Jelentkezz be Regisztrálj

Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek
#741
Posted 2008. November 18. - 12:18

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#742
Posted 2008. November 17. - 17:52

#743
Posted 2008. November 17. - 16:21

csak jol fel van fenyesitve a bor
97 mar nem korhu
jah regi hs
csak nem a sarga verzio
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#744
Posted 2008. November 17. - 16:11


'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#745
Posted 2008. November 17. - 12:22

#746
Posted 2008. November 17. - 11:51

az egy flite alpes, és igencsak korhûa karbon flite nem vmi korhu

transalp néven azt hiszem '92 óta gyártják.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#747
Posted 2008. November 17. - 11:41

A villa viszont nagyon gány

#748
Posted 2008. November 17. - 11:36

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#749
Posted 2008. November 17. - 11:00

nekem is úgy rémlik, hogy volt akkor carbon flite
még az tûnt fel, hogy elég mokány áttétel figyel rajta, nem valami TransAlp specifikus bringa. A Merlineknél talán csak a Moots szebb!
#750
Posted 2008. November 17. - 10:20

#751
Posted 2008. November 17. - 07:46

masodiknal pedig az elso merevites az.
a karbon flite nem vmi korhu
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#752
Posted 2008. November 16. - 00:12

#753
Posted 2008. November 15. - 23:43

#754
Posted 2008. November 15. - 23:40

Vihetik érte az itthon lévõ összes kerékpárt.

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#755
Posted 2008. November 15. - 21:42

#756
Posted 2008. November 12. - 13:35

#757
Posted 2008. November 12. - 09:59

Én szégyenlem de õszintén megmondom: Én nem értem, miért van az a 2 elõrehajló rúd a villa elõtt.
Valaki 2 mondatban segítene ?
Köszi !
állítólag merevebb fékezéskor. amúgy ez az elsõ truss fork aminek látom az értelmét: a kerékméret miatt óriási a villa utánfutása, egy hagyományos nem bírná.
#758
Posted 2008. November 12. - 01:34

Valaki 2 mondatban segítene ?
Köszi !
#759
Posted 2008. November 11. - 20:42

...jahogy ezt te is leirtad...a masodikat passzolom:)
Kozben en is okos lettem, 5os imbuszt tippelek a gyorszar mellett:krol:
#760
Posted 2008. November 11. - 20:34

hogyan szerelhetõ az elsõ villa és a kcs?
Közben nézegettem picit. Jól látom, hogy a villanyakcsõ egy külön db, amire rászorít alul is és felül is 1-1 bilincs?
És mi a megoldás itt?
http://www.cyclingne...Sheep_36er_fork
Alul a kerékagynál bontható a cucc?