
Jelentkezz be Regisztrálj

Formula 1 fanok ide!
#681
Posted 2012. May 26. - 15:20

#682
Posted 2012. May 26. - 08:31

#683
Posted 2012. May 26. - 07:54

#684
Posted 2012. May 25. - 22:29

"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#685
Posted 2012. May 25. - 22:26

#686
Posted 2012. May 25. - 21:23

#687
Posted 2012. May 20. - 12:29

#688
Posted 2012. May 19. - 21:42

#689
Posted 2012. May 19. - 11:18

ez igaz pilotaszinten - ok azok, akik azzal a technikaval is tudnak villantani, amivel mas nem nagyon tudna. de mi van a csapattal, a mernokokkel? igy a hebehoba tesztelessel eleg nehez alkalmazkodni. vmit kikiserleteznek az egyik palyan, a masikon nem mukodik. illetve ezt olyan pilotak is megszivjak, akik ugyan nem azok a villanos fajtak (egy koron nem gyorsak), de hangyaszorgalommal es jo strategiakkal az elejen szoktak lenni (button pl).
mindenesetre kivancsian varom, hogy kialakul e valamilyen trend iden.
Alonso sem az az egy körön villantós típus, de mégis ott áll a 2. helyen a tabellán. Aki jó, azt most is jó, de mondjuk érdekelne, hogy mibe talált bele ennyire a Williams. Monacoban meg ki fog derülni az is, hogy a Ferrari valóban ennyit fejlõdött, vagy csak a barcelonai pálya feküdt nekik. ( aerodinamikában Barcelona elõtt is jól álltak )
#690
Posted 2012. May 19. - 08:18

Én sokkal inkább az egyre inkább Ázsiába kerülõ F1-tõl félek. Ez sokkal többet árt a sportnak, mint az ide oda szabálymódosítások, ami miatt kicsit megkeverednek a kártyák, de persze a végén úgyis a bank nyer.
#691
Posted 2012. May 19. - 06:40

mindenesetre kivancsian varom, hogy kialakul e valamilyen trend iden.
#692
Posted 2012. May 18. - 22:06

#693
Posted 2012. May 18. - 10:38

#694
Posted 2012. May 18. - 10:30

Ez az újságíró ha jól emlékszem általában mindig "ellenzékben" van. De jól is van ez így, nem kell hogy mindenkinek tetszenek a dolgok. Igazából mindig van mit kritizálni és kétkedni a F1-et illetõen.
Hosszútávon nem is kell hogy jó legyen, olyan a F1-ben nem létezik.
abban nagyon egyet ertek vele, hogy annak azert latszani kell, hogy ki vegzi jol a dolgat... igy miert dolgoznak? szerintem teged is idegesitene, ha a munkad vegen kisorsolnak, hogy te kapod e a fizetest, vagy a munkatarsad, aki alig dolgozott. hosszutavon a a jelenlegi evet ertem.
monaco jovoheten lesz. f1.com

#695
Posted 2012. May 18. - 10:08

"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#696
Posted 2012. May 18. - 10:06

Hosszútávon nem is kell hogy jó legyen, olyan a F1-ben nem létezik.nem csak nekem vannak ketsegeim, hogy ez jo dolog hosszútávon...
#697
Posted 2012. May 17. - 11:52


Mármost ez két dolgot jelenthet. 1) A hét csapat technológiailag annyira közel került egymáshoz, hogy a Red Bulltól a McLarenen át a Sauberig teljesen egyforma mûszaki színvonalat képviselnek, ezért hétvégérõl hétvégére pillanatnyi, véletlennek tekinthetõ nüanszok döntenek közöttük, vagy 2) a teljesítményüket eredendõen nem az autójuk és a versenyzõik képességei, hanem más tényezõk határolják be.
F1 - Veszedelmes erviszonyok: Barcelonai Grbe Tkr
#698
Posted 2012. May 16. - 20:28

kela-nak 2 pont.
#699
Posted 2012. May 15. - 11:47

#700
Posted 2012. May 15. - 09:42

Számomra azért is érdekes ez a mostani helyzet, mert aki a végelszámolásnál ott lesz az elsõ helyek egyikén, ebben a folyamatosan változó helyzetben is, az megérdemli (meg a csapat is persze) a sikert. Szerencsére nem egy két futam dönti el, ki lesz a bajnok, vagy a majdnem bajnok. És semmi bajom azzal, hogy vigyázni kell a kocsira, a gumikra. Az autóverseny nem csak abból áll, hogy "meghalni vagy nyerni". Persze a közönség lehet ezt díjazná jobban, de ha mindenki így menne, akkor lerobbant és összetörött autókkal lennének tele a versenyek, és a szerencse meg a zavarosban pecázgatás kerülne sokkal jobban elõtérbe.
Montoya volt ilyen "bikaagyú", a jelenlegi mezõnyben meg Hamilton.
Én nem a Merci csapatról beszélek, hanem konkrétan Schumiról. Rosberg ugyan olyan autóval rendre elveri, és legtöbbször nem épp hogy csak. Igen, szerintem is a balestee vágta el a korábbi képességeit. Az a pont, ami a jelenlegi képességeinek a felsõ határa, azt már ennyi idõ alatt lehet látni. Amennyivel az autó jobb lett, kb. annyival lett jobb õ is, vagyis csak a helyezése. Én szurkoltam a visszatérése után, és reméltem, Kimi nem így jár majd mint õ.