Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek
Started by
gyigyu
, 2002. July 08. 22:10
#401
Posted 2009. October 13. - 20:02
Belemegy abba egy 80-as villa, vagy ez még nagyon merevvilla geometria?
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#402
Posted 2009. October 13. - 16:36
690euro komplett? Csak en gondolom ugy hogy annyiert lazan megeri?
én is néztem egy nagyot az áron, nagyon olcsónak tûnik
#403
Posted 2009. October 13. - 16:33
690euro komplett? Csak en gondolom ugy hogy annyiert lazan megeri?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#404
Posted 2009. October 13. - 16:07
#405
Posted 2009. October 13. - 12:09
Ha csinálsz egyet akkor Máriusz felhegeszti neked.Ha lenne tárcsafék felfogatási lehetõség elgondolkodnék rajta:
http://nyx.at/bikebo...dt-swiss-91-kg-
Gipiemme/Iscaselle/Serfas Pluma, nekem van egy.Valaki tudja ki gyártotta ezt a nyerget (állítólag olasz 90' évek)?
http://www.bikepro.c...iscaselle.shtml
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#406
Posted 2009. October 13. - 11:03
Ha lenne tárcsafék felfogatási lehetõség elgondolkodnék rajta:
http://nyx.at/bikebo...dt-swiss-91-kg-
http://nyx.at/bikebo...dt-swiss-91-kg-
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#407
Posted 2009. October 12. - 21:44
" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius
#408
Posted 2009. September 15. - 08:58
Lõrincz Olin keresztül jött a nyeregcsõ. Én ennyit tudok a cégrõl.
A többi terméküket nem ismerem, így nem nyilatkoznék.
Mindenesetre a fenti példa miatt nem minõsíteném le a céget, ezt korábban is írtam.
Ez nem egy presztízsmárka, megvannak a maga hátrányai, viszont elérhetõbb a titán nyújtotta komfort (nekem ezért kellett) és elegancia.
A weben láttam már Sibex törött merevvillát, kissé alultervezettnek kiáltották ki.
Itt van néhány vélemény: http://forums.mtbr.c...d.php?p=2054628
A többi terméküket nem ismerem, így nem nyilatkoznék.
Mindenesetre a fenti példa miatt nem minõsíteném le a céget, ezt korábban is írtam.
Ez nem egy presztízsmárka, megvannak a maga hátrányai, viszont elérhetõbb a titán nyújtotta komfort (nekem ezért kellett) és elegancia.
A weben láttam már Sibex törött merevvillát, kissé alultervezettnek kiáltották ki.
Itt van néhány vélemény: http://forums.mtbr.c...d.php?p=2054628
#409
Posted 2009. September 14. - 20:12
XACD: http://www.xacd.com....?rootcl=1&cls=4
vagy
Spicer: http://www.sibexspor.../seat_posts.htm
mindegy is... (ekkora erõkarnál & erõhatásnál ugyanígy eltört volna egy hasonló súlyú alu csõ vagy másmilyen titán csõ is...)
és hogy rendeltél tõlük? megbízható minõségûek a cuccaik( kormány)? mennyi a postaköltség?
#410
Posted 2009. September 14. - 16:48
#411
Posted 2009. September 14. - 09:28
XACD: http://www.xacd.com....?rootcl=1&cls=4
vagy
Spicer: http://www.sibexspor.../seat_posts.htm
mindegy is... (ekkora erõkarnál & erõhatásnál ugyanígy eltört volna egy hasonló súlyú alu csõ vagy másmilyen titán csõ is...)
vagy
Spicer: http://www.sibexspor.../seat_posts.htm
mindegy is... (ekkora erõkarnál & erõhatásnál ugyanígy eltört volna egy hasonló súlyú alu csõ vagy másmilyen titán csõ is...)
#412
Posted 2009. September 14. - 07:00
#413
Posted 2009. September 14. - 00:26
#414
Posted 2009. September 14. - 00:24
Elõrebillent a nyereg az akciótól, vagy eredetileg valahova az elsõ kerék környékére mutatott az orra?
#415
Posted 2009. September 13. - 23:20
Igen ez egy 40cm-es csõ (volt), kb. 5-6cm volt a támvillák becsatlakozása alatti részben. Szerencsére így a vázat nem cseszte szét... (szarul nézett ki, amikor megláttam és felfogtam, a sírás folytogatott)
#416
Posted 2009. September 13. - 23:10
ijjj ez sz@rul nez ki
minimum insert ala volt tolva?
minimum insert ala volt tolva?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#417
Posted 2009. September 13. - 22:11
Gondoltam megosztom Veletek, mert titán...
Pénteken megadta magát a nyeregcsövem:
(A leszólásokat megelõzendõ: nem a nyeregcsõ volt a szar, én b@sztam el. Egy elég hülye forgalmi szituációban nem fértem be egy betonpalánk és a padka közé. Pedállal elkaptam a palánkot, ami visszaküldött a nyeregbe. Más baj nem lett, se bringán, se rajtam.)
Elvileg van a csõ olyan hosszú, hogy még jó lesz a fiximbe...
Pénteken megadta magát a nyeregcsövem:
(A leszólásokat megelõzendõ: nem a nyeregcsõ volt a szar, én b@sztam el. Egy elég hülye forgalmi szituációban nem fértem be egy betonpalánk és a padka közé. Pedállal elkaptam a palánkot, ami visszaküldött a nyeregbe. Más baj nem lett, se bringán, se rajtam.)
Elvileg van a csõ olyan hosszú, hogy még jó lesz a fiximbe...
#418
Posted 2009. September 06. - 23:26
hat na. ha valakinek ez az alma, es van ra penze, most miert ne. sokkal olcsobban kesobb sem fog ilyet talalni vagy igen?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#419
Posted 2009. September 06. - 20:50
" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius
#420
Posted 2009. August 21. - 21:25
" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius