én sem, de nem takarítja le helyettem senki, szal marad úgy:D:Dnem szeretem ha retkes a bringa.
Jelentkezz be Regisztrálj

Üzenőfal
#11781
Posted 2010. June 20. - 17:39

#11782
Posted 2010. June 20. - 17:36

#11783
Posted 2010. June 20. - 17:33

#11784
Posted 2010. June 20. - 17:30

aha
velem is az volt " nem megyek sarazni", erre Maggi: " haggyad má' nincs sár!"
Imageshack - imgp2864.jpg
Most nem mondjátok komolyan, hogy sáros ez a bringa? Mert ha igen akkor az enyém milyen?
Ne legyetek ennyire vitrinek!
A sebesség mindent megold.
#11785
Posted 2010. June 20. - 17:22

velem is az volt " nem megyek sarazni", erre Maggi: " haggyad má' nincs sár!"
Imageshack - imgp2864.jpg
#11786
Posted 2010. June 20. - 17:21

#11787
Posted 2010. June 20. - 17:06

#11788
Posted 2010. June 20. - 16:54

én ezért mentem ma aszfalton.nem volt kedvem sarazni.mentem 75km-t.jól esett márkevesebb mint 10km alatt nyakig sárosak lettünk Golya majszterrel....sár volt a vitrinbe
#11789
Posted 2010. June 20. - 16:40

#11790
Posted 2010. June 20. - 13:16

sala mennyi az annyi?
itt porosodik egy Tamiya TT-01 csak még azt sincs $kedvem$ versenyre felkészíteni, anélkül meg sok értelme nincs.
20e komplett!
trifo: régi álmom volt, kisfiam tolja vele rendesen, de offroad kocsit akarok helyette
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#11791
Posted 2010. June 20. - 12:39

Up-to-date infót valaki plíz - mennyire van nagy sár a Budai-hegységben? Nem engem érdekel, nekem mindegy.
Ellenben, akivel mennék, nem akarom megszívatni.
Tegnap du.-i eléggé uptodate?

#11792
Posted 2010. June 20. - 12:14

itt porosodik egy Tamiya TT-01 csak még azt sincs $kedvem$ versenyre felkészíteni, anélkül meg sok értelme nincs.
#11793
Posted 2010. June 20. - 11:57


GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#11794
Posted 2010. June 20. - 10:55

#11795
Posted 2010. June 20. - 10:30

Tegnap kimentem bringázni, és már az elsõ 5 km után sikerült autofelláció üzemmódba kapcsolni. Olyan sár volt sok helyen, hogy csak spinningeltem az út közepén egy helyben állva. Úgyhogy tolás felfelé. Felmentem a Kevély tetejére, több-kevesebb bringázást is közbeiktatva. Lefelé aztán a Mackó barlang felé választottam egy olyan ösvényt, amin gyalog is alig bírtam lemenni. Tolás lefelé. Aztán vissza a Kevély nyeregbe - sár - tolás felfelé. Onnan már fasza voltam nyeregben.
Mondjuk lehet, hogy sokat segített volna egy bütykösebb gumi, meg ha nem lett volna a hátamon három kiló laptop... Meg persze, ha nem egyedül megyek, mert így eléggé parás volt, hogy ha elesek, nem szed össze senkise. Alig valaki járt az erdõben.
Azért fasza volt így is. Kb ez volt a második (!) alkalom a bringázásra idén.
--Trifo
Gyermekeink képekben. Régebbi képek: ITT , pici Hanka itt és pici Ignác itt
#11796
Posted 2010. June 20. - 01:10


RAUH-Welt
B E G R I F F
#11797
Posted 2010. June 19. - 23:47

HPI Micro Drift RC Car by HPI Racing Europe



hátsó difi:

jóáron adom
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#11798
Posted 2010. June 19. - 22:45

Tudok mutatni olyan képet, ami segít a problémádon. Akár hányhatsz is...

Izomtéridõninja-geológus!
#11799
Posted 2010. June 19. - 22:44

#11800
Posted 2010. June 19. - 19:31

(iskola kipakolás rulz, pad cígölés lépcsõn, meg 82-83as tanév naplóinak a cipelése dobozban.. jó volt

