hmmm... let me just see.
worth to buy=megéri az árát (szószerint: megéri megvenni)
amire Te gondolsz, az a "bad" (=rossz) 3-ik foka, de azt úgy írjuk, hogy "worst".
see?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
CC-s gépvásárlás - mit javasoltok ?
Started by
Sniper
, 2002. September 20. 16:16
#61
Posted 2002. September 24. - 16:25
#62
Posted 2002. September 24. - 14:32
#63
Posted 2002. September 24. - 13:47
az lehet az ideális megoldás. Most asszem veszek egy IG 51es simánjót, olyan 2 rugóért van egy, és belegórom a patentszemet. És az patent lesz. 8)
Fék: Én is 98as LX-et használok, tuning Bike+ patronos fékpofival, mitnemondjak kegyetlenjó a fékhatásom (RC fékkarral tökéletes).
A SRAM 5.0 véfék annyira olcsó, hogymár szinte fáj, és jó. Tudnám még mondani a Shimano Altus szériát, ami szintén worth to buy.
Fék: Én is 98as LX-et használok, tuning Bike+ patronos fékpofival, mitnemondjak kegyetlenjó a fékhatásom (RC fékkarral tökéletes).
A SRAM 5.0 véfék annyira olcsó, hogymár szinte fáj, és jó. Tudnám még mondani a Shimano Altus szériát, ami szintén worth to buy.
#64
vendég__*
Posted 2002. September 24. - 13:04
#65
Posted 2002. September 24. - 13:01
tamaska: a pc48 nem nyílik szét patentszemes és csak vagy 1500HUF... és a rozsdát is bírja...
mellékesen mi az óccsóbb? évente láncot cserélni 1500ért? vagy kétévente 5000ért?
mellékesen mi az óccsóbb? évente láncot cserélni 1500ért? vagy kétévente 5000ért?
#66
Posted 2002. September 24. - 12:50
Nekem nincsenek rossz tapasztalataim SRAM láncokkal: én egy PC59-et használok, most kb. 3000 km van benne, semmi gondja nincs, nem szakadt el, nem nyíltak szét a szemek és a patentszem is tökéletesen mûködik. Asszem ez tavaly kb 4000 Ft volt. (lehet az is belejátszik hogy elég gyakran takarítom) :
Ha kapsz STX-RC alkatrészeket (még elvétve lehet kapni 1-2 boltban) azokat érdemes megvenni mert nagyon jó ár/érték arányt képviselnek.
Fékbõl nekem addig a régi (nem párhuzamos húzású) LX fékek jöttek be a leginkább... A gyári Shimano fékpofákat meg az elsõ adandó alkalommal (már vásárlásnál ;D ) le kell cserélni, mert sz***k. Piros Tioga rulz!! ;D
Ha kapsz STX-RC alkatrészeket (még elvétve lehet kapni 1-2 boltban) azokat érdemes megvenni mert nagyon jó ár/érték arányt képviselnek.
Fékbõl nekem addig a régi (nem párhuzamos húzású) LX fékek jöttek be a leginkább... A gyári Shimano fékpofákat meg az elsõ adandó alkalommal (már vásárlásnál ;D ) le kell cserélni, mert sz***k. Piros Tioga rulz!! ;D
#67
Posted 2002. September 24. - 12:30
Amint arra jutsz, hogy most akkor megvan a love, es meg akarod venni a bringat szolj, mert esetleg tudok olcsobban, jo felszereltseggel. / Most peldaul lenne egy Simplon, Judy SL teloval, full XT 200e -ert, es papirokkal/ Szoval ilyesmi.
#68
Posted 2002. September 24. - 12:20
Sziasztok !
Nagyon köszönöm a tippeket és a cikklinket. Ezekkel felvértezve már eltudok kezdeni nézelõdni.
Vázból ALU-ra gondoltam súlycsökkentés véget (berögzött outi szokás ) ,lánc esetében pedig connex vagy shinamo majd meglátom mert a megbízhatóság számomra fontos.
