Jelentkezz be Regisztrálj
Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek
#741
Posted 2008. November 17. - 16:21
csak jol fel van fenyesitve a bor
97 mar nem korhu
jah regi hs
csak nem a sarga verzio
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#742
Posted 2008. November 17. - 16:11
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#743
Posted 2008. November 17. - 12:22
#744
Posted 2008. November 17. - 11:51
az egy flite alpes, és igencsak korhûa karbon flite nem vmi korhu
transalp néven azt hiszem '92 óta gyártják.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#745
Posted 2008. November 17. - 11:41
A villa viszont nagyon gány
#746
Posted 2008. November 17. - 11:36
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#747
Posted 2008. November 17. - 11:00
nekem is úgy rémlik, hogy volt akkor carbon flite
még az tûnt fel, hogy elég mokány áttétel figyel rajta, nem valami TransAlp specifikus bringa. A Merlineknél talán csak a Moots szebb!
#748
Posted 2008. November 17. - 10:20
#749
Posted 2008. November 17. - 07:46
masodiknal pedig az elso merevites az.
a karbon flite nem vmi korhu
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#750
Posted 2008. November 16. - 00:12
#751
Posted 2008. November 15. - 23:43
#752
Posted 2008. November 15. - 23:40
Vihetik érte az itthon lévõ összes kerékpárt.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#753
Posted 2008. November 15. - 21:42
#754
Posted 2008. November 12. - 13:35
#755
Posted 2008. November 12. - 09:59
Én szégyenlem de õszintén megmondom: Én nem értem, miért van az a 2 elõrehajló rúd a villa elõtt.
Valaki 2 mondatban segítene ?
Köszi !
állítólag merevebb fékezéskor. amúgy ez az elsõ truss fork aminek látom az értelmét: a kerékméret miatt óriási a villa utánfutása, egy hagyományos nem bírná.
#756
Posted 2008. November 12. - 01:34
Valaki 2 mondatban segítene ?
Köszi !
#757
Posted 2008. November 11. - 20:42
...jahogy ezt te is leirtad...a masodikat passzolom:)
Kozben en is okos lettem, 5os imbuszt tippelek a gyorszar mellett:krol:
#758
Posted 2008. November 11. - 20:34
hogyan szerelhetõ az elsõ villa és a kcs?
Közben nézegettem picit. Jól látom, hogy a villanyakcsõ egy külön db, amire rászorít alul is és felül is 1-1 bilincs?
És mi a megoldás itt?
http://www.cyclingne...Sheep_36er_fork
Alul a kerékagynál bontható a cucc?
#759
Posted 2008. November 11. - 10:06
#760
Posted 2008. November 11. - 00:17
Ez meg egy ötletes láncfeszesség állítás:
http://www.cyclingne...k_Sheep_29er_CS