Jelentkezz be Regisztrálj

Sebességmérõk
#1661
Írta 2007. november 21. - 22:07

http://www.sigmaspor...?punkt=zubehoer
A 2. dokkoló + mágnes nevetségesen olcsó. A Cateye 2. egység az csillagászati!
:scared:
#1662
Írta 2007. november 21. - 15:42

Már csak a kormányszáras felszerelés maradt a kérdés. Mivel a bicajom nem itt van, meg sem tudom mérni csak a hétvégén.
#1663
Írta 2007. november 21. - 15:26

A Sigma web oldalán egy felszerelési demót megnéztem. A film végén van egy figyelmeztetés a felszerelésre. Miszerint ha túl távol tesszük a kormányszártól, azaz középtõl a kezek is bezavarhatnak. Namost én sokszor úgy tekerek, hogy a két kezem a szár közeli helyen van. Igaz az óra a száron lenne, de a túl közeli kezek nem zavarnak be a jeladásba? Maradjak a vezetékesnél?
Az a kéz ikon azért van ott hogy jelezze hogy a helyes a felszerelés és hogy a helytelen:DDD Amúgy szerintem kicsit sokat rágod magad ezen. Nekem egy polar cs200cad van jelenleg, aminek szintén mindene vezeték nélküli (sebesség szenzor, pedál fordulat mérõ). Amit a Sigma végén láttál szerelési útmutató arra vonatkozott, hogy ha a kerék bal oldalára rakod a sebesség szenzort és a mágnest, akkor ne tedd az órát a kormány jobb oldalára, mert nem fogja venni a jelet (gyanítom ez minden wireless terméknél így van). Ha ráteszed a stucnira (ergó középre), akkor elvileg bármelyik oldalra szerelheted a jeladót. Legalábbis a polarnál így van:)
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#1664
Írta 2007. november 21. - 15:15

Ne rinyálj! Vedd meg, szereld fel, használd!!!
#1665
Írta 2007. november 21. - 15:09

#1666
Írta 2007. november 21. - 14:31

#1667
Írta 2007. november 21. - 11:14

Sigma BC 1106W és a CICLOSPORT CM 4.1.
Mindkettõ esetében megfelelõ számomra a kormányszárra szerelhetõség is, valamint a két kerékméret, olcsó ár, valamint olcsó + jeladó lehetõség is.
A Sigma BC 1106W oldala:
http://www.sigmaspor...?punkt=features
az megfelelõ benyomást keltett. Viszont csalódtam egy dologban! Menet köszben az össz. táv funkció nem elérhetõ!

Megtaláltam a CICLOSPORT CM 4.1. oldalát is:
http://www.ciclospor...onid=1364183833
Itt igaz nincs demó, de talán a leírás alapján világos itt nincs ilyen korlátozás :clap:
Már csak a jeladó +1 árat kellene megtudnom. Szerintetek jó vétel lenne ez a CICLOSPORT CM 4.1?
Van ahol már 5 300 Ft-ért adják!
#1668
Írta 2007. november 21. - 10:20

A GPS tud magassagot barometeres magassagmero nelkul is (azzal valoszinuleg pontosabban).
Hasonlóra gondoltam én is. Annyira mondjuk nem lényeges, hogy mérje a magasságot, inkább a multisport része ami miatt kellene.
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#1669
Írta 2007. november 21. - 08:23

Vízálló burkolat
Az elemcsere reális, mivel vezeték nélküli és az sokkat több energiát emészt fel.
#1670
Írta 2007. november 21. - 08:12

Kb 1 éve van meg, mondhatni tökéletes számomra.
Sebesség mérés során soha nem vettem észre, hogy falsh értéket mért volna, pulzusnál elõfordult nagyon párás idõben/lehet nem nyálaztam be eléggé az érzékelõt./
Az órába két CR2032 es elem kell, /amióta megvan 2x cseréltem benne elemeket/
Esõben nemigazán tekerek, errõl csekély véleményt tudok mondani.
Egyszer estem egy hatalmasat/bele a pocsolyába/, az óra eléggé sáros/vizes lett (meg én is)
külsõleg megtisztítottam -> semmi baja nem történt.

#1671
Írta 2007. november 20. - 18:06

Remélem ezen nem gondolkodtál sokáig.Elkezdtem gondolkodni és talán rájöttem valamire: Az a lényeg, hogy egysényi idõ alatt hányszor megy el a mágnes az érzékelõ elõtt, a küllõn tehát bárhol lehet, mindig ugyanannyi impulzust ad a vevõnek percenként, bárhol is van a küllõn. A kerék kerületet szorozza az impulzusok számával, és kész a sebesség, meg a megtett út kiszámítása, illetve minden más adat. A réginél is tehettem volna bárhova, csak akkor a két küllõs rögzítés ezt nem tette lehetõvé. Szóval a bekalibrált kerék adat (méret) a mérvadó.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1672
Írta 2007. november 20. - 18:02

