Szia, érdekelne, holnap egyeztessünk. ÜdvEladó a hosszútávos nevezésem, M-es pólóval. Ha érdekel, hívj: húsz-442-nulla-9-nulla-8
Jelentkezz be Regisztrálj
Crosskovácsi Maraton | Nagykovácsi
#21
Posted 2018. June 06. - 21:34
#22
Posted 2018. May 10. - 06:58
Eladó a hosszútávos nevezésem, M-es pólóval. Ha érdekel, hívj: húsz-442-nulla-9-nulla-8
- Zoltikov likes this
#23
Posted 2018. May 08. - 11:35
sziasztok, Tatabányáról fuvart keresek Crosskovácsi maratonra 1 fő + 1 bringa.
köszi:
danner
#24
Posted 2018. April 19. - 22:10
Sziasztok!
Érettségi miatt (igen szombaton van) eladóvá vált férfi felnőtt hosszú távú nevezésem póló nélkül 6.000,- Ft-ért. Érdeklődni kizárólag telefonon: 0620/3217195. Névátírással kapcsolatban a kiírásban nem találtam semmit.
#25
Posted 2017. June 20. - 14:28
Azért ne is bagatellizáljuk el. A középtávon abszolutban második helyezettet idézem, aki nagyon gyakorlott versenyző: "A nagy esőzések iszonyat nyomvályukat alakítottak ki, amik között 50 környékén szlalomozva, baromi nagyot lehetett volna bukni".
Az északi kitérőnél magam is nagyon lassan mentem, részben mert elmaradt a pályabejárásom, a szalagozás és táblák ellenben szuper jók voltak.
Cseh Veronika (szakágvezető, középtáv győztes) ugyanezt megjegyezte a BringaTV interjúban. Parti András (XCO világkupa top 20) konkrétan azt mondta hogy lefelé megúszott mert nagyon sodrós volt a pálya. Szóval van aki tud és mégis kiemeli hogy nem volt veszélytelen.
Egyébként a Salz-zal kapcsolatban: ott vannak jóval technikásabb részek (nedves időben nagy gyökerek, a sípálya murvás off camber, az aljában szép széles vályú, itt ott finom szemcsés murva a lefelékben, nagy köves/nagy letöréses részek) de még vakon is beláthatóbbak mint a hirtelen sodróssá váló gyors CRK rész, szóval szvsz a különbség a technikás és a veszélyes között (amúgy láttam tavaly is kötést CRK-n - miközben szvsz biztonságosabb volt mert a sár miatt gyakorlatilag mindenki lassabban ment).
Egy jó másfél óra után derült ki, hogy 4. hely lett meg, de közel volt a 3. hely is.
Z. Zoli nem kispiskóta, gratula
#26
Posted 2017. June 20. - 10:34
Azért ne is bagatellizáljuk el. A középtávon abszolutban második helyezettet idézem, aki nagyon gyakorlott versenyző: "A nagy esőzések iszonyat nyomvályukat alakítottak ki, amik között 50 környékén szlalomozva, baromi nagyot lehetett volna bukni".
Az északi kitérőnél magam is nagyon lassan mentem, részben mert elmaradt a pályabejárásom, a szalagozás és táblák ellenben szuper jók voltak.
Bármelyik versenyen lehet baromi nagyot bukni, ha gyorsabban mégy, mint ahogy a pálya és a képességeid engedik.
A Salzon is jó néhányan összetörik magukat, pedig ott aztán nem látsz eső okozta nyomvályút egy szálat se.
(Ez a kérdés mondjuk majd minden verseny után előjön.)
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#27
Posted 2017. June 15. - 20:15
Szerintem egy kicsit azért túl lett ez a "pálya veszélyesség" dramatizálva. Gyakorlatilag, ha nem nézem meg (óriási szenvedések árán) a pályabejárós majrézást, akkor fel sem tűnt volna, hogy vannak benne ezek a 3-5 centis vízmosások. Egy DH versenyen nincs ennyi nyom nézegetés kb... Még azt mondom, ha a Nagy-Kopaszról jött volna le a verseny, az ott lévő, víz által kikoptatott sávok valós veszélyt jelentettek volna. De így? Nem volt semmi teljesíthetetlen vagy veszélyes a pályában. Akinek a képességei nem ütnek meg bizonyos szintet, annak egy padka is életveszély.
