Köszönöm, hogy segítettetek célba juttatni a lámpát.
Mivel -gyakorlatilag- minden lámpa célba ért, a topicot be lehet csukni.
Ha valakinek valami nyûgje van, keressen privátban.
Használjátok egészséggel!
Jelentkezz be Regisztrálj
Lámpa project 1.1
#1
Írta 2009. szeptember 24. - 16:20
#2
Írta 2009. szeptember 24. - 15:40
#3
Írta 2009. szeptember 24. - 10:36
nekem is van ismerõsöm, akinek szüksége lenne rá
Hú akkor most már nekem is van ismerõsöm, akinek az ismerõsének kell.
(Ne Bruce, ne folytasd!)
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#4
Írta 2009. szeptember 24. - 10:27
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#5
Írta 2009. szeptember 23. - 22:50
Tudom, hogy nagy vállalás egy lámpa-projekt, nem is mondom, hogy kezdj bele mindenképpen.
#6
Írta 2009. szeptember 23. - 22:50
Szia,
nem tudsz rendelni sehol.
Az eddig elkészült 220 darab elkelt, hisz csak rendelésre készültek.
Új széria gyártását egyelõre nem tervezem, mert akinek kellett,
már megvehette, így nem valószínû, hogy elérnénk azt a min. 100 darabot,
amikor már érdemes nekifogni. (jelenleg olyan 15 igényrõl tudok)
Kevesebbel meg drágább lenne.
#7
Írta 2009. szeptember 23. - 11:54
nem tudsz rendelni sehol.
Az eddig elkészült 220 darab elkelt, hisz csak rendelésre készültek.
Új széria gyártását egyelõre nem tervezem, mert akinek kellett,
már megvehette, így nem valószínû, hogy elérnénk azt a min. 100 darabot,
amikor már érdemes nekifogni. (jelenleg olyan 15 igényrõl tudok)
Kevesebbel meg drágább lenne.
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#8
Írta 2009. szeptember 23. - 11:45
Segítsetek kérlek egy lelkes amatõrnek, hol és miként lehet megrendelni a Hozélámpát?
1db érdekelne aksival, töltõvel.
Üdv.
Kotász.
#9
Írta 2009. szeptember 16. - 12:44
#10
Írta 2009. augusztus 17. - 21:24
komolyabb melegedés és jelentõs gázképzõdés nélkül.
Teljesen fullra töltve 2,7 V-ig mehet fel egy cella feszültsége de ezt
csak nagyon lassan szabad elérni, különben az ilyen tartományban
megnövekedõ gázképzõdés károsíthatja a lemezek bevonatát,
ezért nem szokták eddig tölteni.
Az akkut lehet terhelni amíg energiát ad, viszont utána azonnal
töltésre kell kapcsolni, különben szulfátosodik a lemeze és tönkre megy.
Ez a "gépjármû akkumulátorok" c. könyvben olvastam régebben.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
#11
Írta 2009. augusztus 17. - 21:11
A 12 V-os akkunál a legkevesebb, amivel tároláskor még nem károsodik az 12V,
viszont ha ennyivel teszed el akkor tutira lemerül és tönkre megy mert túl merül.
Ólom és zselés ólom akkut teljesen feltöltve érdemes eltenni és idõnként
rá kell mérni, hogy mennyire merült le, ill rá kell tölteni monduk 1-2 havonta.
Feltöltés után 14,4 Voltot kell mérned.
Ez viszont nem jelenti azt, hogy terhelés közben is ez meg marad.
A gyenge akkuk töltéskor a feszültséget még el is érik de a terhelést nem sokáig bírják. Sz'tem próbáld ki otthon idõben mit bír, mielõtt elindulsz vele az éjszakába.
nem a töltõk és a cuccok töltik 14,4-el? de az nekem sose volt még annyi egy feltöltött ólom akku én általában 13,2V-körül láttam. 11-10 körül pedig már lemerült.
#12
Írta 2009. augusztus 17. - 20:04
#13
Írta 2009. augusztus 05. - 17:36
Addig tudod majd sötétben is használni.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
#14
Írta 2009. augusztus 05. - 16:58
órák óta rajta van töltõn, de nem igazán akar 13V fölé kúszni.
világítani amúgy világít. maxra tekerve a potit, ment egy óráig. de gondolom kevesebb fényerõ mellett.
#15
Írta 2009. augusztus 05. - 13:31
viszont ha ennyivel teszed el akkor tutira lemerül és tönkre megy mert túl merül.
Ólom és zselés ólom akkut teljesen feltöltve érdemes eltenni és idõnként
rá kell mérni, hogy mennyire merült le, ill rá kell tölteni monduk 1-2 havonta.
Feltöltés után 14,4 Voltot kell mérned.
Ez viszont nem jelenti azt, hogy terhelés közben is ez meg marad.
A gyenge akkuk töltéskor a feszültséget még el is érik de a terhelést nem sokáig bírják. Sz'tem próbáld ki otthon idõben mit bír, mielõtt elindulsz vele az éjszakába.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
#16
Írta 2009. augusztus 05. - 11:45
#17
Írta 2009. augusztus 05. - 11:07
Állásban nagyon lemerül és utána feltöltve már kicsi kapacitással mûködik,
ha egyáltalán megy még vele használható ideig.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
#18
Írta 2009. augusztus 05. - 09:04
így most amikor rádugom a töltõre, nem alszik ki a töltõn a LED. amúgy feltölti 13V-ig, utána meg világít is szépen a lámpa. jó ez így? vagy kéne uj akksit vennem?
zselésrõl van szó.
#19
Írta 2009. július 29. - 23:06
#20
Írta 2009. július 05. - 05:49
tudtok ajánlani valami normális hátsólámpát?Cateye 3 ledes ovális alakúból épp ma dobtam ki a harmadikat.Pedig nem sokat használom.A negyedik is haldoklik.Többet ilyen nem kell.Olyan kéne,ami megbízható,több évig bírja.
Nekem Cateye 1100 van - bár még csak rövid ideje. Elég jó eddig, tényleg látható, meg a sarat csap alatt mosom le róla, és a mostani monszunban sem ázott be (kopp-kopp-kopp). A rögzítõbilincs lesz a gyenge pontja; mindig félek, hogy leszedésnél letöröm... Illetve a régebbi daraboknál állítólag szorul benne az akku. Nekem ilyen gondom nem volt. (Csak ki kell venni a belehajtogatott mûanyag lapocskát és rögtön jó lesz.)
Mondjuk amilyen drága, a 400 forintos villogókból elég sokat tönkre tehettem volna ennyiért - de gondoljunk a környezetre is.
Amúgy meg nézz körül a Látni és látszani topicban.