Jelentkezz be Regisztrálj
Crosskovácsi Maraton | Nagykovácsi
#881
Posted 2010. June 05. - 18:42
Reggel fél 7 kor indultunk, és épphogy odaértünk rajtszámátvételre. Átvettük kis idõm volt bemelegíteni, de elnéztem gyorsan az erdõbe, akkormár rájöttem h mind 1 lesz. RAJT... elment mindenki szépen az úton nagy is volt a "vágóónyság" mindenki lõtte neki, sejtettem hogy tök fölösleges lesz azok alapján amiket itt olvastam...fölkanyarodrunk és alább is hagyott a lendület. az elsõ lefelé volt a leghúzósabb szerintem, de a pálya 80 %-a is nagyon csalós volt mert mint a jégpálya úgycsúszott és valahol ezt elõre nemlehetett észrevenni. jelölés röviden szerintem tökéletes volt, de nagyon sok esést láttam, reméljük mindenki jólvan, éncsak egyszer néztem be a csalánosba kicsit de memvolt para:D. ahhoz képest hogy elsõ saras versenyem volt megúsztam brutálisabb esés nélkül viszonylag elégedett vagyok, de utolsó nemszeretnék lenni, háát az majd kiderül se pulzust sesemmit nemtudok mert full sár lett az óra és semmit nemláttam rajta, de nemis érdekelt kivételesen. Köszönöm mindenkinek akik próbálkoztak helyrehozni a pályát, nemtehettek róla hogy ennyire sikerült:)
#882
Posted 2010. June 05. - 11:02
#883
Posted 2010. June 05. - 07:40
Én is most indulok! Ezzel a gumi parával teljesen elbizonytalanítottatok. 2,2-es rocket ron. Végig megyek a pályán vagy így, vagy úgy!
Ez egy emlékezetes nap lesz!!!
Nyugi, tavaly elõtt Parti úgy ment el mellettem egy ballonos gumival, nem sárgumival, hogy csak pislogtam
Én is lassan kitekerek, tészta ma nem esik jól .....
#884
Posted 2010. June 05. - 06:38
Ez egy emlékezetes nap lesz!!!
http://laciklon.fotoalbum.hu/index
#885
Posted 2010. June 05. - 06:26
#886
Posted 2010. June 05. - 04:22
A nap mondása:
SZÓLJATOK A BLAHÁN A PÁNSÍPOS INDIÁNOKNAK, HOGY ÁLLJANAK LE AZ ESÕTÁNCCAL,
MERT EZ MÁR NEM VICCES !!!!
#887
Posted 2010. June 04. - 21:38
#888
Posted 2010. June 04. - 21:25
#889
Posted 2010. June 04. - 21:25
Tavaly a Parti 3:10-es idõvel nyerte.Ha figyelembe veszem hogy most sáros a pálya szerintem közelebb lesz a 4 órához.
Akkor nekem is meglesz 5 órán belül. Már megijedtem, hogy egyszerûbb lenne bringa nélkül indulni.
Arról tudsz valamit, hogy a nagy nevek közül indul-e valaki?
A sebesség mindent megold.
#890
Posted 2010. June 04. - 21:24
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#891
Posted 2010. June 04. - 21:14
Anna!
Nem értem a kérdést!
Rövid távra is ajánlott.Rövid távra is inkább sárgumi javasolt? Vagy a komolyabb saras részek leírása a hosszabb távokra értendõ?
#892
Posted 2010. June 04. - 20:57
Csak apró módosítások vannak a jobb tekerhetõség érdekében.Illetve Budajenö és Telkinél kicsit többet kell tekerni az aszfalton.
Értem, köszi.
Szerinted mennyi lesz a gyõztes ideje hosszún (csak úgy kb.) ? Azért kérdezem, mert ahhoz viszonyítom az én menetidõmet is.
A sebesség mindent megold.
#893
Posted 2010. June 04. - 20:57
#894
Posted 2010. June 04. - 20:53
#895
Posted 2010. June 04. - 20:49
A tehetség az, amikor többet tudsz, mint amennyit tanultál.
#896
Posted 2010. June 04. - 20:37
Értem, reméljük a legjobbakat. Középen kb. frissítõ lesz?A pályabejárásnál mindenképp de például tegnap jól tekerhetõ volt.
#897
Posted 2010. June 04. - 20:33
Na végre itthon.Megtörtént a pálya teljes kijelölése.
Röviden:ennyi vizet még ne láttam.
A felvezetõk az erdõben küzdöttek az árvizzel.