Lényeg a lényeg, CRK a legjobb verseny. A pálya is az egyik legjobb, ugyan nem a legtechnikásabb, de nincs ok panaszra. Örülhetünk, hogy gyakorlatilag 0 méter beton van benne és szalagozás és a biztosító emberek is képben vannak. Ja és ami még nagyon fontos, hogy a frissítő pontokon is mindenki jól teljesít. Volt rá példa más versenyen, hogy kérdezték: víz vagy iso? víz! isot kaptam és mivel sosem állok meg, inni pedig csak sajátból iszom, így nyakba öntöm a kapott vizet mindig, hát nem voltam boldog mikor az isot öntöttem a nyakamba...
Nincs a versenyekkel baj, ám legyen még a pályákkal sem, hiszen mindenki hozott anyagból dolgozik. Lásd: múlt hét, Hegyek Pokla, etalon pálya a világ legrosszabb szervezésével karöltve.
Ami nagy baj, az a "versenyzők". Mikor van 10 perc előnye az előtted induló rajtban, a felvezető kör 15 perc kb. tehát legyen 20 perc előnye vagy egy kicsit több, majd mikor utat kérsz nem enged el? Milyen világot élünk? Rohadt nagy az önérzet mindenkiben, de büszkén nem meri felvállalni, hogy ő csak beszélgetni jött a haverokkal a versenyre. Ugyanez 20 km-rel később, 5-ös fogat előtted, hátizsákkal, miegyébbel a nyakukban, szólok, hogy középen kérnék utat, nyilván azért, mert mikor maxon nyomod neki, akkor a NEKED kedvezőbb útvonalat választod, vagyis választanád, mert a baromja visszaszól, hogy ne középen menjek, hanem kerüljem ki őket. Szép, szép brigád. És a legnagyobb baj, hogy az ilyenekből élnek meg a versenyek sajnos.
Azért ne is bagatellizáljuk el. A középtávon abszolutban második helyezettet idézem, aki nagyon gyakorlott versenyző: "A nagy esőzések iszonyat nyomvályukat alakítottak ki, amik között 50 környékén szlalomozva, baromi nagyot lehetett volna bukni".
Az északi kitérőnél magam is nagyon lassan mentem, részben mert elmaradt a pályabejárásom, a szalagozás és táblák ellenben szuper jók voltak.
---
Kis beszámoló.
Még tavasszal gondoltam rá, 2015 után jó lenne elnézni Crosskovácsi Maratonra, csak egy jót bringázni. Az, hogy az Országos Bajnokság is itt lesz, nem mozgatott. Egy ideig úgy tűnt, kihagyom ezt a versenyt, május utolsó hetében láttam aztán úgy, talán mégis eljutok majd. Előző nap, pénteken döntöttem el véglegesen, hogy kitekerek „lábon”, helyszínen nevezek, bicajozom egy jót és hazatekerek. Így is történt.
Előző este semmi feszültség, semmi idegeskedés, jól aludtam. Reggel, ébredés után aztán jött egy kis egészséges vizsgadrukk, amit nem tudtam hová tenni. Sebaj, elfogyasztottam a rendes reggelimet, mint máskor – semmi high-tech étel, csak kifli vajjal, felvágott, kevés zöldség, bekentem magam alaposan 50-faktoros naptejjel és elindultam. A pulzusom az egekben volt végig, ami eleinte idegesített, aztán hogy csak még magasabb lett, egy idő után ignoráltam. Nevezés megvolt, összefutottam pár ismerőssel, váltottunk pár szót Kefével és P. Atillával, beszélgettem a veganos főnökkel kicsit, Erharddal, L. Rudival és még pár emberrel. Kezdtem jól érezni magamat. Mivel tudtam, nincs frissítésem és jó meleg, napos verseny várható a porszáraz pályán, megittam 2 teli nagy kulacs vizet húzóra és 2 tele kulaccsal álltam rajthoz. Na erről annyit, hogy egyiket tele behoztam a célba, egy kortyot sem ittam belőle…
Rajt előtt a legnagyobb nyugalomban beszélgettünk P. Dinivel a korábbi versenyekről, a KitzAlpBike-ról, az idei pihenős üzemmódjáról meg a jó ég tudja, mikről, ránk is szólt egy szervező, hogy 45 másodperc és rajt. A sípszó után az eleje kilőtt, én lemaradtam és a legvégével mentem a nagy porfelhőben, egészen a parkoló autókig, ott húztam bele kicsit, hogy felzárkózzak valamelyest. Gondoltam, majd úgyis szépen visszadolgozom az emelkedőkön a hátrányt.
