mondjuk ne már h 60 grammért érdemes bármit kockáztatni - illetve súlyos tizeseket pengetni
annyit fogy6sz maradandóan 1 nap alatt és tudsz is kicsit izmosodni
cécénél esetleg,de lejtõs sportnál ahol a kormány,stucni letörése szép firkát tud eredményezni ott nem OK
azonic baromi erõsnek és merevnek tûnik - és nem mellesleg könnyûnek - de sajna olyan Lszabott hajlítással bír,mint 1 Funn kormány,akárhogy variálom,nem kényelmes.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Ki milyen bringával nyomul?
Indította
Stormbringer
, 2002. augusztus 20. 21:02
#521
Írta 2005. november 12. - 17:22

#522
Írta 2005. november 12. - 17:04

rizer pro 290 gr
a vágatlan
az azonic chubby duplafalas(nem duplán húzott hanem kétrétegü) is 290 körül mozog.
majdnem:D
most adom el 2 rugeszért.
a vágatlan
az azonic chubby duplafalas(nem duplán húzott hanem kétrétegü) is 290 körül mozog.
majdnem:D
most adom el 2 rugeszért.
#523
Írta 2005. november 12. - 17:04

sztem elirta. tesomnak volt ricsi rizer pro-ja, es az valami 2essel kezdodott.
edit: hopp, nem. 294gramm, az OS meg 318. keress mast
http://www.weightweenies.starbike.com/listings/components.php?type=mtbhandlebars
edit: hopp, nem. 294gramm, az OS meg 318. keress mast
http://www.weightweenies.starbike.com/listings/components.php?type=mtbhandlebars
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#524
Írta 2005. november 12. - 17:00

egy ricsi könnyü kormány 310
Jesszusom, az konnyu?
Az Easton Scandiumom volt asszem 245g talan, es 10e alatt adtam el joval. Sosem fog eltorni.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#525
Írta 2005. november 12. - 16:42

há
holzfeller stucni 195 gramm
egy ricsi könnyü kormány 310, amibõl lehet még vágni
nyeregcsõ kérdõjel számomra de a 27.2 megincsak nem nehéz
aztán jönnek a kerekek
holzfeller stucni 195 gramm
egy ricsi könnyü kormány 310, amibõl lehet még vágni
nyeregcsõ kérdõjel számomra de a 27.2 megincsak nem nehéz
aztán jönnek a kerekek
#526
Írta 2005. november 12. - 16:40

naja, pxet ugy is kell, az egy nagyon konnyu vaz. 2700 gramm tag nelkul. de tulajdonkeppen nem is jo igazan masra csak 4Xre, frirajdolni keveset mozog, es tul konnyu [elpattogsz a talajrol
], ccre meg nem igazi a geometria.
jo dolog nyeregcsovon meg stucnin sporolni sulyt, csak az a baj, hogy ha olcson veszel konnyu cuccot, akkor az veszelyes lehet, foleg lejtosportoknal [4ezer forintos karbonkormany - torik mint ropi], ha meg valami igazan jot veszel [Easton monkeylite CR] akkor meg eldhatod a vesedet erte olyan draga. szal esszel

jo dolog nyeregcsovon meg stucnin sporolni sulyt, csak az a baj, hogy ha olcson veszel konnyu cuccot, akkor az veszelyes lehet, foleg lejtosportoknal [4ezer forintos karbonkormany - torik mint ropi], ha meg valami igazan jot veszel [Easton monkeylite CR] akkor meg eldhatod a vesedet erte olyan draga. szal esszel

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#527
Írta 2005. november 12. - 16:39

hú, szép lett
de jövõ hét elején én is linkelek, muhaha:-)
egy két finomság ráugrott a weylessbullitra:)
de jövõ hét elején én is linkelek, muhaha:-)
egy két finomság ráugrott a weylessbullitra:)
Autist Team:)
#528
Írta 2005. november 12. - 16:32

könnyü kell mert nyeregcsövön lehet jól spórolni
meg stucnin kormányon is
a px fs ahogy misi használja nagyon tetszik
levegõs fox tag, levegõs fox villa, 160as el caminok, fini
meg stucnin kormányon is
a px fs ahogy misi használja nagyon tetszik
levegõs fox tag, levegõs fox villa, 160as el caminok, fini
#529
Írta 2005. november 12. - 16:31