Tényleg sram 5.0 cuccal kompatibilis a shinamo lánc ,vagy akkor shinamo szett is kell ?
Telóban akkor olajcsillapítású Marzocchi-t kellene vennem, stücniben IKE-t, felniben pedig a Sun CR17, Rigida és MAVIC a nyerõ.
Egy fontos dolog jutott még eszembe: a fék. Ez fontos ,hogy tuti legyen. Ezzel kapcs. semmi infom nincs ,mivel outin teljesen más rendszerû fékek vannak. Itt mire figyeljek ?
Nagyon köszönöm a tippeket és a cikklinket. Ezekkel felvértezve már eltudok kezdeni nézelõdni.
Vázból ALU-ra gondoltam súlycsökkentés véget (berögzött outi szokás ) ,lánc esetében pedig connex vagy shinamo majd meglátom mert a megbízhatóság számomra fontos.
Tényleg sram 5.0 cuccal kompatibilis a shinamo lánc ,vagy akkor shinamo szett is kell ?
Telóban akkor olajcsillapítású Marzocchi-t kellene vennem, stücniben IKE-t, felniben pedig a Sun CR17, Rigida és MAVIC a nyerõ.
Egy fontos dolog jutott még eszembe: a fék. Ez fontos ,hogy tuti legyen. Ezzel kapcs. semmi infom nincs ,mivel outin teljesen más rendszerû fékek vannak. Itt mire figyeljek ?
#69
Posted 2002. September 24. - 10:57
tényleg megéri. Hasznos információkat tartalmaz, és sok buta kérdést meg lehet elõzni ilyen és ehhez hasonló cikkek olvasgatásával, kár, hogy ezt sokan hajlamosak hanyagolni.
#70
Posted 2002. September 24. - 10:50
Ez most kicsit OFF lesz, de szerintem egyre inkább ide tartozik:
http://www.bikemagaz...b_vazanyag.html
A cikk a vázanyagokról szól és sztem mindenkinek el kéne olvasni...
http://www.bikemagaz...b_vazanyag.html
A cikk a vázanyagokról szól és sztem mindenkinek el kéne olvasni...
#71
Posted 2002. September 24. - 10:33
nem vagyok Sh!tmano függõ ;D, de: A SRAM láncot mindegy, hogy mire használod (asszem ez minden láncra igaz, hiszen az igazán durvuló dirt-ösök nem gyilkolják annyira, mint a szép finoman suhanó országútisok), a lényeg abban áll, hogy "olcsó húsnak...". 2500 Ft-ért már lehet kapni egy középkategóriás láncot ( PC 58 ), aminek van egy hatalmas elõnye (patentszem), meg egy rendkívül rossz kidolgozási minõsége. Egyszerûen szétnyílnak a szemek, és nem azért mert 10.000 km-et van használva. :-/
#72
Posted 2002. September 24. - 09:28
Magellan Serpens (~130) + Marzo MXR (~50) nekem nagyon bejott. A Magellan es a B+ szerintem nagyon jo ar-minoseg-teljesitmeny aranyu cuccokat gyart.
