Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Titán bringák, vázak, alkatrészek, egyebek
Started by
gyigyu
, 2002. July 08. 22:10
#361
Posted 2009. November 02. - 03:13
nekem a villa nem tetszik. vagy lehet csak tulsagosan hozza vagyok szokva hogy orszaguti bringaban aero karbon villakat latok.
amugy szep, ez a kedvenc DA szettem, meg mindig ilyen kerekszettet akartam
gratula a gazdajanak!
amugy szep, ez a kedvenc DA szettem, meg mindig ilyen kerekszettet akartam
gratula a gazdajanak!
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#362
Posted 2009. November 01. - 23:10
Azt a villát figyeltem én is, de annyit már nem adtam volna érte.
Tudom láttam, nem volt más esélyünk, hogy összerakjuk.
" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius
#363
Posted 2009. November 01. - 23:02
Azt a villát figyeltem én is, de annyit már nem adtam volna érte.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#364
Posted 2009. November 01. - 22:50
másrészrõl furcsállom az alacsony nyeregpozíciót és az ehhez társított hosszú stucnit....
A bringa gazdájának ez a beállítás volt a megfelelõ, még nem sokat ment vele lehet hogy ez még változni fog. Szerintem a 110mm stucni nem olyan hosszú (lehet hogy 120mm lesz benne:chin:)
Szép bringa! A villa és a fejcsõ is 1 colos?
Igen. Nem volt egyszerû beszerezni, eredetileg Kocmo villával akartuk összerakni mert nekik van 1 colos. Sajnos a cég 4 hónap után sem tudott villát produkálni. Visszakértük lóvét és beleraktuk egy eredeti Moratit.
" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius
#365
Posted 2009. November 01. - 22:19
Szép bringa! A villa és a fejcsõ is 1 colos?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#366
Posted 2009. November 01. - 21:46
Khm. Egyrészt gratulálok, fantasztikus munka, gondolom a szett választásánál is a korhûségre törekedtetek, másrészrõl furcsállom az alacsony nyeregpozíciót és az ehhez társított hosszú stucnit. Bár itt meg lehetett kötve a kezetek, hiszen kisebb vázat, vagy rövidebb stucnit szerezni egyenlõ a lehetetlennel. Gratulálok nagyon szép munka, a BOTYra tessék nevezni.
#367
Posted 2009. November 01. - 21:28
Köszi, annyit még elmondanék,hogy a felnin és a kormányon kívül minden alkatrész új a bringán.
" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius
#368
Posted 2009. November 01. - 21:15
#369
Posted 2009. November 01. - 20:52
Egy újabb Morati elkészültérõl tudok beszámolni. Elõre bocsájtom nem az én kerékpárom, de nagy szerepem van abban, hogy ezt a bringát így sikerült összerakni. Elfogult vagyok ezzel a márkával kapcsolatban és ezt mindig elmondom. Szerintem egy nagyon szép Morati sikeredett. Sok helyen nézegettük a titán országútikat (bringás fórumok, galériák). Bárhol megállná a helyét mind mûszaki tartalomban mind kinézetre is. Innen a fórumról is gratulálok a tulajdonosának és hosszú évtizedeket kívánok a nyergében.:cool2:
" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius
#370
Posted 2009. October 22. - 20:12
#371
Posted 2009. October 22. - 20:06
#372
Posted 2009. October 22. - 18:28
#373
Posted 2009. October 22. - 14:16
#374
Posted 2009. October 22. - 11:27
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#375
Posted 2009. October 21. - 20:21
Egy kis kedvcsináló,ha valaki licitálni akar.(sajnos nagy méretek) Ugyan ez a két típus van nekem is, csak a dicsérni tudom ezeket a vázakat.
http://global.ebay.c...976528538_23398
http://global.ebay.c...976528538_23398
" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius
#376
Posted 2009. October 20. - 13:19
#377
Posted 2009. October 20. - 12:46
elfogadnám ezt az ugri-bugri moratit, de azt nem értem akinek telt ilyen vázra, miért nincs pénze normális villára, nyeregcsõre, stucnira...furi
#378
Posted 2009. October 18. - 00:36
dirt 120as? azt hogy?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#379
Posted 2009. October 17. - 23:21
Fúú na ebbõl hány db készülhetett 50? .....
Úgy tudom 7 db.
" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius
#380
Posted 2009. October 17. - 22:49
Fúú na ebbõl hány db készülhetett 50? Amúgy sem szaladgál sok Morati, nemhogy még ebbõl a típusból.. õszintén szólva most látok elõször ilyet.
11:38:11 IM 2012