 19. - 13:42
Nem tiszta ez az egész sebességérzékeny csillapítás. Tud róla valaki pár infót adni?
Elég sok telót próbáltam, de a marzóknak nem találtam párját a vajpuha rugózás terén. (A súly persze más dolog) Ez nyilván a csillapítástól függ, és itt van a fõ kül. a rugós teleszkópok között, hiszen a rugók terén nincs nagy eltérés.
A Z2 BAM-ban ezek szerint SSV-vel mûködött, mivel tud többet a drága HSCV?
#614
Posted 2005. May 19. - 13:40
RAUH-Welt
B E G R I F F
#615
Posted 2005. May 19. - 12:47
#616
Posted 2005. May 19. - 12:19
A régi Z2 BAM-ban milyen szelep volt anno '99? Nekem az nagyno bejött! Csak a 75 mm-t keveselltem...
abban is SSV szelep volt. A legtöbb villában az van. késõbb jött az SSVF, meg a HSCV, meg most már van minden, TAS, TST, meg Doppio Air légrugózás, ETA, ECC, kutyafüle.
Rájöttem milyen villa kéne nekem, ugy hívják, hogy Z1 FR 1 SL. Ez végülis egy All Mountain 1 SL belsõ, Z1 külsõben. 150mm rugóút, ezer állitási lehetõség, és a levegõrugózás miatt jó súly. Plusz az uj Z sorozat etalon lába.
perszehogy OEM. nehogymá... honlapon nincs is kép róla, csak info. de igy néz ki:
RAUH-Welt
B E G R I F F
#617
Posted 2005. May 19. - 10:09
MOL lökésgátló olaj.Az occsó asszem.Nem feltétlen 7es,lehet sûrûbb is:)
Mennyiséget meg kb úgy kell belõni,h rugót kikapod,összenyomod a telót,és úgy a felsõ kupakhoz képest 3-7cmmel lentebb kell lennie az olajszintnek
ez is ízlésfüggõ,mondjuk inkább legyen benne kevesebb,mert,ha túl sok van benne,akkor a fölösleget Lkezdi kipréselni magából és nem mozog nagyon
#618
Posted 2005. May 19. - 10:02
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#619
Posted 2005. May 19. - 09:03
Tennap sikerult vételeznem egy régi ( 98-as) BOMBER Z4-est !! 2500,- HUF !!. Szét is kaptam a becsúszók sértetlenek, a szimeringek nem eresztenek, tehát kutya baja..., csak oolaj van benne kevés.
Milyen olajat lehet bele tölteni, és azt hol vásárolhatom meg???
Kérnék tanácsot, hogy milyen karbantartási munkálatokat lehet elvégezni rajt?
THX a LoT !!!
TurBO