Jelentkezz be Regisztrálj

Építsd meg az álomgéped!
#161
Posted 2008. April 25. - 14:53

#162
Posted 2008. April 25. - 14:52

DE AMI ELÕNY: 9 GRAMMAL KÖNNYEBB!!!!!

#163
Posted 2008. April 25. - 14:38

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#164
Posted 2008. April 25. - 13:17

.....felejtsd el.....
elfelejtve(pedig olyan egzotikusan nézett ki:)) => akkor legyen Truvativ Noir Carbon
#165
Posted 2008. April 25. - 13:01

Nem véletlen, hogy már nincs a honlapjukon, mint futó termék.
#166
Posted 2008. April 25. - 12:54

- Specialized Epic Marathon Carbon 2008- as váz /kb. 2500 g/
- Reba World Cup 2008- as teló /1542 g/
- Crank Brothers Cobalt SL hajtómû /565 g/
- Crank Brothers Cobalt Ti BB/ középcsapágy /180 g/
- Crank Brothers Doube Ti pedálok /218 g/ pár/
- DT Swiss 190 Ceramic tárcsás agyak /elsõ: 105 g; hátsó: 205 g/
- DT Swiss Aerolite küllõk /278 g/ 64 db/
- DT Swiss XRC 330 felnik /660 g/ pár/
- BBB felniszalag /60 g/pár/
- Schwalbe Racing Ralph 2.1 2008 külsõ /460g/
- Schwalbe Nobby Nic 2.1 2008 külsõ /410 g/
- Michelin Air Comp latex belsõk /kb. 240 g/ pár/
- Magura Marta SL tárcsafékek /648 g/ pár/
- XTR fogaskeréksor 11-34 /244 g/
- Sram PC-991 HollowPin lánc /279 g/
- Sram X.0 középkanalas hátsó váltó /197 g/
- Shimano XTR nem top swing- es elsõ váltó /148 g/
- Crank Brothers Cobalt C// kormánycsapágy /65 g/
- Pro XLT MTB 31.8 mm átmérõjû stucni 100 mm- es hosszban /130 g/
- Pro Carbon Composite MTB OS 31.8 mm átmérõjû kormány /164 g/
- Sram X.0 markolatváltókar /195 g/ pár/
- Ritchey TGV 95 mm- es markolat /88g/
- Pro Vibe Full Carbon nyeregcsõ /185 g/
- Specialized Toupe Team 130 mm széles fehér nyereg /170 g/
- Specialized nyeregcsõbilincs /43 g/
- Nokon bowdenházak a váltóbowdenre /kb. 75 g/
- Egyéb (kulacstartó...) /kb. 100 g/
Bringa /10154 g/
Próbáltam a harmóniára is figyelni, nem csak a tömegre(ha csak arra figyeltem volna, akkor most 10154 g helyett 8554 g- ot olvashatnátok...

Mit szóltok hozzá?
#167
Posted 2008. April 25. - 00:53

RAUH-Welt
B E G R I F F
#168
Posted 2008. April 24. - 22:49

#169
Posted 2008. April 24. - 22:44


ha valaki csinált már ilyet, akkor írja már meg privátban, hogy hogyan lehet összemontírozni alkatrészeket Photshoppal, de ha valakinek van valami jobb ötlete az szóljon!
#170
Posted 2008. April 24. - 22:02

Nekem személy szerint nem jön be. Full fekete...
Valami színes kellene.
Kocának tutira bejönne!
hagyd abba cj. remélem majd benö fejed lágya

nekem meg persze hogy bejön. ez 10 böl 10 es összeállítás. (amit ralph linkelt)
ilyen kell. szép 1szinü; semmi csicsa...
#171
Posted 2008. April 24. - 21:15


Kocának tutira bejönne!

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#172
Posted 2008. April 24. - 20:41

#173
Posted 2008. April 24. - 20:38

Gondolkodtam, hogy megéri-e takarékoskodni egy 1.0-ra vagy 0.9re ami még elérhetõbb árkategória (nem úgy mint a Fascenario aminek 5000Euro a vázszett ára), de ez a váz is maga a tökély. 160-180g súlymegtakarítás miatt nem tudtok plusz xszázezret kiadni.
A topik címe miatt,azt hiszem az árakkal felesleges foglalkozni,hiszen ez az egész csak úgymond "álomgép-építés".
A valóság az persze nem minden esetben tud találkozni egy-egy ilyen elképzeléssel,de ha néha csak meg is közelíti ezt,akkor már valahol gyönyörrel (örömmel) tölti el szegény kis halandó földi létünket.
;-)
A 160-180g súlyra meg csak annyit,hogy egy 0.7 literes kulacs frissítõvel töltve mennyit is kóstál?
:-)
#174
Posted 2008. April 24. - 20:24

#175
Posted 2008. April 24. - 20:16

Pont ilyen :bananadan csak már lenne itt. Betegre idegeskedem magam a posta miatt.. Nagyon klassz ez a kép, le is mentem a gépre gyorsan. végeztem egy kis kutatást, ezeddig 2dbról tudok az országban ebbõl a vázból. Ha valaki tud még, írjon légyszi privátban.
Meg kell hagyni,nagyon szép.
(mi több,gyönyörû)
Én egy Storck nyeregcsövet szalasztottam el a múltkorában.
:-(
#176
Posted 2008. April 24. - 20:11

kipage:
Ilyesmi?
http://www.poshbikes...ide2006_2_l.jpg
Pont ilyen :bananadan csak már lenne itt. Betegre idegeskedem magam a posta miatt.. Nagyon klassz ez a kép, le is mentem a gépre gyorsan. végeztem egy kis kutatást, ezeddig 2dbról tudok az országban ebbõl a vázból. Ha valaki tud még, írjon légyszi privátban.
#177
Posted 2008. April 24. - 20:09

#178
Posted 2008. April 24. - 18:40

De mi van a karbon Scott vázzal? Nem azt akartad átbuherálni?
Úgy volt, hogy azt fogom, de idõközben kaptam egy visszautasíthatatlanul kedvezõ ajánlatot, egy fullkarbon Storck Scenario C 1.1 es vázszettre (villa k.csapágy stucni) -Kropkó Péter is ilyen vázzal ment egy ideig azt hiszem- így a Scottot elhessegetettem. Túl kockázatos lett volna nekiállni az általam elképzelt tuninghoz, a Scott sem adott konkrét választ, csak azt, hogy oldószert ne használjak a lakk-festés leszedéséhez.
#179
Posted 2008. April 24. - 17:06

hali!
wellgo mg-1? kb. 380g, 8e huf-bol megvan (ebayrol, ha egyutt rendelunk:)
kösz, de már rég megvan.. shimano dx lett végül
#180
Posted 2008. April 24. - 16:00

bocs, platformpedál
azért köszi
hali!
wellgo mg-1? kb. 380g, 8e huf-bol megvan (ebayrol, ha egyutt rendelunk:)