tengerentúlról vajon mekkora méretû csomagban küldenek haza egy vázat? fedex szerint(tracking kód alapján) a 3400g-os vázból csináltak egy 8kilós pakkot..
remélem itt kevésbé off mintha az online bringásbolt topicba került volna..
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
E-baj avagy problémák a netes vásárlások körül
Started by
kipage
, 2009. December 13. 17:22
#181
Posted 2009. December 15. - 23:30
#182
Posted 2009. December 15. - 00:59
Nem bicós de online.
Amerikából rendeltünk egy kis konyhai gépet. A pénzt ügye azonnal levonják. 3-4 hét múlva érdeklõdtem, hol van már a cucc. Válasz: Jaaa, izé, ez tengerentúli szállítás ezt a kérdõívet töltsem ki, fotózzam le, fénymásoljam le az igazolványaim, stb..mert addig nem küldenek semmit. Kis konyhagéprõl volt szó, nem atombomba részegységrõl. Mondtam jó, akkor elállnék a vásárlástól, utalják vissza a pénzt. Mondták, hogy rendben, azonnal utalják. Persze semmi. Se árú, se pénz. E-mailek sora, telefonálás NewYorkba, "Sorry, de viszont most azonnal megy az utalás." Persze semmi - hónapokig.
Ekkor az OTPnél reklamáltam, mint VISA csoport tag, õk ezt elvileg komolyan veszik. Kitöltöttem egy online-kérdõívet és egy idõ után visszautalták a pénzt.
Még a végén mázlim is volt, ügye ugyanannyi Dollárnyi értéket utalnak vissza de idõközben romlott kicsit a Forint, 3 ezer Ft-al többet kaptam vissza.
Õk voltak azok: http://todaysconcept.com/
Amerikából rendeltünk egy kis konyhai gépet. A pénzt ügye azonnal levonják. 3-4 hét múlva érdeklõdtem, hol van már a cucc. Válasz: Jaaa, izé, ez tengerentúli szállítás ezt a kérdõívet töltsem ki, fotózzam le, fénymásoljam le az igazolványaim, stb..mert addig nem küldenek semmit. Kis konyhagéprõl volt szó, nem atombomba részegységrõl. Mondtam jó, akkor elállnék a vásárlástól, utalják vissza a pénzt. Mondták, hogy rendben, azonnal utalják. Persze semmi. Se árú, se pénz. E-mailek sora, telefonálás NewYorkba, "Sorry, de viszont most azonnal megy az utalás." Persze semmi - hónapokig.
Ekkor az OTPnél reklamáltam, mint VISA csoport tag, õk ezt elvileg komolyan veszik. Kitöltöttem egy online-kérdõívet és egy idõ után visszautalták a pénzt.
Még a végén mázlim is volt, ügye ugyanannyi Dollárnyi értéket utalnak vissza de idõközben romlott kicsit a Forint, 3 ezer Ft-al többet kaptam vissza.
Õk voltak azok: http://todaysconcept.com/
Marci
#183
Posted 2009. December 14. - 13:11
#184
Posted 2009. December 14. - 12:21
Me to You maci, piros szivecskés felsõben, rózsát szorongatva .)
Közben egyébként válaszolt is az eladó. Bocsánatot kért a leírás miatt és 20%-ot visszafizet az árból.
Közben egyébként válaszolt is az eladó. Bocsánatot kért a leírás miatt és 20%-ot visszafizet az árból.
#185
Posted 2009. December 14. - 12:18
Milyen spéci plüssmackó volt, hogy nem találtál ilyet itthon?
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#186
Posted 2009. December 14. - 01:29
nem bicós de online. Pontosabba ebay. Rendeltem egy plüssmackót. Megjött szépen meg minden. A leírásban az szerepelt, hogy "aprox 10inch". Ehhez képest 7inch ülve a medve és épphogy 8inch ha kifeszítem a lábait. Geciség-e ezen problémázni? Végülis odaírta, hogy "körülbelül" de nem gondoltam volna, hogy 5centi elétérés is lehet... Visszaküldeni nem akarom, de inkább adnék neutral feedbacket mint pozitivat. Vélemény?
