ott azért még nem tartok...

igen, mondjuk ha nem ragaszkodnék az elveimhez, akkor biztos többet írnék ide fel egy kis pedzés egyeztetésre. annyira szép idõ volt így november közepéig... - emiatt bûnös vagyok - nem használtam ki sajnos.
hogy jön ide az elv? - a váz amit másod kerékpárnak választottam, sajnos elég hikomat!!

viszont ragaszkodok hozzá! - ezzel szeretem meg a kerékpározást / elsõ versenyemet ezzel futottam, ahol mindjárt nyertem is /

ez egyben elég sok problémát és macerás dolgokat felvetett... egy kb. 70es évekbeli Csepelrõl van szó, akik pl. ennél a váznál 24,8mm-es nyeregcsõ átmérõt alkalmaztak - ez volt tegnapig a legnagyobb gebasz. ugyanis nemcsak manapság, de alapjáraton 25mm-tõl kezdõdnek a méretezések. persze meg lehetett volna oldani egy 25mm-es csõ eszterályozását, hisz az a 0,2mm nem befolyásolta volna jelentõsen (?) a teherbírását, de - és itt jön közbe az elvekhez való ragaszkodás - csak a dörzsárazás volt részemrõl az egyetlen elfogadható megoldás. tegnap meg is történt - hála az égnek!!

sajnos ezek a dörzsárak nem olcsó eszközök és mint szolgáltatás se egy egyszerû feladat megtalálni a megfelelõ helyet.
és ez csak egy a gebasz a jópár közül... viszont most van az a pillanat, hogy látom a fényt az alagút végén...

remélem több feladvány nem lesz a váz felöl - az alkatrészek a héten érkeztek meg, természetesen a vázon és a villán kívül minden vadonatúj lesz rajta.

gyönyörû szép lesz!

most a kerekeket fûzzük (elsõ kész - ambrosio evolution felni, tiagra agy, dt küllõ, vittoria zaffiro hófehér kevlár külsõ) és a befejezem a belsõ kezelést a váznál.

kicsit hamarabb is kész lehetett volna, de volt egy határozott elképzelésem amit végre akartam/akarok hajtani és ezért olykor idõre volt szükség. amit nehéz egy kicsit suli ill. meló mellett behatárolni. viszont ha minden jól megy, akkor köv. hétvégére kész lesz!