Reggeltõl az utakat viztelenitettük gyakorlatilag.Az éjszakai esö megtette a hatását.Nem képes a talaj már több vizet elnyelni.Mindenhol ahol lehetett kis vizelvezetö csatornákat ástunk hogy a viz elfolyon az útról de bõven maradt.Van ahol kis kerülõt jelöltünk ki az út mellett,sok helyen inkább az erdõben megy a jelzés.Nagyon sok a sáros útszakasz.Mindenképpen sárgumi ajánlott.De sárfogó is jól jön hogy ne fröcsögjön a szemetekbe a viz.Annalaknál gyakorlatilag kb.60m átmérõjü tó van és csináltunk egy kivezetõ nyílást ami sajnos a Telkibõl felvezetõ uton folyik lefelé a pályán (ami éppen feljön a közép és hosszútáv).Sok helyen fogjátok tolni az biztos.A dózer utakon át lehet csapatni a vizen mert köves az alja de az erdõben már meggondolandó a viz mélysége miatt.Sok helyen van vizmosott árok de igyekeztünk õket betemetni.A felkiáltó jeles táblákat érdemes komolyan venni.Annalakon,a körtésnél és a célban lévõ frissítön lesz láncolaj.
Jó küzdõs verseny lesz. Aztán még te aggódtál, hogy nagyon gyors a pálya.
Az új szakaszon kívül vettél még ki valamit a pályából?
A sebesség mindent megold.
#898
Posted 2010. June 04. - 20:32
#899
Posted 2010. June 04. - 20:26
Na végre itthon.Megtörtént a pálya teljes kijelölése.
Röviden:ennyi vizet még ne láttam.
A felvezetõk az erdõben küzdöttek az árvizzel.
Reggeltõl az utakat viztelenitettük gyakorlatilag.Az éjszakai esö megtette a hatását.Nem képes a talaj már több vizet elnyelni.Mindenhol ahol lehetett kis vizelvezetö csatornákat ástunk hogy a viz elfolyon az útról de bõven maradt.Van ahol kis kerülõt jelöltünk ki az út mellett,sok helyen inkább az erdõben megy a jelzés.Nagyon sok a sáros útszakasz.Mindenképpen sárgumi ajánlott.De sárfogó is jól jön hogy ne fröcsögjön a szemetekbe a viz.Annalaknál gyakorlatilag kb.60m átmérõjü tó van és csináltunk egy kivezetõ nyílást ami sajnos a Telkibõl felvezetõ uton folyik lefelé a pályán (ami éppen feljön a közép és hosszútáv).Sok helyen fogjátok tolni az biztos.A dózer utakon át lehet csapatni a vizen mert köves az alja de az erdõben már meggondolandó a viz mélysége miatt.Sok helyen van vizmosott árok de igyekeztünk õket betemetni.A felkiáltó jeles táblákat érdemes komolyan venni.Annalakon,a körtésnél és a célban lévõ frissítön lesz láncolaj.
akkor szopóka nyalóka lesz:(ezek szerint rosszabb pálya, mint pálya bejáráson.De nem baj akkor is megcsinálom a közepet.
#900
Posted 2010. June 04. - 20:18
Röviden:ennyi vizet még ne láttam.
A felvezetõk az erdõben küzdöttek az árvizzel.
Reggeltõl az utakat viztelenitettük gyakorlatilag.Az éjszakai esö megtette a hatását.Nem képes a talaj már több vizet elnyelni.Mindenhol ahol lehetett kis vizelvezetö csatornákat ástunk hogy a viz elfolyon az útról de bõven maradt.Van ahol kis kerülõt jelöltünk ki az út mellett,sok helyen inkább az erdõben megy a jelzés.Nagyon sok a sáros útszakasz.Mindenképpen sárgumi ajánlott.De sárfogó is jól jön hogy ne fröcsögjön a szemetekbe a viz.Annalaknál gyakorlatilag kb.60m átmérõjü tó van és csináltunk egy kivezetõ nyílást ami sajnos a Telkibõl felvezetõ uton folyik lefelé a pályán (ami éppen feljön a közép és hosszútáv).Sok helyen fogjátok tolni az biztos.A dózer utakon át lehet csapatni a vizen mert köves az alja de az erdõben már meggondolandó a viz mélysége miatt.Sok helyen van vizmosott árok de igyekeztünk õket betemetni.A felkiáltó jeles táblákat érdemes komolyan venni.Annalakon,a körtésnél és a célban lévõ frissítön lesz láncolaj.