Jelentkezz be Regisztrálj
Országos Kéktúra teljesítése 7 nap alatt
#1
Írta 2009. július 24. - 10:09
Szal jó kis móka, na.
#2
Írta 2009. július 23. - 18:48
köszönöm az infokat.
én 7 napot irtam , majd a kommentben megjegyetrem hogy inkább 8 nap a reális,mert az utolso zempléni részt nem lehet egyben megcsinálni,tehát én 8 napban gondolkozom,és csak 5 munkanap szabadságot kell kivenni.
Kezdek úgy lenni ezzel (az elmúlt 2 hetem után), hogy nem is olyan lehetetlen. Ha nagyon minimálisra le lehetne szorítani a tolások mennyiségét 7 nap alatt talán, 9 nap alatt biztos lehet teljesíteni.
Sztem ha van vki aki autoval segit folyamatosan,és hordja a kaját,és az innivalot akkor menni fog.És persze ha végig száraz az idö.
#3
Írta 2009. július 23. - 14:40
A sebesség mindent megold.
#4
Írta 2009. július 23. - 13:29
Hajrá, én szurkolok neked, de az 5 nap, az nagyon kevés rá...
#5
Írta 2009. július 22. - 21:16
És emlékeim szerint az Írottkõ - Sárvár szakaszon is volt mit kerülgetni..
Hát én átvágtam,igaz volt ahol ugy cibáltam a bringát,mert elakadt a gazban.
A hivatalos uton mentem végig,és csak 2x tértem el: összesen olyan 500 métert.
Az a 200-as durva lesz,mert elötte egy 10-es fel Irott-köre.
Nem adom fel : )
Csak ötletképpen mondom, hogy ennyi pénzbe egy Érd - Kõszeg vonatozás is simán belefér(ne).
Hát inkább tekertem egy kicsit pluszba ,de nem akarok bemenni egyik pályaudvarra sem,és a mávnak a szerelvényein se szeretnék utazni, gusztustalan mindkettö.(20 éves autom van,és 10 éves telefonom,de a máv számomra visszataszito.)
Igy legalább mentem egy kicsit Ausztriába,és tetszett is.
#6
Írta 2009. július 22. - 14:06
néhány helyen akad kerékpárral járhatatlan ösvény,mig 10 méterrel távolabb van tekerhetö dozerut.
Az a 10 méter helyenkén 4-5 kilométer.
Tesztelés képpen megteszem az 1.es etapot: Irott-kõ - Keszthely.
Optimizmusból aztán nincs hiány. :-)
Én tegnap (július 21.) toltam le a hivatalalosan 2. szakaszt (Sárvár - Sümeg). A dzsindzsa kikerülésével együtt 97 kilométer lett. És emlékeim szerint az Írottkõ - Sárvár szakaszon is volt mit kerülgetni. És még ez (Sümeg) után következnek a hegyek. Én drukkolok neked.
Egy busz indul Érdrõl holnap(2009.07.08.-án 16 órakor, utiköltség 3500HUF), és Hegyeshalom után a 2. kijáronál (Ausztria: A4-es autopálya 56-os lejáronál) kitesz,onnan még 80 km Velem elepülés
Csak ötletképpen mondom, hogy ennyi pénzbe egy Érd - Kõszeg vonatozás is simán belefér(ne).
#7
Írta 2009. július 21. - 07:53
http://picasaweb.goo...147767984029010
Ne add fel,sok sikert!
#8
Írta 2009. július 20. - 22:05
Hát Franci bácsi erõs, jól nyomja neki lehet nem kéne 9 nap.(...)
Azt holnap csak keményen ! sok sikert !
Köszönöm : )
Azota mentem egy másikat: Pilisvörösvár-terepen-Piliscsaba-aszfalt-Szárliget: 41 km 1ó36p
Aztán ahol az M1-es autopálya alatt átmegy onnan mentem 79 km-et a kéktura utvonalon egészen Piliscsévig. Nagy-Gete hegyre feltolni borzalmas volt, ott még le sem lehetne jönni,fel toszigálni meg egészen gyöterelem volt 35 fokban.Olyan 16órakor voltam Dorogon,reggel 9kor indultam ha jol emlékszem.
Aztán Piliscsévnél defekt,és hiába ellenöriztem indulás elött a potbelsöt,mire kellett volna lukas volt,majd mentem 2-3 km-et a felnin(gumi nélkül:crossmaxnak ismét egy jo pont hogy aszfalton kibirta,azota használom) a piliscsévi vasutig,majd onnan haza vonattal.
Ez a 79 km 5ó15p volt, szoval 15 km/h-s átlag.Nagyon szigoru,de nem adom fel : )
Szeptember 1-ig elfoglalt leszek,de utána ujra probálkozom majd : )
#9
Írta 2009. július 18. - 18:42
Na majd vmelyik szakaszon , ami megfelelõen tekerhetõ, és szép tájakon halad csatlakozom hozzád, azt lassítalak:-)
Csak találd ki melyik a leginkább ilyen!
Azt holnap csak keményen ! sok sikert !
