Idõmérõ tipp: Vettel, Alonso, Webber
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Formula 1 fanok ide!
Indította
Montifan
, 2009. augusztus 29. 14:19
#1321
Írta 2011. június 24. - 20:55

#1322
Írta 2011. június 24. - 09:59

Jó rendben!de igen
ahogy a Brawn-nak is az nyerte meg.

"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#1323
Írta 2011. június 24. - 09:43

Pár éve ki akart szállni a jelenlegi F1-bõl jó pár meghatározó csapat, és megalakították volna a saját versenysorozatukat. Ha túlzásba viszik ezeket a szabálymódosításokat, megint ez lesz. Így nem is tudom hogyan lehet dolgozni. Fejlesztenek, dolgoznak, beleölnek egy csomó pénzt, és kiderül, dobhatják ki az egészet.
Valahogy azt érzem, nagyon csípi a szemét a felsõbb köröknek, amikor nem a két õsi csapat között dõl el a bajnoki cím. Ha a Brawn csapat marad, és továbbra is gyerõ marad, vele is ezt tették volna. Valszeg nem hoz annyi pénzt a konyhára, ha ilyen "semmibõl" elõtûnõ csapatok alázzák a F1 õs csapatait.
Valahogy azt érzem, nagyon csípi a szemét a felsõbb köröknek, amikor nem a két õsi csapat között dõl el a bajnoki cím. Ha a Brawn csapat marad, és továbbra is gyerõ marad, vele is ezt tették volna. Valszeg nem hoz annyi pénzt a konyhára, ha ilyen "semmibõl" elõtûnõ csapatok alázzák a F1 õs csapatait.
#1324
Írta 2011. június 23. - 12:16

szerintem is. a motorsport csucsa. meg egy darabig, de lassan egy jol felkeszitett turaauto gyorsabb/erosebb lesz
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1325
Írta 2011. június 22. - 22:34

Addig ez lesz, amíg az FIA gyakorlatilag beleszólhat a bajnokság kimenetelébe.
Ezaz, tiltsunk minden innovációt... egyszerûen nem értem. El kéne már dönteni, hogy mit akarnak, mirõl szóljon a F1. Mert szerintem az innovációról (is) kellene szólnia.
Ezaz, tiltsunk minden innovációt... egyszerûen nem értem. El kéne már dönteni, hogy mit akarnak, mirõl szóljon a F1. Mert szerintem az innovációról (is) kellene szólnia.
#1326
Írta 2011. június 22. - 21:57

#1327
Írta 2011. június 21. - 23:04

Errõl egy történet jut eszembe:
Volt egyszer egy pásztor, akinek azt mondta a gazdája, hogy a következõ évben azok a bárányok lehetnek az övéi, amik nem tarkák. Erre a következõ évben egy db tarka bárány sem született. Bedühödött az irigy gazda, és azt mondta, a következõ évtõl csak a tarka bárányok lehetnek a pásztoré. És az összes bárány tarkán született... A RB-nél szerintem megoldják majd ezt is.
Szerintem bárhogy lobbiznak piroskáékért, ez a hajó már elment. Persze értem én, valójában nem is a Ferrariért teszik mindezt a szabályalkotók, hanem a profitért. A Ferrarinak van valószínûleg a legnagyobb rajongótábora, vagyis õk hozzák a F1-be (közvetett módon) a legtobb pénzt.
A F1-ben olyan a Ferrari, mint a hazai fociban a FTC...
Évek óta mondják, a F1-et ( mint ahogy a legtöbb népszerû sportágat )a pénz fogja megölni, vagy már meg is ölte. Egyelõre jó úton haladunk ahhoz, hogy ez megtörténjen.
Szerintem nem csak a diffuzorokat kéne letiltani, hanem Vettelt is , mert õ "mûködik" a legjobban, biztos sok Red Bullt fogyaszt, vagy mi.
Volt egyszer egy pásztor, akinek azt mondta a gazdája, hogy a következõ évben azok a bárányok lehetnek az övéi, amik nem tarkák. Erre a következõ évben egy db tarka bárány sem született. Bedühödött az irigy gazda, és azt mondta, a következõ évtõl csak a tarka bárányok lehetnek a pásztoré. És az összes bárány tarkán született... A RB-nél szerintem megoldják majd ezt is.
Szerintem bárhogy lobbiznak piroskáékért, ez a hajó már elment. Persze értem én, valójában nem is a Ferrariért teszik mindezt a szabályalkotók, hanem a profitért. A Ferrarinak van valószínûleg a legnagyobb rajongótábora, vagyis õk hozzák a F1-be (közvetett módon) a legtobb pénzt.
A F1-ben olyan a Ferrari, mint a hazai fociban a FTC...
Évek óta mondják, a F1-et ( mint ahogy a legtöbb népszerû sportágat )a pénz fogja megölni, vagy már meg is ölte. Egyelõre jó úton haladunk ahhoz, hogy ez megtörténjen.
Szerintem nem csak a diffuzorokat kéne letiltani, hanem Vettelt is , mert õ "mûködik" a legjobban, biztos sok Red Bullt fogyaszt, vagy mi.
#1328
Írta 2011. június 21. - 18:20