Szerencsére a Wattok jöttek és nagyon szépen, majdnem úgy, mint az idei osztrák OB-n, Kürnbergben, csak úgy röpködtek a 330-350 wattos értékek, mikor néha a Garmin kijelzőjére pillantottam. Szép lassan értem be a többieket és araszoltam el mellettük. Alig melegedtem be, már lefelé mentünk, vissza a célterület felé, ahol bennünket, hosszú távosokat egy döntött kanyaros erdei pumptrack pályára tereltek. Egészen élvezetes volt, végén egy nem túl nagy ugratóval, amit mintháromszor, hogy áthaladtunk itt, bevállaltam. Több fotó is készült rólam itt és minden körben, egy kivételével egyelőre még nem találtam meg ezeket a Neten.
A mászásokon itt szintén egész jól haladtam, szép sorban mentem el a többiek mellett, majd jött Észak felé a kitérő s vele a vészesebb, a pálya esők által szétmosott része. A verseny előtt Paul említette, próbálták alaposan kiszalagozni ezt a részt és ahol felkiáltójel van, nagyon vigyázzak. Így is tettem, semmi bevállalós, kockáztatós lefelé, kifejezetten lassan mentem itt. Beért és vissza is előzött B. Peti itt, a hosszú mászáson próbált előnyt szerezni még, de nekem szerencsére elég volt 320-325 Watt, hogy visszaelőzzem. (Elnézést, hogy közben valami dalt fütyülgettem, ezzel szoktam ellenőrizni, nem túl erős-e a tempóm!) Aztán a hosszú mászás végére úgy rémlik, egészen szép előnyt szedtem össze és egy másik hosszú távost is megelőztem az utolsó percben. (Az előnyt a következő mászásban tovább növeltem aztán.) Az ezt követő DH után még egy rövidebb mászás következett a nagy, hosszú és széles, rendkívül gyors schotteres lefelé előtt. Itt ért be V. Balázs és Z. Laci, nagyon szép tempót mentek! (Más már senki nem ért utol a középtávosok közül.) Beálltam mögéjük és egy darabig mögöttük haladtam, aztán a rövid távosok előzgetésénél és beragadtam és ők nagyon-gyorsan eltávolodtak.
Nagy-Kopaszra felfelé még tűző napon mentünk, nagyon meleg volt, de annyira sok folyadékot ittam reggel és a start előtt, hogy csak itt ittam vizet először. Beértük a rövid távosokat, akik tolták itt a bicajt, egyesek annyira készen voltak, hogy hiába mondtuk egy másik hosszú távossal, pálya, jobbról vagy balról, mintha nem igazán hallanák. (Fura látni, meg kell mondjam, hogy befizet valaki többezer forintot egy versenyre, rövid távon indul és nem értem, mi a jó abban, hogy nem bír nyeregben végig tekerni rajta.) Lefelében itt-ott beragadtam sajnos, néha be kellett vállalnom a nem ideális nyomot, de azért egész jó tempót sikerült mennem a rajtterületig. Ha emlékeim nem csalnak, középtávon is egész jó időt mentem volna ezzel az időmmel, stabilan Master1 2. lettem volna a középes távon 2:15 körüli idővel. Az utolsó körre kimenve hirtelen kitisztult a pálya, egész jó volt menni egyedül egy jó darabon, hogy nem volt se előttem, sem mögöttem senki. Itt kezdtem egy kicsit fáradni, illetve hogy egyedül mentem sokáig, hiányzott az extra motiváció ahhoz, hogy komolyabb tempót menjek. Az első kulacsomból még csak alig a fele víz hiányzott ekkor és egyetlen zselét ettem csak. Utóbbiból, azaz zseléből egyébként nem ettem többet, valahogy nem volt rá szükség és