Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Kelly's Bakonyerdõ Maraton | Bakonybél

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
884 hozzászólás a témában

#461
freezombi

freezombi

    vendég

  • fórumtag
  • 118 hozzászólás

Tegnap bejártuk a pályát. Minden száraz, de nem porzik. Eltûntek a süppedõs, mély kavicsos részek is. A gázlók alja kijavítva, fék nélkül át lehet menni mindegyiken. Nincsenek durva vízmosások sem. Szóval minden ok. :)


ha nem esik akkor racing ralph ? vagy valami bütykösebb ?

#462
fabian cancellara

fabian cancellara

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 501 hozzászólás

Idén új pálya van.


Mind egy én bakonyba nem megyek az kimarad inkább edzek:)

#463
maralabe

maralabe

    újonc

  • fórumtag
  • 8 hozzászólás
Kelly's Bakonyerdõ Maraton versenyre rövidtávú (nõi) nevezésem kedvezményesen eladó. Érd.: 70/4519883

#464
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

SAjna csak rövitávot találatm :(

belinkelem hátha kell v kinek Bakony Maraton 2010 rövidtáv - Trackabee 2 [test]


Idén új pálya van.


A sebesség mindent megold.

 


#465
fabian cancellara

fabian cancellara

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 501 hozzászólás

Középtáv GPS tracket keresek


SAjna csak rövitávot találatm :(

belinkelem hátha kell v kinek Bakony Maraton 2010 rövidtáv - Trackabee 2 [test]

#466
andrás3

andrás3

    vendég

  • fórumtag
  • 17 hozzászólás
Sziasztok!
ffi középtávot vennék,ugraiandras@t-email.hu

#467
apapp

apapp

    vendég

  • fórumtag
  • 32 hozzászólás
Középtáv GPS tracket keresek

#468
Larry King

Larry King

    vendég

  • fórumtag
  • 48 hozzászólás
Sziasztok! Hosszútáv szintrajzzal tud valaki segíteni?

#469
norbi-a-hod

norbi-a-hod

    vendég

  • fórumtag
  • 33 hozzászólás
Ha most, az aktuális héten nem jön le "80 mm esõ", akkor biztos hogy marad az A terv,azaz gázolunk... :)

#470
Csabber

Csabber

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 254 hozzászólás
Eladó a nevezésem hosszútávra. (A bringám is eladó, Merida HFS XTR cuccokkal)

#471
KandÚr

KandÚr

    vendég

  • fórumtag
  • 161 hozzászólás
Az mikor derül ki, hogy benne marad-é a patakátkelés, vagy a "b terv" lép életbe, vmi elkerülõ útvonal(régebben olvastam arról, hogy van egy ilyen lehetõség is magas vízállás esetén)?

#472
CihaZoli

CihaZoli

    vendég

  • fórumtag
  • 108 hozzászólás
Hivatalos oldal nyomvonal rajzánál bõvebb itinert tudtok vhol? (szintrajz, itatók távolsága, stb)

#473
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Baluval voltatok? Mire felfújtam a tagot már átcsaptatok a Kõrisen.:) Esély sem volt utolérni.
Mi meg pecsételtünk tovább Bakonybél fele.


Igen. :) De még sokáig ott voltunk a Kõris túloldalán a kék aljában, mert elhagytam a marokszerszámom meg a láncolajom a hegy alján, aztán keresgéltük (de nem lett meg :( ).


A sebesség mindent megold.

 


#474
Gardner03

Gardner03

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 260 hozzászólás
Baluval voltatok? Mire felfújtam a tagot már átcsaptatok a Kõrisen.:) Esély sem volt utolérni.
Mi meg pecsételtünk tovább Bakonybél fele.

#475
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Tegnap bejártuk a pályát. Minden száraz, de nem porzik. Eltûntek a süppedõs, mély kavicsos részek is. A gázlók alja kijavítva, fék nélkül át lehet menni mindegyiken. Nincsenek durva vízmosások sem. Szóval minden ok. :)


A sebesség mindent megold.

 


#476
dani85

dani85

    újonc

  • fórumtag
  • 8 hozzászólás
Sziasztok!

Gyöngyösi indulással/betársulással (esetleg Hatvan) keresek útitársat a versenyre történõ leutazáshoz! Hosszú távon szeretnék indulni, ezért már pénteken leutaznék. Autó részemrõl megoldható, fekete aranyat részarányosan térítve/térítem betársulás esetén. Itt kereshettek!