#530
Írta 2005. november 12. - 16:29

már a Logic is fekete:)
BBB-t ne! az különben is inkább kopottas-nagyonsötétszürke/mattfekete
BBB-t ne! az különben is inkább kopottas-nagyonsötétszürke/mattfekete
#531
Írta 2005. november 12. - 16:23

van fekete BBB is. vagy truva. azok nem rosszak, meg olcsok is.
amugy nagyon babas lett. :spoko:
mielott megvettem a PX fs-t, arra gondoltam, hogy matrixbullitot veszek es boxxert rakok bele. ahogy nezem, nem is lett volna olyan rossz otlet
amugy nagyon babas lett. :spoko:
mielott megvettem a PX fs-t, arra gondoltam, hogy matrixbullitot veszek es boxxert rakok bele. ahogy nezem, nem is lett volna olyan rossz otlet

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#532
Írta 2005. november 12. - 16:16

tavasszal szerzek egy szûkítõt meg egy 27.2es fekete WCS-t bele:)
ja meg saintet hátra:)
ja meg saintet hátra:)
#533
Írta 2005. november 12. - 16:15

olyan katonaias.
dejó. nem látszik rajta annyira a pötyõ, meg a trutymák.
jók ezek az egyszerû dolgok.
dejó. nem látszik rajta annyira a pötyõ, meg a trutymák.
jók ezek az egyszerû dolgok.
Too many times your body can't take
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
#534
Írta 2005. november 12. - 16:14

jajaja. volt bent a fekete 2 csavaros speci, feldörzsárazod a nyeregvázcsövet, és vizuális orgazmus!
#535
Írta 2005. november 12. - 16:13

Szép!Már csak egy szép nyeregcsõ kell és kihoztad a maximumot a Mátrixból.
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#536
Írta 2005. november 12. - 16:05

vazeg ez gyönyörü
ment a zsír;)
jajmák kár hogy eladtam, msot csinálhatnánk szépségversenyt:(

ment a zsír;)
jajmák kár hogy eladtam, msot csinálhatnánk szépségversenyt:(
#537
Írta 2005. november 12. - 16:04

#538
Írta 2005. november 09. - 01:18

szép, de milyen stílusra is van összeépítve ez a kerékpár?
mer' félig cc félig meg ugribugri... de lényegében így jó bármelyikre is?
de szép amúgy....
Na tessék írok egy csomót aztán eltûnik :-S Szóval:
Szóval alapvetõen hosszabb egész napos túrákra lett építve, versenyre, maratonra nem járok, ugrálni se rendszeresen, de ha durvább DH szakasz van vagy dirt pálya esik útba a túrán akkor szeretek szórakozni ott is. Fölfele nem voltak gondjaim a 15.5 kilós össztelós CC géppel sem,így a súly nem volt elsõdleges. amúgy 14kg lett szinte grammra, ami nekem tökéletesen megfelel, fontosabbnak tartom hogy évekig bírják az alkatrészek gond nélkül.
A vázat 100-150mm-t mozgó telókhoz ajánlják, ez a lényege hogy hosszú utas teló mehessen bele, a 130 lenne talán az ideális, de jóval olcsóbban jutottam hozzá ehhez a 150-es verzióhoz ami még okosabb is. Egyenlõre jó, legrosszabb esetben travel kit és lefojtom 130-ra. így legalább nem érzem azt amit eddig minden bicajomon (kivéve a tandem

Nyeregcsõ: ez nehéz ügy, mert a testi adottságaimon nem tudok változtatni, és mindig kompromisszum a vége. Nem azért lett a kisebb váz a választott mert ugrálni akarok vele. Ha a 20"-os vázat vettem volna akkor egyrészt nehezen érném el a kormányt mert a karom rövid és már így is 60-as stucni van rajta, másrészt pedig még mindig ki lenne húzva úgy 27 centi a nyeregcsõbõl, ami optikailag nem tûnik ám sokkal kevesebbnek mint a mostani 31, mert még mindig az egekben van. Ez van sajnos, minden bicajom így nézett ki, én megszoktam (alkalmazkodtam


Kb ennyi. Lehet hogy mindenre egy kicsit jó, lehet hogy semmire se jó eléggé, (az all-mountain örök dilemmája), én úgy érzem hogyha egy bicajt szeretnék használni minden terepen zajló tevékenységre (és egyet szeretnék), akkor ez most így nagyjából ideális, és megfelel.
#539
Írta 2005. november 08. - 23:49

#540
Írta 2005. november 08. - 23:35

hogyhgoy le lett homokolva? biztosra akartál menni?
remélem beválik:) az én fehérem örökéletûnek tünt
remélem beválik:) az én fehérem örökéletûnek tünt