Jelentkezz be Regisztrálj

Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek
#761
Posted 2008. November 11. - 20:42

...jahogy ezt te is leirtad...a masodikat passzolom:)
Kozben en is okos lettem, 5os imbuszt tippelek a gyorszar mellett:krol:
#762
Posted 2008. November 11. - 20:34

hogyan szerelhetõ az elsõ villa és a kcs?
Közben nézegettem picit. Jól látom, hogy a villanyakcsõ egy külön db, amire rászorít alul is és felül is 1-1 bilincs?
És mi a megoldás itt?
http://www.cyclingne...Sheep_36er_fork
Alul a kerékagynál bontható a cucc?
#763
Posted 2008. November 11. - 10:06

#764
Posted 2008. November 11. - 00:17

Ez meg egy ötletes láncfeszesség állítás:
http://www.cyclingne...k_Sheep_29er_CS
#765
Posted 2008. November 10. - 23:29

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#766
Posted 2008. October 31. - 23:08

Pár évvel ezelõtt az egyik bikemagban már volt róla kép.
#767
Posted 2008. October 31. - 22:00

ez itt egy arany váz: http://kepfeltolto.hu/i/?274563&t=img
Hú! Ezt hol találtad? Esetleg van több kép is ?
#768
Posted 2008. October 31. - 21:51

Jó néhány cég van amelyik festi a vázakat, de általában polírozzák, homokfújják, vagy savazzák.a titán bringákat nem szokták színezni?
Nitridálni is lehet a szivárvány bármely színére, ez itt egy arany váz: http://kepfeltolto.hu/i/?274563&t=img
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#769
Posted 2008. October 31. - 19:51

#770
Posted 2008. October 28. - 23:21

ugy kell elkepzelni mint egy acelcso, ami nem rozsdasodik, es konnyebb mint az alu.
értem... köszi a válaszokat... ez az acélcsöves hasonlat adott egy átfogó képet a titán anyagról:D
még egyszer kössz a válaszokat! most már okosabb vagyok!
#771
Posted 2008. October 28. - 03:03

Nem könnyebbek mint egy jó alu váz, sokszorosan drágábbak, tényleg elég rugalmasak és ezáltal kényelmesek. Nyeregcsõnek, kormánynak is kiválló anyag !! Rozsdás nem lesz soha, így festeni nem kell.
Hatalmas cool-factora van - aki meglátja, hogy titán, mindjárt megnézi még egyszer, mert hát ritka, mint 1 Ferrari és általában kérdezgetnek is róla.
De én nem érzem kényelmetlennek a Pyxis alu vázam sem. Pedig 5 évig ültem titánon. Viszont többet nem adnék rá pénzt. De ez csak az én véleményem, lebeszélni nem akarok senkit.
#772
Posted 2008. October 28. - 00:42


csak korulmenyes a megmunkalasa, es [kib*szottul] draga. festeni nem nagyon szoktak, de elofordul.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#773
Posted 2008. October 27. - 23:40

#774
Posted 2008. October 27. - 22:57

Egyébként az egyik legjobb állítási lehetõség volna.
#775
Posted 2008. October 27. - 22:57

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#776
Posted 2008. October 27. - 22:51

#777
Posted 2008. October 27. - 22:46

Tessék egy Moots Singlespeed (ma Moots-ok tetszenek)

http://global.ebay.c...Id=170274049536
#778
Posted 2008. October 27. - 22:25

Megint ráérek:
http://www.planet-x-...ttprototype.jpg
http://picasaweb.goo...273547163181330
http://picasaweb.goo...541224041052818
http://picasaweb.goo...537620563491458
Utolsó elõtti elég szép.

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#779
Posted 2008. October 27. - 22:07

#780
Posted 2008. October 27. - 20:06


http://www.pinkbike.com/photo/2622052/
Õ lehet nem az, de
http://www.pinkbike.com/photo/2616205/
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960