Köszönöm
Dani

#477
Hosi

Hosi

    törzsvendég

  • jóváhagyásra váró
  • 431 hozzászólás
Köszönöm

#478
RedEagle

RedEagle

    vendég

  • fórumtag
  • 151 hozzászólás
A tavalyi elsõ ha jól rémlik 4h körül tekerte meg a kb.100km-es távot, ami 25km/h körüli átlagot jelent (tavaly kicsit nedves volt a pálya egy két helyen) Ebbõl ha jól számolok, akkor kb 2óra 10 perc alatt van 54km-nél +1 óra 45perc az 3óra 55perc vagyis 54 kilométernél ~14km/h átlagot kell hajtani, hogy még átérj. Ez persze az átlagokból történ számolgatás, a valódi adat a versenyen derül ki. Szint kb. 2000m CuhÁzás esetén
Olyan hegyre mentem, aminek nem volt teteje csak vége. Úgy hívták szél.

#479
Hosi

Hosi

    törzsvendég

  • jóváhagyásra váró
  • 431 hozzászólás
A hosszú táv szintje mennyi? Egyáltalán mennyire kell rohanni? (Azt olvastam, hogy az idõlimit az elsõ áthaladóhoz képest 1.45 54 km-nél)

#480
RedEagle

RedEagle

    vendég

  • fórumtag
  • 151 hozzászólás
Akkor egy kis beszámoló a pálya állapotáról középtávon Zörög-tetõvel.
A távot 2 hete vasárnap jártuk le tehát, akkori állapotokat tudom ecsetelni.
Szintet (mind a ketten különbözõ típusú, de barometrikus órákkal) 1675m mértünk.
Így a Cuha völgyhöz képest ~300m mentünk +ba, vagyis a táv kb 1400m szinttel párosul.

Bakonybélrõl az aszfaltoson indulunk Kõris felé majd egy hirtelen balos visszafordítóval megkezdjük a mászást dózeren, aminek jelenleg jó az állapota csak egy rövid szakaszon lehet szaftosabb esõ esetén. 600M környékén elérjük az aszfaltot innét 709-ig aszfalt.

Majd le a Kõrisrõl a kéken. A végén a sziklás rész egész tûrhetõ a tavalyihoz képest, a kövek szépen beültek. Innen irány Kisszéphalma aszfalt, földes út (ez egy rövid szakaszon széttraktorozva), murva, majd ismét aszfalt Borzavárig. Itt fel a dûlõn (most egész szépen le volt gyalulva a mezõgazdasági út, szinte autópálya minõség) Az erdõt elérve a száraz idõ ellenére egy nagy tócsa, de kerülhetõ. Majd le Porva vasútállomásig dózeren. Itt mi megmásztuk a Zörög-tetõt, aminek az eleje szintén elég rendesen szét lett traktorozva. A Varga utat elérve és innen Vinyéig már jobb állapotok uralkodtak, de a Varga út végén két helyen is fák torlaszolják el az utat.

Vinye után fel Likas-kõ. Itt van egy kicsit technikásabb mászás a kövek miatt, de nem vészes. Felérve a zöldön most egész jó volt az út, idén eddig nem gyúrták szét. Le a domboldalon. Ez érdekes volt, a kerék felniig eltûnt a falevélben így csak a megérzéseinkre hagyatkoztunk. Gondolom májusra ez változik. Dózer, majd be a pirosra (alias dühöngõ). Ez tavaly óta nem lett rosszabb, már ami a köves szakaszt illeti (itt a gyengék mindig elvéreznek, akkor is ha ez a pálya elején van), bár a vadetetõ környékén ismét traktorozás volt. A Kõris teteje ugyebár elvileg tolós (kb.30%. kövekkel, gyökerekkel)

Innét le kb 600m-ig szerpentin aszfalton, majd be a piros turista és le a Rézbükin, ami egész tûrhetõ volt, sõt az alsó harmad kifejezetten jó (nyitva volt a sorompó, így 56km/h mertem eltolni).
Kis aszfaltozás (ami kifejezetten alkalmas a frissítésre) után dózeren Witt emlékmû (tiszta idõben látszik Pannonhalma), majd királykapu hullámvasút. Innen aszfalt a piros+ jelzésig (singletrack), ahol lehet engedni, de figyelni kell (pl. traktorgumi benn a talajban, közepében lyuk)
Leérve már közel a cél.
Olyan hegyre mentem, aminek nem volt teteje csak vége. Úgy hívták szél.