Jelentkezz be Regisztrálj
Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek
#1341
Posted 2007. March 05. - 01:26
koszi
kep nalam se latszik.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1342
Posted 2007. March 05. - 01:04
cruxos
ez yött ma postán( a hosszabbik fényes) erre cserélem be a rövidemet
http://kep.tar.hu/yvorlpu/50439587
csak az a bay hogy ok hogy használt de van egy horpadás a közepénél(egyik kép)
remélem titánnál nem oly nagy gáz.
azért kellett cserélnem mert lefelé mindenki leelõz mivel 530mm-es a mostani titán kormány..
ez az uy fényes 600mm...bár arégi mattom yobban tetszik...
á bárcsak mindkettõt megtarthatnám.
Szerintem ez a kormány így már nem kóser! Nemtom hogy a francba foghatták be, mert azért ehhez iszonyat erõ kellhet, hogy így megnyomódjon. Idióta egy stucni lehetett. Te is befogod majd, és akkor pont a horpadás miatt már tovább horpadhat. De nem biztos. Nemtom. Esetleg crash-eltek vele? Ki tudja. Nem jó ez már így. Ha nem mutatta ezt a tranzakció elõtt a fószer, akkor szemétség.
tocsa
#1343
Posted 2007. March 05. - 00:55
Azért még készülnek Ti vázak ,itt is van egy:scared:
Csak igénytelenek! Egy-két nagy még hozza a színvonalat! Nincs innovácó pl.megint a Moratiék pár év alatt milyen megoldásokkal álltak elõ.
Az alu vázkat nem bántom sokáig volt nekem is könnyû merev és aránylag olcsó és ez egy Ti topik.
Csak nálam nem látszanak a képek?
tocsa
#1344
Posted 2007. March 05. - 00:51
A kulcs szó az acél súlya,de mára már ez sem egészen igaz! Megfelelõ csõszettbõl könnyû acél vázak készíthetõk.
Egyetértünk abban, hogy könnyû vázak is építhetõk, de nincs kulcsszó, mert az anyag összes tulajdonsága számít. És az acél tényleg a legjobb vázépítõ anyag lenne, de a korrózió az egy makacs dolog.
Amúgy tényleg kivan már az ember, hogy igazán igényes cuccot nehéz találni. Mindenhol csak nevenincs feketére eloxált ugri-bugri vackok, sehol egy igazán patinás márka.
tocsa
#1345
Posted 2007. March 05. - 00:41
#1346
Posted 2007. March 05. - 00:05
hajra
>> morati hajtokar amcsi ebayen <<
kerdes-valasz rovat lap aljan:
Q: Am I mistaken or did I not see these same cranks on ebay last week. Sold for $1300 or something>
A:
They were a different pair as stated in the auction. I have a few pairs.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1347
Posted 2007. March 04. - 00:50
Ja, a vázat kihagytam. Mondjuk az acél sem piskóta, már lassan az is kuriózummá válik (mármint a rendes vas). Emléxem egy interjúra Yasec-kal, azt találta mondani, hogy mérnöki szempontból a legalkalmasabb anyag vázépítésre az acél. Erre alugépek is születnek a keze alatt.
A titán viszont kikopott. Ha végignézel régi katalógusokat (mondjuk ITT), akkor sokkal több gyártónak volt váza vagy valami alkatrésze. Mára maradt a fekete anodizált alu és a tucatgépek.
A kulcs szó az acél súlya,de mára már ez sem egészen igaz! Megfelelõ csõszettbõl könnyû acél vázak készíthetõk.Ezek a szettek viszon már drágák, nehezen beszerezhetõk.Úgy tom hogy Y-nak is ez a problémája.Azért még készülnek Ti vázak ,itt is van egy:scared:
Csak igénytelenek! Egy-két nagy még hozza a színvonalat! Nincs innovácó pl.megint a Moratiék pár év alatt milyen megoldásokkal álltak elõ.
Az alu vázkat nem bántom sokáig volt nekem is könnyû merev és aránylag olcsó és ez egy Ti topik.
#1348
Posted 2007. March 03. - 23:59
A titán viszont kikopott. Ha végignézel régi katalógusokat (mondjuk ITT), akkor sokkal több gyártónak volt váza vagy valami alkatrésze. Mára maradt a fekete anodizált alu és a tucatgépek.
#1349
Posted 2007. March 03. - 23:49
Nekem is a nyeregcsõ volt az álmom.
Amit még elfogadnék, az egy titánpálcás nyereg, egy stucni és egy kormány.
Szerintem leginkább itt élvezheti az ember az elõnyeit a titánnak (+ csavarok, ha már ott tart a tuning).
Azon túl, hogy különleges-ritka-drága, szerintem pölö hajtómûben nemsok értelme van, nem?
Ezzel teljesen eggyet értek hajtómû nem de a többi Ti alkatrésznek nincs alternativája természetesen ha a megfelelõ pénzmag megvan rá.
#1350
Posted 2007. March 03. - 23:40
#1351
Posted 2007. March 03. - 23:39
És ha már lesz nyeregcsöved is akkor már kell:stucni,k.szarv,hajtómû,pedál,....és a végén egy váááz !!
Nekem is a nyeregcsõ volt az álmom.
Amit még elfogadnék, az egy titánpálcás nyereg, egy stucni és egy kormány.
Szerintem leginkább itt élvezheti az ember az elõnyeit a titánnak (+ csavarok, ha már ott tart a tuning).
Azon túl, hogy különleges-ritka-drága, szerintem pölö hajtómûben nemsok értelme van, nem?
#1352
Posted 2007. March 03. - 23:10
Milyen gyártmány az 530mm-es?
Ránézésre Bontrager Titec. Már régóta keresek! Ha eladó lesz, akkor engem érdekel!
És ha már lesz nyeregcsöved is akkor már kell:stucni,k.szarv,hajtómû,pedál,....és a végén egy váááz !!
Meg csavarok, ilyesmi. Mondjuk a hajtómû az elég húzós. Meg persze a csavarok is.
tocsa
#1353
Posted 2007. March 03. - 11:20
#1354
Posted 2007. March 03. - 08:18
#1355
Posted 2007. March 03. - 02:08
mivel kiba sokat veszit a tartasabol
fenyesseg polir papirral eltuntetheto
fel kell csiszolni a feluletet kicsit
kb 5-6 eve zuzok roox kormanyt gyari muanyag kozpontositoval gond nelkul
/nem amiatt akart elutni az auto/
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1356
Posted 2007. March 02. - 23:59
#1357
Posted 2007. March 02. - 23:38
az enyémen Gyári Gumi van! nem mûanyag...
szerintem yobb a gumi...
vagy max tök mind1.
.
A gyártók is van aki alut van aki gyári "gumit" használ pl. Moots alu
Milyen gyártmány az 530mm-es?
És ha már lesz nyeregcsöved is akkor már kell:stucni,k.szarv,hajtómû,pedál,....és a végén egy váááz !!
#1358
Posted 2007. March 02. - 23:26
De csak óvatosan!
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1359
Posted 2007. March 02. - 23:18
szerintem yobb a gumi...
vagy max tök mind1.
igen enté. persze szerintem is ez a magyarázat msá nbem lehet.
...hát ezzel a fénye sszínnel meg kell barátkoznom valahogy...
ti nem akartok cserélni valami mattra?? )
márcsak egy 27,2 es nyeregcsõ az álmom és onnnatól nem kell több titán bringára.