Jelentkezz be Regisztrálj
Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek
#1321
Posted 2007. March 14. - 00:01
2007 Team Ti : és a 2001 Team Ti:
#1322
Posted 2007. March 12. - 23:55
#1323
Posted 2007. March 11. - 18:56
#1324
Posted 2007. March 10. - 23:13
Tudtátok, hogy titánt magyar nyersanyagból vontak ki elõször? (Szarvaskõnél, a Bükkben 10% fölötti titántartalmú kõzetek is vannak, ami földi ritkaság).
Titán-dioxidra (rutil TiO2) és (ilmenit Fe TiO3)-re gondoltál, valóban többhelyen is megtalálhatóak M.o.-on :Szarvaskõ,Perkupa,Felsõcsatár,Cák,Nagyrõce De hogy bányászat van-e azt nem tudom.
#1325
Posted 2007. March 10. - 19:25
www.ftwbikes.comHali! Titán csavarkészletet hol lehet kapni?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1326
Posted 2007. March 10. - 19:13
#1327
Posted 2007. March 10. - 18:52
#1328
Posted 2007. March 06. - 22:14
Eredeti szerzõ enté
"Fõleg azért mert amikor a De Kerft ilyen formájú alkatrészeket gyártott, a Morati bringák még csak gondolatban léteztek..."
Itt érzem az ellentmondást hiszen sok évtizednyi tapasztalattal és rutinnal gyártanak Ti bringákat /pl.Moots,Litespeed,Merlin, Dekerf ,stb/ és akkor jön egy cég múlt nélkül és olyan megoldásokat hoz rövid idõ alatt melyeket a "régi nagyok" is irigykedve néznek. Tisztelem a tradiciókat de szerintem mindig a produktum a légyeg.
Dekerf-el kapcsolatban én a festést kifogásoltam a monstay-nél a megoldás nekem is tetszik ,a Ti legyen titán "szinû"!
tocsa:A Morati M-bár világos rezgés csillapítás. De az hogy egy titán kormány" merev "legyen ,az anyag tulajdonságait ölik meg!
Igazad van koppintás vádját visszavonom felületesen néztem a hasonlóságokat.
#1329
Posted 2007. March 06. - 19:49
#1330
Posted 2007. March 06. - 19:34
Fõleg azért mert amikor a De Kerft ilyen formájú alkatrészeket gyártott, a Morati bringák még csak gondolatban léteztek...
Érdekes infók mindenkitõl! Utána olvastam a Dekerf-nek. Nem rossz!
Itt a blog oldaluk, ahol ott a bejelentés is: http://dekerfcyclesuk.blogspot.com/
Kiderült számomra, hogy a csatlakozás, amit nézegettem a monstay-nél nem véletlenül ilyen:
"interlocking wishbone design has become a trademark of all Dekerf frames"
Aszongya a csóka:
"At this time I have no specific plans of what I will be doing next, and am excited about what opportunities may present themselves."
- tehát nem is tudta volna, hogy mit csináljon ezután! Nem csoda, hogy mégsem zárnak be!
Moratizo:
Próbáltam úgy írni a hozzászólásomat, hogy nehogy kioktató legyen, mert semmi ilyen szándék nem volt bennem. No offense. Youre welcome. És nagyon _tisztelem_ a Moratit is, sõt, minden ilyen mûhelyt, ahol igényes munkát végeznek.
tocsa
#1331
Posted 2007. March 06. - 16:41
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1332
Posted 2007. March 06. - 13:37
#1333
Posted 2007. March 06. - 12:58
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1334
Posted 2007. March 06. - 12:48
[/URL]
A "monostay/wishbone " nem festeném le olyan mintha müa. lenne. Egyébként a megoldások megint vissza köszönnek már le sem írom melyik márkára gondoltam.
A képek Dekerf bringák részletei.
ja ezek tüntek el fent
Hi!
Az elsõ képre ImageNotExist matrica jön be. A többirõl: bár lehet, hogy nagyon távolról nézve hasonlítanak egy bizonyos gyártó (Mora Aerospace/Morati) bizonyos termékeire és motívumaira, de azért érdemes közelebbrõl megnézni õket.
Elõször nézzük mondjuk a monostay részt. A dekerf-nél a két seatstay csõ felsõ része teljesen áthatol a monostay darabból leágazó két csõdarabkán. A két csõdarabka ebbõl kifolyólag nagyobb átmérõjû kell legyen, mint a seatstay csövek. Az áthatolási metszés/hatásvonalakon van a heggesztés (alul, felül). A Moratinál ezzel szemben a seatstay a monostay darabka mellé csatlakozik, oldal irányba ehhez van forrasztva a különbözõ HC variánsoknál. Elsõ pillantásra talán hasonlatos, de tökre nem ugyanaz. Bár tényleg hasonló a végeredmény, de szerintem nem koppintás.
A kormány. Ez is csak messzirõl hasonlít a Morati M-bar-ra. Bár mindkettõ kormány+stem kombó, de a hosonlóság itt véget is ért nagyjából. A legfontosabb különbség, hogy itt a kormány egyben van, nem bomlik két külön félrészre. Bár sosem használtam (sõt élõben sem láttam) Morati M-bar-t, de a két kormányfél belsõ részén lévõ gumiharang arra enged következtetni, hogy az a konstrukció kifejezetten rugalmas, minden bizonnyal a bukkanók csillapítására alkották ezt a megoldást. Ezzel szemben ennél a kormánynál pontosan az ellenkezõjére koncentráltak: hogy minél merevebb legyen. Az, hogy a szimpla nagyátmérõjû stem csõ helyett három kisebb átmérõjût használnak háromszög alakban (szerintem a középsõ darabka ha oldalról néznénk, akkor eltér szintben) kifejezetten merevvé teheti ezt a megoldást.
tocsa
#1335
Posted 2007. March 05. - 20:34
#1336
Posted 2007. March 05. - 19:50
#1337
Posted 2007. March 05. - 16:18
#1338
Posted 2007. March 05. - 13:12
messzirõl aluminiumnak néz ki az AX lightness nyeregcsõ, de aközeli képen látszik hogy carbon.
vag yaz egy másik nyeregcsõ??
ha ugyanaz akkor gyönyörû.
#1339
Posted 2007. March 05. - 13:02
http://www.ifrider.c...ster/00779f.jpg
Ez meg az egész bringa:
http://weightweenies...p=267616#267616
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1340
Posted 2007. March 05. - 07:14
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]