Nektek mûködik a privát üzenet küldés?
MÚKODJ!!!!!!!!!!!!
HÁTHA MEGJAVUL A VARÁZS SZÓRA.

Nektek mûködik a privát üzenet küldés?
MÚKODJ!!!!!!!!!!!!
HÁTHA MEGJAVUL A VARÁZS SZÓRA.
You can never have "enough" bikes.
Hány darab kell ?
Nekem is van ilyen itthon vagy kettö, de nem azért, hogy lebeszéljelek, ez a legkommerszebb választás szerintem.
Ami nekem van, az is csak azért, mert "adták a hajtókarhoz" ,de megmaradt...
A piactéren árul Mazsola párat, azokban több fantáziát látok, de te tudod.
Képeket várjuk !
Csö
Hány darab kell ?http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Lehet hogy lemaradt ?
You can never have "enough" bikes.
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Lehet hogy lemaradt ?
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Lehet hogy lemaradt ?
Helló.
ASárgán az az ülés tényleg jól mutat. Nekem is van egy ilyen, Kempingrõl szedtem le. De csak a formája ilyen, állapota nem.
Már csak egy dinamó hiányzik ,meg egy nagy polírozás!
http://picasaweb.goo...135304146900226
Tegnapi beszerzés:
http://picasaweb.goo...136596968798962
A csövek közé építhetõ tank is megoldható,ami mindenképpen kell hozzá az a váz legalább a nyers forma kialakításáig.Az anyagok és technológiák amikkel dolgozom nagy forma szabadságot adnak szinte bármit ki lehet alakítani és legyártani csak a ráfordított idõ és munka miatt,mérlegelni kell hogy kinek mi az ami megéri és mennyit akar rá költeni.
Kemény hab magra dolgozott-GRP(Glass Reinforced Pastic-Üvegszál erõsítésû mûanyag)-rétegekkel megerõsített megoldásra gondolok amelynek felülete simára dolgozható és festhetõ,fényezhetõ,hosszú élettartamú.
A sárvédõ az én cruisereimen egy érzést próbálnak felidézni amit a régi Harley-Davidson és a nagy ellenfél Indian motorok sugároztak.És nem mellékesen kiválóan teljesítenek esõben is.(Másfél Anglia után probálom kerülni az esõs helyzeteket,és amúgy is a cruiser nyári napsütéses suhanásra való vagy naplementéshez.
Kértétek h írjak kicsit magamról is:
Hajóépítéssel,javítással foglalkozom.Szakmám bútorasztalos,képesített fafeldolgozó,faipari technikus.Családi vállalkozásban,a házunknál lévõ két hajóállásos mûhelyben dolgozom.(Itt).Volt egy 18 hónapos kitérõm Guernsey szigetén ahol szintén ezzel foglalkoztam csak nagyobb méretekben.(Itt).Milliárdos értékû hajók 500+ liter óránkénti fogyasztással angol nyugdíjasoknak....(Onnan jött a kék Schwinn Cruiser Alloy SS).A hajóépítésben nagyon sokféle anyaggal és technológiával kell naponta dolgoznom-ebbõl szerzett tapasztalatom és gyakorlatom teszi lehetõvé-az ilyen fajta alkatrészek elkészítését.
Szeretek kerékpározni!!! Bár ez remélem mindenkinél egyértelmû....Nem vagyok stílusfüggõ a cruiser-eimet leginkább hétvégi lazulásra,parti gurulásra és a legjobb nyári program-Balatonfüredi Borhetek-látogatására használom.Láttam a cruiser club füredi túrájának és részévé vált.
A cruiser számomra leginkább a vékony csöves acélvázas nyeregcsõ kivételével sehol sem egyenes formát jelenti mint amire a saját gépeim is épültek.(A pink eredeti schwinn vázas,a színével kapcsolatban már kaptam mindent a nyakamba amit el lehet képzelni nem nõi vázas,de egy lánynak készült csak a végén mégsem kapta meg......)Ez nem jelenti azt,hogy a modernebb vagy újabb dolgok hidegen hagynak.(És mindenkinek a saját kerékpárja a legszebb!!!).A basman azóta nagyon tetszik amióta elõször megláttam 1-2 éve a chopperdome honlapján terveim közt szerepel egy basman vázas zárt sárvédõs bringa készítése........(már csak az idõt kell rászánnom valamikor)Ami most készül az egy schwinn vázra épített woody lesz.Zárt sárvédõkkel hasonlóan mint a képeken lévõ 2 bringa van csak bézs alapszín + a második szín helyett a sárvédõk oldalán és a tank oldalán mahagoni berakásokkal.)(ilyesmi...).
Remélem ennyi egyenlõre elég lesz......
You can never have "enough" bikes.
Szereztem VISSZAPILLANTÓT (!!!) Passzol a banánüléshez, fotók késõbb ...