de igen
ahogy a Brawn-nak is az nyerte meg.
ahogy a Brawn-nak is az nyerte meg.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1329
Írta 2011. június 21. - 18:19

Valószínûleg marad. Nem a diffúzor nyeri meg a RedBull-nak a vb-t.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#1330
Írta 2011. június 21. - 18:16

Remélem, így is minden marad a régiben.
Team Heavy Pedal - Szeged
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#1331
Írta 2011. június 21. - 18:14

hat de ezaz hogy mindenki ilyen lefujos diffuzorral megy, csak az ovek mukodik a legjobban. Gondolom mert Adrian bacsi tudja mit csinal. aztan nehogymar a Jean Todt vezette FIA ne a Ferrarinak kedvezzen...

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1332
Írta 2011. június 21. - 18:10

De most miért, mert a Red Bull valami kiskaput észrevett a többieknek meg töri a csõrét?
Team Heavy Pedal - Szeged
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#1333
Írta 2011. június 21. - 14:24

Fos az egész úgy ahogy van. Utoljára akkor voltak normális szabályok az F1-ben, amikor még 10-6-4-3-2-1-es pontokat osztottak a futamok végén. Régen.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#1334
Írta 2011. június 21. - 13:23

F1-Live - Forma 1-es hírportál » Legfrissebb hírek » Újabb korlátozás a Red Bull ellen! Vége az egyeduralkodásnak?
Csak engem zavar ez az év közbeni szabályváltoztatgatás, ami egész véletlenül megint egy bizonyos irányban zajlik?
Csak engem zavar ez az év közbeni szabályváltoztatgatás, ami egész véletlenül megint egy bizonyos irányban zajlik?
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#1335
Írta 2011. június 14. - 06:26

Mjani, végül csak bejött a jóslatod, isteni futam kerekedett az esõ után. Külön öröm, hogy nem Vettel nyert.
11:38:11 IM 2012
#1336
Írta 2011. június 13. - 09:18

Összetett állás: 1. Dózer 39pt, 2. blueshark és Gabe84 38-38pt, 4. tamaska 20pt, 5. zeezoltano 14pt, 6. Montifan 3pt
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#1337
Írta 2011. június 13. - 08:56

Heifeld belsõ kamerájából látszott, hogy Kobajasi lecsúszik a száraz ívrõl a vizesre, persze, hogy nem kezdett el kigyorsítani.Koba telemetriáját megnézném, hogy miért "állt meg" Heidfeld elõtt.
#1338
Írta 2011. június 13. - 08:48

Azért 50-60-as tempónál nem beszélnék megállásról mikor 50cm-re volt mögötte. Millió oka lehet azon kivül mint amit mindenki sugall. 1. nem olyan jó pilóta és hatalmas nyomás volt rajta 2. valamit elcseszett stb stb
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1339
Írta 2011. június 13. - 08:29

Koba telemetriáját megnézném, hogy miért "állt meg" Heidfeld elõtt. De talán egy onboard is elég hanggal.
#1340
Írta 2011. június 13. - 08:17

Team Heavy Pedal - Szeged
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.