#73
Posted 2002. September 24. - 07:48
CCre SRAM lánc szerintem teljesen okés... csak tamaska hogy egy SRAM függõ is írjon má valamit ;D ;D ;D
telóból egy alsóbb Marzó tényleg jó választás
telóból egy alsóbb Marzó tényleg jó választás
#74
Posted 2002. September 23. - 21:44
sajnos a SRAM láncok nekem sem jöttek be, vegyél inkább Connex-et - nem vált olyan szépen, mint a Shimano, de olcsóbb és erõsebb
külsõbõl olcsó mostanság a Continental összes kevlaros változata
vázból azonban szerintem alu - én különben sem veszem be ezt a kamu dumát a rázósságról (nyissatok neki új fórumszálat, ha mertek ;D ;D ;D)
teloból egy ilyen gépbe ne vegyél levegõset, abból az olcsók gagyik, a Marzo-k viszont jók, bár nem olcsók
ajánlom még figyelmedbe a Bike+ cuccokat, szerintem nagyon jó az ár-teljesítmény arányuk
külsõbõl olcsó mostanság a Continental összes kevlaros változata
vázból azonban szerintem alu - én különben sem veszem be ezt a kamu dumát a rázósságról (nyissatok neki új fórumszálat, ha mertek ;D ;D ;D)
teloból egy ilyen gépbe ne vegyél levegõset, abból az olcsók gagyik, a Marzo-k viszont jók, bár nem olcsók
ajánlom még figyelmedbe a Bike+ cuccokat, szerintem nagyon jó az ár-teljesítmény arányuk
#75
Posted 2002. September 23. - 18:09
napéldául az egy kegyetlen jó felni. Vagy, ha találsz (de ugyse fogsz), akkor 217es Mavic. Ja és kiegészítõk közül tudnám ajánlani még a Ritchey cuccokat, a Comp, és Pro szinten, a WCS már egy kissé drága. A Sram láncokkal rosszak a tapasztalataim, (remélem nem találja meg most ezt egyik Sram függõ se... :-X ;D), tehát azt nem ajánlom. Azon kívül minden oké a cuccaikkal.
#76
Posted 2002. September 23. - 16:02
Ajánlanám a Sun CR17-et. 420 gr, és kb. 4000 Ft. Ilyen olcsón ilyen könnyû felnit nem találsz, ráadásul könyebb kereket lehet vele építeni, mint a Crossmax (ha jól emlékszem).
#77
Posted 2002. September 23. - 11:39
Marzocchi minden mennyiségben!!! ;D Nézegettem a cécés cuccokat, és egész kevés gubából össze lehet pakolni jó gépet, csak ügyeskedni kell. Marzo MXR, Wheeler(3900, 4900) vagy Magellan (Crux, polaris)váz SRAM 5.0, 7.0, IKE, Trinity cuccok, és király lesz. Felniben a Rigidákat ajánlom, erõsek, olcsóak, és tarósak.
#78
Posted 2002. September 23. - 11:24
#79
Posted 2002. September 21. - 20:13
150 ezerbõl, ha okosan osztod be, szerintem már elég jó bicajt össze lehet hozni. Váltórendszernek szerintem SRAM 5.0 tökéletes, a váznál kérdés hogy mennyire számít a kényelem és a súly (én kényelmes típus vagyok, úgyhogy szerintem inkább acél), telót én a helyedben használtan vennék, 30-40 körül már lehet megbízható olajcsillapítású dolgokat találni. A többi csak ízlés és stílus kérdése. A lényeg hogy pl. nem kell 18000 forintos Ritchey WCS stucni, jó a 4000-es IKE is stb., ilyeneken sokat lehet spórolni. Az elõzõ számban jókat írtak a Trinity agyakról, azok is jó árban vannak.
#80
Posted 2002. September 21. - 19:46
Sziasztok !
Köszi az ajánlatokat ,de mint már írtam csak jövõ év elején szeretnék venni. Ha lehet új gép kellene és 150e körül gondoltam. Olyasmi tippek érdekelnek ,hogy mely alkatrészeknél mi az ami minimum kellene ,mi az amit érdemes miért és milyen plusz áron ...stb. pl: alu vagy cro-mo váz, milyen elsõ teló, szett, felni ...stb.
Köszi az ajánlatokat ,de mint már írtam csak jövõ év elején szeretnék venni. Ha lehet új gép kellene és 150e körül gondoltam. Olyasmi tippek érdekelnek ,hogy mely alkatrészeknél mi az ami minimum kellene ,mi az amit érdemes miért és milyen plusz áron ...stb. pl: alu vagy cro-mo váz, milyen elsõ teló, szett, felni ...stb.