utólag sem érzem, kellett volna (fura, de igen, egyetlen zselé az egész versenyen bőven elég volt!). Egészen az 58. km-ig visszafogottan mentem, de azért viszonylag jól haladtam, próbáltam tartalékolni az utolsó Nagy-kopasz mászásra. Közben a nap is elbújt e felhők mögé és vészesen sötét felhők kezdtek gyülekezni Észak-Nyugat irányában. Itt a középtávosokat értem be, pár kivételtől eltekintve, meglepő módon közülük sokan szépen kitekerték végig ezt az emelkedőt és ezt jó volt látni! Az utolsó 15-20 percben aztán furán kezdtem érezni magamat, leginkább olyan érzésem volt, hogy kezd visszatérni ismét az erőm a Nagy-Kopasztól kicsit belehúztam a tempóba. Nem túl sokára utol is értem Cs. Gabit, aki próbált kiállva lépést tartani, de mint később mondta, nagyon eléhezett. A DH-kat egy részen egy fully-s mögött mentem, egész jól ment, de aztán kiderült, én a nagy óvatoskodós anti-lejtőzős mégis csak gyorsabb vagyok, így elmentem mellette. Az itt lévő rövidebb mászásokon kiléptem, érzésre elég jól haladtam és az Excel eredménylista szerint is egészen tűrhetőt mentem az utolsó körön, az előttem végzők többségénél percekkel gyorsabb idővel.
Célba érkezés után egy jó darabig nem tudtam, hogy harmadik lettem-e vagy negyedik, volt aki egyiket, volt aki másikat mondta. Közben az eső is eleredt, egy sátor alá behúzódva vártam az eredményeket. Egy jó másfél óra után derült ki, hogy 4. hely lett meg, de közel volt a 3. hely is. Sebaj, nagyon hangulatos volt a verseny, már akkor éreztem, hogy bőven bennem volt a dobogó és otthon láttam, hogy 20 perccel jobbat mentem, mint 2015-ben, ami elég jelentős különbség. Na meg az NP-m (Normalized Power) is 25 Wattal több lett, úgy fest, sokkal jobb erőben vagyok, mint bármikor valaha. Ezúton is nagyon köszönöm edzőmnek! :-)
Egy napig rágódtam aztán, hogy ha intézek magamnak frissítést, ugyanezzel a tempóval is, csak azzal, hogy nem cipelek plusz súlyt, meglett volna a dobogó – de aztán ezt elengedtem és maradt a szép emlék és az öröm, hogy jól éreztem magamat, jót mentem és egész csomó emberrel jót beszélgettünk.
- paul, mephisoft and zeezoltano like this
#28
Posted 2017. June 11. - 23:46
Az én képeim:
https://www.facebook...423606164684466
https://www.facebook...423605688017847
Még több fotó pedig itt: https://www.facebook...nr_id=809359386
Facebookon láttam már sok fotót és emlékezem, legalább 8-10 készülhetett rólam, ellenben 1 db-ot találtam eddig. Ha valaki tud linket írni ide, előre is köszi!
Melyeket átnéztem már: https://www.facebook...32233403&type=3
#29
Posted 2017. June 11. - 16:17
Elképesztő mennyi filteren megy keresztül a mondanivalóm.
1. Ha valahogy támadásnak veszed a kedvenc versenyed ellen nem értettél. Nekem is ez az egyik kedvenc versenyem és itthoni körökben messzemenőleg a legjobb a szervezés és kommunikáció.
2. Sehol se mondtam ilyet hogy "A CRK veszélyes". A CRK nem veszélyes, a rövidtávban (szvsz) nincs semmi veszélyes, a középtávban kiemeltem két részt ami necces lehet a tempódtól/tudásodtól/látásmódodtól/előző évek tapasztalaitól függően és gondoltam megosztom. Ha nem az inged ne vedd magadra.