#10
Írta 2009. július 17. - 00:19
hajrá
#11
Írta 2009. július 11. - 21:08
Franci én szurkolok neked !!(...)
köszi : )
Ez az elsö etap nagyon necces, annak ellenére hogy alig van szint benne.
189km, de elötte fel kell menni Irott-köre ,és az is idö meg táv, szoval lesz az egészböl 200km.
Ha majd nem kell 4 napi ellátmányt cipelni,akkor remélem jobban összejön majd.
Elözö nap este 10-re értem a szállásra,akkor enni már nem tudtam,szoval ilyen hátráltato tényezöket ki kell még zárni,és sztem meg lehet csinálni.
Az utolso zempléni szakaszt sztem nem lehet a tervezett egy nap alatt megcsinálni,de igy is ki jön majd 8 napbol.
#12
Írta 2009. július 11. - 21:00
Azt azért vedd figyelembe egy több napos túra tervezésénél hogy amikor közbe jöhet valami ott közbe is jön. Ezért valamennyi biztonsági tartalékott mindig kell hagyni.
Hajrá ne add fel én szeretem az elvetemült bolondokat!!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#13
Írta 2009. július 11. - 10:33
Csütörtökön a leutazás még szárazra sikerült: Pvvár -> Érd(33km aszfalt) majd A4-es 56-os kijárattol->Velem településig.(89 km aszfalt)
Pénteken fel Irott-köre(10km, 530m szint),és onnan inditottam ujra a mérést.
83-km nél leszakadt az ég. Rózsáskerti erdészházig (Gérce település) jutottam. (84-es uti keresztezödés)
Onnan még 69-kmet tekertem Bándig,ahol volt szállásom.
Másnap akartam onnan hazatekerni aszfalton,de reggel 8-kor elkezdett esni az esö,és 14 C-ra hült le a levegö.Esett egészen estig, megállás nélkül nagy intenzitással.14 orakor elindultam a szakado esö ellenére.Zircig jutottam ahol szarrá fagytam(szilvásvárad effektus) , és telefonos segitséget kértem....
A köpönyeg.hu-t ezennel töröltem a könyvjelzöim közül.Szerdán délután még azt igérték hogy pénteken nyugat Mo-n 21C lesz,és 2mm csapadék....
Akár csak Szilvásváradnál,oda is 2mm-et irtak,és mind a két esetben 8C kal hidegebb volt,és a csapadékbol 10x- 15x annyi esett....
De már tudom hogy 6-7 kilos málhával nekivágni 200km-es terepnek nem a legjobb ötlet.Amikor eláztam 83-kmnél 15 ora volt, tehát maradt volna 6 orám sötétedésig letekerni a maradék 105km-et,ugy hogy még enni kellett volna,szoval elöbb kell indulni,és kevesebb cuccal.
Nem adom fel : )
Folyt köv.
#14
Írta 2009. július 07. - 14:05
Látom, csak belevágtok a feladatba.(...)
Még csak egyes számban,még egyedül vagyok egyenlöre : )
Ha vki Peströl jönne: Velem településen már foglaltam szállást, és 2800HUF/éj.
Sümegen már kinéztem a pizzériát is,kicsit távolabb mint féltávnál van,ott kaja,majd irány tovább Keszthelyre.
#15
Írta 2009. július 07. - 14:03
Egyébként hányan indultok?
#16
Írta 2009. július 07. - 13:46
Természetesen nem 100%-ig az elérhetö GPS track szerint,mert néhány helyen akad kerékpárral járhatatlan ösvény,mig 10 méterrel távolabb van tekerhetö dozerut.Több boly esetén mindegyikben 1 GPS-es irányito bringás.
Az irány az Irott-kö - Holloháza lenne.
Lenne egy fö segitö aki végig velünk tartana,és követne egész héten autoval, és aki kiszállna vagy szerelni valoja akadna azt elvinné az aznapi végállomásra.További könnyités lehet hogy féluton egyik faluban megállni rendes ebédet enni,majd folytatni az etap telljesitését.Nem a verseny, hanem a tulélés lenne a cél : )
Esetleg az utolso napot a nagy szint miatt megfelezni ,de akkor is beleférne 5 munkanapba a menet.
Itiner:
Tesztelés képpen 9.én megteszem az 1.es etapot: Irott-kõ - Keszthely.
Majd 10.én a 2.es etapot: Keszthely-Zirc aztán irány aszfalton Herend: Gázló TT
Aztán vagy feljövök vkivel Pestig,vagy másnap Zircrõl tovább Dorogra a 3. napi etap szerint.
Akinek van kedve utközben csatlakozni,esetleg jönne az még jelezheti.
Egy busz indul Érdrõl holnap(2009.07.08.-án 16 órakor, utiköltség 3500HUF), és Hegyeshalom után a 2. kijáronál (Ausztria: A4-es autopálya 56-os lejáronál) kitesz,onnan még 80 km Velem település , ottalvás,majd reggel indulás.
Utközben is hivhat aki csatlakozna,és a nyomvonal mentén lakik:
Tel.: 06_20_491_95_62