Sziasztok!
Egy Garmin Forerunner 305-öst (http://www.garmin.hu...dex.php?pid=504) nézegetek most kerózáshoz és futáshoz. Van valakinek ezzel tapasztalata? Valamint 1-2 tesztben azt olvasni, hogy mér emelkedést, viszont a garmin.com szerint nincs benne barométeres magasságmérõ. Szóval ezt így nemnagyon értem Tudtok valami okosat mondani?
A GPS tud magassagot barometeres magassagmero nelkul is (azzal valoszinuleg pontosabban).
#1673
Írta 2007. november 20. - 17:57

Az a lényeg, hogy egysényi idõ alatt hányszor megy el a mágnes az érzékelõ elõtt, a küllõn tehát bárhol lehet, mindig ugyanannyi impulzust ad a vevõnek percenként, bárhol is van a küllõn. A kerék kerületet szorozza az impulzusok számával, és kész a sebesség, meg a megtett út kiszámítása, illetve minden más adat.
A réginél is tehettem volna bárhova, csak akkor a két küllõs rögzítés ezt nem tette lehetõvé. Szóval a bekalibrált kerék adat (méret) a mérvadó.
Nekem most kérdéseim merültek fel a vásárlás elõtt. Letöltöttem a használati útmutatóját a CATEYE CC-RD300W-nek. Mellékelem a kiemelt rajzrészt...
....
2. ami eddig van nekem óra ott a küllõ mágnes kettõ küllõre csavarozható. Ez megadta azt, hogy a jeladót hova szereljem fel. Itt egy csak küllõre kell feltenni, így számomra nem egyértelmü hova menjen a mágnes és hova a jeladó?
.....
#1674
Írta 2007. november 20. - 16:33

Ha ez elég tapasztalatnak...
#1675
Írta 2007. november 20. - 16:07

Egy Garmin Forerunner 305-öst (http://www.garmin.hu...dex.php?pid=504) nézegetek most kerózáshoz és futáshoz. Van valakinek ezzel tapasztalata? Valamint 1-2 tesztben azt olvasni, hogy mér emelkedést, viszont a garmin.com szerint nincs benne barométeres magasságmérõ. Szóval ezt így nemnagyon értem:) Tudtok valami okosat mondani?

"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#1676
Írta 2007. november 20. - 12:19

Ez viszont jó megoldás, hogy a jeladót bandázsolós módszerrel lehet feltenni. Mivel nekem telós bicajom van a régit csak hátra tudtam feltenni. Mivel igen vastag a teló átmérõje. De így a bandázsolóval ez nem gond!
Nnna!
A mágnes most is a küllõre megy, de már - évek óta - csak egy küllõre kell fekrakni. Nem kell félni, szuperul tart, felszerelni meg egyszerû, mint az ágybaszarás!
A felszerelés: Azt írja, hogy lehetõleg az óra a jeladó felé nézzen,a legnagyobb felületével, mivel a vevõ az óra alján helyezkedik el. Szereld fel a stucnira, és a jeladót helyezd el minél közelebb az órához. Így kicsi az esélye a vételi hibának.
#1677
Írta 2007. november 20. - 12:02

A mágnes most is a küllõre megy, de már - évek óta - csak egy küllõre kell fekrakni. Nem kell félni, szuperul tart, felszerelni meg egyszerû, mint az ágybaszarás!
A felszerelés: Azt írja, hogy lehetõleg az óra a jeladó felé nézzen,a legnagyobb felületével, mivel a vevõ az óra alján helyezkedik el. Szereld fel a stucnira, és a jeladót helyezd el minél közelebb az órához. Így kicsi az esélye a vételi hibának.
#1678
Írta 2007. november 20. - 11:42

1. a leírás szerint max. 70cm hatósugara van az óra, valamint a jeladó között. Van ott egy Yes/No ábra. Azaz ha jól értem nem vízszintes kormányszárra nem szerelhetõ fel? Mivel a döntés miatt nem tudja a jeleket venni? Nekem kb. 50-60 fok között van döntve a kormányszár. Számomra azért volt szimpatikus ez a modell, mert a kormányszárra felszerelhetõnek hirdetve nem zavar egyik oldalon sem, mint a jelenlegi. Ami a kormányra balra van szerelve kicsit oldalra, mivel nem fér el a kormányszár tetejétõl ha felrakom. Szóval 70cm-en belül sem fogadja el a döntést?
2. ami eddig van nekem óra ott a küllõ mágnes kettõ küllõre csavarozható. Ez megadta azt, hogy a jeladót hova szereljem fel. Itt egy csak küllõre kell feltenni, így számomra nem egyértelmü hova menjen a mágnes és hova a jeladó?

#1679
Írta 2007. november 20. - 11:37

Én voltam az 1%!

#1680
Írta 2007. november 20. - 11:30


Háát, tán valami Astrale 7 vagy mi a búbánat. Ha nagyon kell, este megnézem.