3. Szakadékban lassan felfelé mászni kicsit más mint hatvannal leszáguldani murvával töltött kátyúson.
Písz
Nem vettem támadásnak, mert nem a kedvenc versenyem, nincs kedvencem, a szervezés, ami kedvenc, mert az példaértékű.
A videóban azért eléggé ment a hüledezés, hogy "majd itt tömegben, nagy tempónál mi lesz", hát nem lett semmi. Idén sem, ahogy tavaly sem volt. Legyen szó akár rövid, vagy közép távról. Az tény, hogy a talajerózió az évek haladtával nem egyenesen, hanem négyzetesen arányos.
Nem mondtam, hogy szakadékban felfelé mászni veszélyes . Szoktam arra edzeni, és ott lefelé az a rész mondjuk tényleg para tud lenni, főleg versenydrukkal az ember vállán az lenne. De csak az és ennyi.
#30
Posted 2017. June 11. - 14:24
Elképesztő mennyi filteren megy keresztül a mondanivalóm.
1. Ha valahogy támadásnak veszed a kedvenc versenyed ellen nem értettél. Nekem is ez az egyik kedvenc versenyem és itthoni körökben messzemenőleg a legjobb a szervezés és kommunikáció.
2. Sehol se mondtam ilyet hogy "A CRK veszélyes". A CRK nem veszélyes, a rövidtávban (szvsz) nincs semmi veszélyes, a középtávban kiemeltem két részt ami necces lehet a tempódtól/tudásodtól/látásmódodtól/előző évek tapasztalaitól függően és gondoltam megosztom. Ha nem az inged ne vedd magadra.
3. Szakadékban lassan felfelé mászni kicsit más mint hatvannal leszáguldani murvával töltött kátyúson.
Písz
#31
Posted 2017. June 11. - 13:05
Szerintem egy kicsit azért túl lett ez a "pálya veszélyesség" dramatizálva. Gyakorlatilag, ha nem nézem meg (óriási szenvedések árán) a pályabejárós majrézást, akkor fel sem tűnt volna, hogy vannak benne ezek a 3-5 centis vízmosások. Egy DH versenyen nincs ennyi nyom nézegetés kb... Még azt mondom, ha a Nagy-Kopaszról jött volna le a verseny, az ott lévő, víz által kikoptatott sávok valós veszélyt jelentettek volna. De így? Nem volt semmi teljesíthetetlen vagy veszélyes a pályában. Akinek a képességei nem ütnek meg bizonyos szintet, annak egy padka is életveszély.
Lényeg a lényeg, CRK a legjobb verseny. A pálya is az egyik legjobb, ugyan nem a legtechnikásabb, de nincs ok panaszra. Örülhetünk, hogy gyakorlatilag 0 méter beton van benne és szalagozás és a biztosító emberek is képben vannak. Ja és ami még nagyon fontos, hogy a frissítő pontokon is mindenki jól teljesít. Volt rá példa más versenyen, hogy kérdezték: víz vagy iso? víz! isot kaptam és mivel sosem állok meg, inni pedig csak sajátból iszom, így nyakba öntöm a kapott vizet mindig, hát nem voltam boldog mikor az isot öntöttem a nyakamba...
Nincs a versenyekkel baj, ám legyen még a pályákkal sem, hiszen mindenki hozott anyagból dolgozik. Lásd: múlt hét, Hegyek Pokla, etalon pálya a világ legrosszabb szervezésével karöltve.
Ami nagy baj, az a "versenyzők". Mikor van 10 perc előnye az előtted induló rajtban, a felvezető kör 15 perc kb. tehát legyen 20 perc előnye vagy egy kicsit több, majd mikor utat kérsz nem enged el? Milyen világot élünk? Rohadt nagy az önérzet mindenkiben, de büszkén nem meri felvállalni, hogy ő csak beszélgetni jött a haverokkal a versenyre. Ugyanez 20 km-rel később, 5-ös fogat előtted, hátizsákkal, miegyébbel a nyakukban, szólok, hogy középen kérnék utat, nyilván azért, mert mikor maxon nyomod neki, akkor a NEKED kedvezőbb útvonalat választod, vagyis választanád, mert a baromja visszaszól, hogy ne középen menjek, hanem kerüljem ki őket. Szép, szép brigád. És a legnagyobb baj, hogy az ilyenekből élnek meg a versenyek sajnos.
