
Jelentkezz be Regisztrálj

Bike Porn - avagy kéne ez a bringa
#3221
Posted 2011. May 14. - 19:36

#3222
Posted 2011. May 13. - 13:30

#3223
Posted 2011. May 12. - 07:44


#3224
Posted 2011. May 12. - 07:26

úgy látom, a nyeregcsõre van rögzítve az utánfutó, annak pedig a rúdján ül két zsák. minek túrabringa, ha ezzel is meg tudta oldani?
mert kenyelmesebb es praktikusabb?

#3225
Posted 2011. May 11. - 18:13

Nézvén a kávéscsészealátét nagyságú féktárcsákat meg a karbonnyerget, egy klasszikus AM marathon Németországban hazavágná szerintem egy az egyben, ha valaki komolyra venné vele a figurát. Ja meg nem látszik ezen a képen, de az extralite ultrahipersuperclimb papíragyai vannak a kerékbe fûzve, azok sem bírnák sokáig. Viszont nagyobb tárcsákkal, meg egy normális nyereggel és mondjuk egy Tune King/Kong kerékszettel mondjuk hízna fél kilót a gép, de úgy már szerintem bírná és még úgy is brutál súlya lenne. Egy 8és fél kilós merevfarúra is felkapja az ember a fejét, de sokaknak még az országúti bringája is nehezebb vagy hasonló súlyú.
8.6 az orszagutim... igaz abban csak a villa, a kormany meg a tamvilla karbon.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3226
Posted 2011. May 11. - 18:07

Nem akarok +1 bringát túrázni. Fõleg, hogy kényelmes az outim. >.<
#3227
Posted 2011. May 11. - 17:37

amire a pakkokat rakta, az teljesen fuggetlenitve van a hatso resztol? egy azert turabringaval jobban jart volna
úgy látom, a nyeregcsõre van rögzítve az utánfutó, annak pedig a rúdján ül két zsák. minek túrabringa, ha ezzel is meg tudta oldani?

#3228
Posted 2011. May 11. - 13:57

amire a pakkokat rakta, az teljesen fuggetlenitve van a hatso resztol? egy azert turabringaval jobban jart volna

#3229
Posted 2011. May 11. - 11:28

Csak egy rendes nyereg és gumi kell rá.Nézvén a kávéscsészealátét nagyságú féktárcsákat meg a karbonnyerget, egy klasszikus AM marathon Németországban hazavágná szerintem egy az egyben, ha valaki komolyra venné vele a figurát. Ja meg nem látszik ezen a képen, de az extralite ultrahipersuperclimb papíragyai vannak a kerékbe fûzve, azok sem bírnák sokáig. Viszont nagyobb tárcsákkal, meg egy normális nyereggel és mondjuk egy Tune King/Kong kerékszettel mondjuk hízna fél kilót a gép, de úgy már szerintem bírná és még úgy is brutál súlya lenne. Egy 8és fél kilós merevfarúra is felkapja az ember a fejét, de sokaknak még az országúti bringája is nehezebb vagy hasonló súlyú.


A sebesség mindent megold.
#3230
Posted 2011. May 11. - 11:19

My 2010 Anthem X3 continues to give me excellent service. The shots are from a tour I did last month through the Aussie bush and across farmlands, hauling an Extrawheel Voyager Solo trailer. For the five weeks that I toured, I saw and rode the roughest country I've ever encountered that I could get a bike into and the bike remained faultless. I wrote the Extrawheel trailer frame off, about two weeks into the tour and I replaced the trailer frame. I wonder if Giant ever envisaged their entry level racing Anthem, hauling 30 kilograms of cargo through the bush? ... and the bike did it effortlessly. I struggled but the bike didn't.


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#3231
Posted 2011. May 11. - 11:10


De ha van pénz lecserélni a szezon végén, miért ne?
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#3232
Posted 2011. May 11. - 09:23

Majd megint jól kinyitom a fiókot..
Élõben nem olyan vészes amúgy mint a képeken
Ezek szerint te tartod fogva túszként az aranyhalat.

#3233
Posted 2011. May 11. - 09:19

#3234
Posted 2011. May 11. - 08:07

A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#3235
Posted 2011. May 11. - 07:57

#3236
Posted 2011. May 11. - 07:23


Lerántották a leplet róla, de nem is 9kg alá faragták, hanem 8alá! 7940gramm. (illetve 9kg alatt is van

#3237
Posted 2011. May 10. - 21:06

#3238
Posted 2011. May 10. - 20:39

#3239
Posted 2011. May 10. - 20:23

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#3240
Posted 2011. May 10. - 16:33

9kg alatti Giant Anthem


Sajnos totálképet még egyenlõre nem linkeltek róla, de a lényeg így is látszik. Nagyon szép építés, szívem csücske a fekete piros kombináció.