Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
1747 hozzászólás a témában

#901
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.674 hozzászólás
Moratizo !
A Corratec váz a láncvillán, a papucs elött repedt el, xc bringázás hatására. 1 év után. Semmi ugrálás vagy hasonló gyilkolászás. A 65kg-os versenyzõi súlyt sem érzem túlterhelésnek. Azóta érdeklõdtem, több Corratec váz tört el a csapat alatt is.
Ez van.
Marci

#902
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
http://www.bikeradar...ster-team-15209


#903
Moratizo

Moratizo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 516 hozzászólás
Szerintem mindenképpen érdemes, az a kérdés hol tudod megjavíttatni. A gyári javítás lenne a legjobb. Egy hasonlóról tudok, Morati váltópapucs tört le. Azt a gyár garanciába javította, tökéletes lett. Én a gyári javításban teljesen megbíznék. Kérdés fel tudod-e venni a kapcsolatot a gyárral és hajlandóak-e foglalkozni vele. Tudom ez a verzió sokba kerülhet ,de mégis csak egy titán váz. A másik megoldás megpróbálhatod valakivel itthon meghegesztetni.
Ez azért rizikósabb de lehet, hogy beválik. Régebben Máriusznál láttam javításra váró Ti vázakat. Azt még elmondanád hogyan, milyen behatásra tört el?
" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius

#904
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.674 hozzászólás
Szerintetek érdemes meghegesztetni 1 papucsnál törött Corratec titán vázat ?
Úgy értem, azzal utána merhet az ember ugyanúgy menni, mint elötte ?
Pedig elvileg ez nem is nevenincs kínai titán váz.
Esetleg ismer valaki olyan embert, aki tud titánt javítani ?
Köszi !
Marci

#905
ggx

ggx

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.613 hozzászólás

Milyen szintre jutott? A repülõgépipar nem ötvöz titánt, az a fémipar feladata. A minõségi elvárásokat és az odafigyelést nem nevezném technológiának.


ahhoz, hogy teljesítsd a minõségi elvárásokat, ahhoz kell a technológia

#906
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Milyen szintre jutott? A repülõgépipar nem ötvöz titánt, az a fémipar feladata. A minõségi elvárásokat és az odafigyelést nem nevezném technológiának.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#907
Moratizo

Moratizo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 516 hozzászólás

Ezek szerint a NASA ûrsikló kerekein "Bicycle Technology" gumiabroncsok vannak?
Mert ugye a gumiabroncsokat a kerékpárokhoz fejlesztették és gyártották ipari méretekben...


Ha a kerékpáripar olyan szintre jutott volna gumiabroncs fejlesztés terén, mint a rep.gépipar a Ti teknolodzsival akkor rá lehetne írni ,hogy "Bicycle Technology"
" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius

#908
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.271 hozzászólás
a 2005-ös kula supreme szkandium vázon is van vmi aeorospace tech duma szal annyira nem kell komolyan venni :)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#909
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.107 hozzászólás
:D repülögépek gumiaroncsait azért "kicsit" komolyabban ellenörzik le.
mikor volt a concorde balhé, akkor meg pláne.

#910
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Ezek szerint a NASA ûrsikló kerekein "Bicycle Technology" gumiabroncsok vannak?
Mert ugye a gumiabroncsokat a kerékpárokhoz fejlesztették és gyártották ipari méretekben...

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#911
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.107 hozzászólás
így van moratizo jól mondja. a repülögép teknikában, ûrteknikában kezdték el alkalmazni ipari méretben a titánt. nyilván innen az elnevezés.

#912
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Annak ellenére, hogy a vázamon rajta van az "Aerospace Design" felirat nem hiszem, hogy bármi köze is lenne a repülõgépiparhoz, leszámítva az üzem tulajdonosát. Ha az Ilmor gyártotta volna akkor "Formula One Design" lenne a matricán.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#913
Moratizo

Moratizo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 516 hozzászólás
Idézet a Sibex oldaláról:

"SIBEX has contracted with a Russian company, THE leader in development and introduction of high-efficiency aerospace technologies. The company employs special technologies for manufacturing cylindrical, oval, and tapered tubes with special butts for welding"

Ti-ról ezek a repülõgépgyártók tudják a legtöbbet és a kerékpáripar is, igyekszik ezeket a technológiákat megszerezni, csupán errõl van szó.

Visszatérve, mindent meglehet csinálni kisipari módszerekkel(techológiával) csak az a kérdés mi lesz a végeredmény és megéri-e?
" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius

#914
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.721 hozzászólás
Off: Nekem a kedvencem az "aerospace grade aluminium" ami nyilván azt jelenti h kb. ilyenbõl csinálták 1976ban a 747esek testét. Király, de hogy ettõl miért kéne elájulni...

#915
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
szoval volt egy csoka aki itt ott bele volt meg folyva dolgokba
majd csinalt bringa vazat
ezert ez lett az aeroszpesz teknolodzsi
mert o aroszpesz macher.

elmondom mi a helyzet
van egy anyag
nevezzuk titannak
van egy modszer amivel lehet hegeszteni
ennyi
innentol mar csak egy csoka kell aki eleinte feles nelkul majd kesob mar
csak egy /kesobb tobb/ feles utan tudja faszan huzni az ivet.
mindezen melo olyan szinten vegezheto ellenorizheto amilyen szinten az ember akarja/vallalja.
es attol fugg mennyire misztikus vagy nem a dolog, hogy van-e minden sarkon olyan kutyu amivel megcsinalhato a muvelet.

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#916
Moratizo

Moratizo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 516 hozzászólás

nos igen
mast nem jelenthet
egy nagyon jol hangzo marketing duma szerintem


Például anno a Morati tulajdonosa aki alkalmazta is ezt a "teknolodzsi"-t,nemcsak
ráírta a vázra.

http://www51.honeywell.com/aero/
" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius

#917
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
nos igen
mast nem jelenthet
egy nagyon jol hangzo marketing duma szerintem

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#918
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

mi az a aeroszpesz teknolodzsi?

Aki csúnyán hegeszt, repül. ;)

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#919
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
mi az a aeroszpesz teknolodzsi?

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#920
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.107 hozzászólás
egyik tanárunk mondta h pár éve terveztek egy tartályt, és belülröl egy titán köpenyt kellett behegeszteni. a technologia miatt nem volt jó más anyag.

megrendelték németböl a titánlemezeket. aztán itt valahol sajóvámoson vagy vmi ilyesmit mondott foglalkozik egy cég titánnal. ök szépen meghegesztették és jó lett. tehát ha isogulaleb megszerzi a megfelelö csöveket akkor sztem nincs akadálya megcsinálni a vázat. csak nyilván nem lesz olcsó.