Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Bike Porn - avagy kéne ez a bringa
Started by
Kisherceg
, 2009. April 23. 22:18
#4801
Posted 2010. May 17. - 16:19

2 elõnye lehet neki; ha lockolni akarod a tagot, nem kell se megállnod, se távkapcsolót feltenned, meg sárban is kevésbé lesz retkes.
#4802
Posted 2010. May 17. - 16:12

én úgy vagyok vele h a rugóstagnak lent a helye....ezért nem tetszik a Cube AMS sem...
de ez így egyben egész pofás
de ez így egyben egész pofás
#4803
Posted 2010. May 17. - 15:52

#4804
Posted 2010. May 14. - 10:50

dögös
Team Heavy Pedal - Szeged
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#4805
Posted 2010. May 14. - 00:16

#4806
Posted 2010. May 13. - 21:50

Ahogy egy jóbarátom mondta egy zakó után amiben kieesett az egyik elsõ foga: "Afftakuvva"
#4807
Posted 2010. May 13. - 20:48

#4808
Posted 2010. May 11. - 23:16

#4809
Posted 2010. May 10. - 19:00

na az milyen jol nezne ki

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4810
Posted 2010. May 10. - 18:58

#4811
Posted 2010. May 10. - 18:55

nekem csak ez az extrem nyeregvazcso-szog nem jott be sose a Stereo-nal. nincs annyi allitasi lehetoseg elore-hatra a nyeregpalcan hogy kompenzalja a hatranyulast.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4812
Posted 2010. May 10. - 18:02

eh... en meg hulyenek ereztem magam, hogy az endurora elore hatra rrot raktam

#4813
Posted 2010. May 10. - 00:52

C-26 mmm... az elso is szep, de az nem original fenyezes.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4814
Posted 2010. May 10. - 00:42

fejbelonem aki ezt muvelte szegeny LTS-sel.
elõször nem volt megnyerõ nekem sem. de valamiért megtetszett. vagy mert fáradt vagyok, vagy mert ilyen kibicsaklott ízlésem van.

hátha jóvá tehetem valahogyan



Izomtéridõninja-geológus!
#4815
Posted 2010. May 10. - 00:34

Vajh' évekkel késõbb majd lesz valaki, aki Demokat és V10-eseket öltöztet be outinak?

#4816
Posted 2010. May 10. - 00:32

fejbelonem aki ezt muvelte szegeny LTS-sel.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4817
Posted 2010. May 10. - 00:21

#4818
Posted 2010. May 09. - 23:44

#4819
Posted 2010. May 09. - 14:28

ha már a beteg színezést említed:
Klein madri gras image by MRIO on Photobucket
gyári szín, a neve madri gras
olyan, mintha egy csapat bedrogozott óvodást ráeresztettek volna.

egyébként tetszenek nagyon.
Izomtéridõninja-geológus!
#4820
Posted 2010. May 09. - 13:12

az biztos, de egy ilyen még csak álomÍgy nem lesz nyúlós a hátsófék a hosszú bowden miatt

egy ilyen nem hiszem, hogy olyan körülmények közt lenne használva, hogy zavaró legyen az a vészfék vagy egyáltalán kelljen.Azt a Bianchi-féle hátsóféket sosem fogom megérteni.
lelki megnyugvás, hogy van és legalább szép marad.
custom fixi.Egy ilyen bicikli mire való? Eléggé "célgép" külseje van.
Miért nem egyforma a két kerék? Miért csak hátul van fék, az is ilyen khm... "érdekes" formában? Ez nem pályakerékpár?
menõzésre, vitrinbe, csakúgy, megszállottaknak lélekmelengetésre.
mivel kellett egy fék neki tartaléknak választott, hogy elõre vagy hátra menjen rendes fékfelületû felni...
de, pályaváz az alapja. csak egy ideje elterjedtek a városban is a pályabringák.