- zeezoltano likes this
#32
Posted 2017. June 11. - 12:20
Facebookon láttam már sok fotót és emlékezem, legalább 8-10 készülhetett rólam, ellenben 1 db-ot találtam eddig. Ha valaki tud linket írni ide, előre is köszi!
Melyeket átnéztem már: https://www.facebook...32233403&type=3
https://www.facebook...61772491&type=3
#33
Posted 2017. June 11. - 10:51
Én se értem neked mi a gondod, szerinted nem hasznos ha valaki tájékoztatja azokat akiknek nem volt lehetősége bejárásra? Különbséget tudni kell tenni a technikás és veszélyes között.
Tekergek, ne foglalkozz a trollokkal!
Én is voltam pályát járni, és ugyanezeken a helyeken mi is megálltunk, és vakartuk a fejünket, ezek valóban veszélyesek lehetnek, ha valaki nem számít rájuk, és belerohan. Ha nem jártam volna be 2x a pályát, akkor lehet, hogy a Te videód megnézése segített volna elkerülni a nagy ijedtséget, vagy éppenséggel a bajt, ùgyhogy köszi!
Ettől a Crosskovácsi még jó pálya - ha kicsit rövid is - a rendezés kiváló, a veszélyes helyek jelzése, és a Fehér úton a necces pontoknál a terelők beépítése példamutató, úgyhogy köszi a rendezőknek is!
- Tekergek likes this
#34
Posted 2017. June 10. - 20:31
Kiváló verseny volt, a vége felé a záporok nem hiányoztak. Szervezők a "mezőny" előtt járnak, minden elismerésem.
- paul likes this
#35
Posted 2017. June 10. - 19:05
Paul, szuper volt a szalagozás, a pálya jelölése, a szervezés, minden! Szépen rendbe tettétek a pálya veszélyesebb részeit, le a kalappal!
Tényleg gyors volt a pálya, 20 perccel mentem jobb időt itt a hosszún, mint bármikor valaha - bár ez nem csak a pályán múlott.
(Ellenben jó erős a mezőny idén, 2 éve ezzel összetettben lettem volna 4.-ik a mostani időmmel, most meg a jó ég tudja, összetettben talán top20 még megvan, még nem láttam az eredményeket.)
- paul and zeezoltano like this
#36
Posted 2017. June 10. - 18:38
Sziasztok!
Középtáv kb. 23-24. km- nél (hosszú lefelén nagy sebességnél) kinyílt a nyeregtáskám és kiugrott belőle a multiszerszámom meg a kocsikulcsom. A szerszámot meghallottam, így visszamentem keresgélni, de a kocsikulcs nem lett meg.
Nem hiszem, hogy azon a szakaszon bárki ilyenekre figyelt , de ha mégis találkozott volna egy magányos Opel kulccsal , akkor kérem jelezze...
k.laszlo.82@gmail.com
06302595452
Köszi
... ettől elvonatkoztatva nagyon jó verseny volt...
#37
Posted 2017. June 10. - 18:22
Már elnézést,de a crosskovácsi minden, csak nem veszélyes,
A CK veszélyes, de a Rám-szakadékban bringával elindulni felfelé buli. Ne keress logikát Zee!
- zeezoltano likes this
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#38
Posted 2017. June 09. - 20:47
Sziasztok,
eladó crosskovácsi középtáv master2 nevezés.
7000.-
Tel.szám lemaradt:+36303591597
#39
Posted 2017. June 09. - 20:08
Már elnézést,de a crosskovácsi minden, csak nem veszélyes, egy nagyon jó pálya amit szerintem Magyarországon minden egyes évben a legtöbb munkával hoznak tökéletes közeli állapotba. (ami minimális technikai tudást igényel) . A hangsúly a minimálison van!
Teljesen más kérdés hogy itthon tényleg összekeverik a maraton versenyt a lesepert döngölt földúttal. Amennyiben valaki nincs tisztában a saját képességei határával az ne menjen gyorsan. Mert minden terep csak akkor veszélyes ha túl gyorsan megy.
Egyéb iránt ez a maraton a magyar OB.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!