#187
Posted 2009. December 13. - 17:27
Kezdem is a saját problémámmal:
a szabadonfutóba írtam bele néhány balul elsült eladásomat az ebayon: jelenleg itt tartok:
1. a fék vevõje végül megkapta a csomagot, mint kiderült a futárcég nem találta meg a címet, mert postafiókot adott meg. De letétbe helyezték neki a helyi depóban. Így ez megoldódott.
2. A keskeny kormányt visszavettem, de kíváncsi leszek mit reagál a vevõ, mert az ebay díját a paypal díját és a dupla postaköltséget is rám akarta verni, én csak egy postát utaltam neki vissza, ha már szívunk õ is szívjon a hülyesége miatt ne csak én a sajátom miatt.
3. a sérült teleszkóp ügye rétestésztaként nyúlik. A DPD mindent tagad, szerintük rosszul volt becsomagolva. A Paypal a vásárlót védi, jelenleg azt vizsgálják mi történhetett a szállítás során. Azt nem tudom, ha kideríti a paypal vizsgálata, hogy egyikõnk sem tehet a szállítás közbeni sérülésrõl, ki kapja a kártérítést és honnan?
Járt már hasonló cipõben valaki? Amúgy kemény kardcsörtéket vívok a szállító cég ügyfélszolgálatával, mert nem hajlandók beismerni hogy összenyomorgatták a csomagom. A vicc az egészben, hogy megkerestem a Fogyasztóvédelmi Fõfelügyeletet és azt mondták, hogy nem illetékesek ebben eljárni. Kész kabaré. Akkor meg mi a túrónak vannnak, ha nem azért, hogy jogi procedúra helyett segítsenek megoldani a kis emberek problémáit a nagyobb cégekkel szemben.
Nyilván nem fogok pereskedni a sérülés miatt, többe kerül az ügyvédi költség, mint az okozott kár. Aztán rámküld a cég valami sztárügyvédet és az egész perköltséget a nyakamba varrják..
a szabadonfutóba írtam bele néhány balul elsült eladásomat az ebayon: jelenleg itt tartok:
1. a fék vevõje végül megkapta a csomagot, mint kiderült a futárcég nem találta meg a címet, mert postafiókot adott meg. De letétbe helyezték neki a helyi depóban. Így ez megoldódott.
2. A keskeny kormányt visszavettem, de kíváncsi leszek mit reagál a vevõ, mert az ebay díját a paypal díját és a dupla postaköltséget is rám akarta verni, én csak egy postát utaltam neki vissza, ha már szívunk õ is szívjon a hülyesége miatt ne csak én a sajátom miatt.
3. a sérült teleszkóp ügye rétestésztaként nyúlik. A DPD mindent tagad, szerintük rosszul volt becsomagolva. A Paypal a vásárlót védi, jelenleg azt vizsgálják mi történhetett a szállítás során. Azt nem tudom, ha kideríti a paypal vizsgálata, hogy egyikõnk sem tehet a szállítás közbeni sérülésrõl, ki kapja a kártérítést és honnan?
Járt már hasonló cipõben valaki? Amúgy kemény kardcsörtéket vívok a szállító cég ügyfélszolgálatával, mert nem hajlandók beismerni hogy összenyomorgatták a csomagom. A vicc az egészben, hogy megkerestem a Fogyasztóvédelmi Fõfelügyeletet és azt mondták, hogy nem illetékesek ebben eljárni. Kész kabaré. Akkor meg mi a túrónak vannnak, ha nem azért, hogy jogi procedúra helyett segítsenek megoldani a kis emberek problémáit a nagyobb cégekkel szemben.
Nyilván nem fogok pereskedni a sérülés miatt, többe kerül az ügyvédi költség, mint az okozott kár. Aztán rámküld a cég valami sztárügyvédet és az egész perköltséget a nyakamba varrják..
#188
Posted 2009. December 13. - 17:22
Ide jöhetne minden ami internetes vásárlásoknál nem ment simán. Link boltok, sztorik, ebay problémák stb stb.
Legalább nem lenne szétoffolva az online bringásbolt topic.
Legalább nem lenne szétoffolva az online bringásbolt topic.